Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם גם טכנאי מזגנים צריכים לדעת אנגלית?

האם גם טכנאי מזגנים צריכים לדעת אנגלית?
אנגלית . צילום באדיבות pixabay

ימי הקיץ החמים בין יוני לאוגוסט הם עונת השיא עבור טכנאי המזגנים, ובדרך כלל גם הזמן שבו המזגן נוטה להתקלקל. החל מחלפים שלא עמדו בעומס השרב הכבד, דרך גז המזגנים שאזל וכלה בתיקונים מורכבים יותר, המבוססים על מערכת חיווט החשמל הפנימית. אך יש דבר אחד המשותף לכלל התיקונים הללו – כולם יצריכו, במידה זו או אחרת שימוש בשפה האנגלית. מדוע?

הזמנת חלקים ומונחים מקצועיים – כולם בלועזית

כאשר חלק מתקלקל במזגן, לאחר איתור התקלה, טכנאי המזגנים מזמינים את החלק החדש. אם מדובר ברכיב סטנדרטי, לעתים הוא יהיה במלאי במשרד, אך במרבית המקרים מדובר בחלק המיועד ספציפית לדגם המזגן המדובר. לא כל חלק ניתן להשיג בארץ, ולעתים יש להזמין רכיבים מסוימים גם מעבר לים. גם הרכיבים החשמליים המרכיבים את המזגן, לרבות החומרים הכימיים הנמצאים בשימוש, נוזלי הקירור ושאר חלקי המזגן – כולם נושאים שמות באנגלית. ומה לגבי תפעול המזגן?

בית חכם מצויד במזגן חכם – הדורש תכנות וניהול תפריטים לועזיים

כיום גם לבתים פשוטים יחסית יש תכונות של "בית חכם". ניהול טמפרטורה אישי של כל חלק בבית, הגדרות מורכבות המתחילות את פעולת המזגן בחדר מסוים בבית מבלי שאיש יצטרך להיות נוכח וללחוץ על כפתור ההפעלה, ואפילו חדר האמבטיה זוכה לניהול אישי של טמפרטורה, בהתאם לפעילות בו במשך היום. לעתים, שינוי קל של הגדרה בסיסית יכול ליצור את ההבדל בין מזגן פעיל לאורך כל היום, לבין מזגן שפועל רק בשעות שזקוקים לו. כך תוכלו לסייע ללקוחותיכם לחסוך בעלויות החשמל שלהם.

הגדרות התפריטים – כולם באנגלית

את כל התפריטים והגדרות המזגן יש לכתוב בשפה האנגלית, לרבות טכנולוגיות גלובליות בהן נעשה שימוש בהגדרת המזגן. נדיר שיימצאו מערכות חכמות שאינן דורשות ידע בסיסי לפחות בשפה זו. לכן, מרבית טכנאי המזגנים כיום משלימים את הידע הבסיסי מהתיכון, ולומדים קורסים מיוחדים לאנגלית עסקית או טכנית. ומה לגבי ביקור במדינה מעבר לים לקורס מקיף או להשתלמות של חברת המזגנים שלכם?

נדרשת אנגלית עסקית ברמה טובה גם להשתלמויות בארץ ובחו"ל 

אנגלית . צילום באדיבות pixabay

חולמים לטייל במסגרת העבודה? אם אתם עובדים כטכנאי מזגנים עבור חברה הנותנת שירות למזגן שיוצר בארה"ב או במדינות המזרח, יתכן שתזכו להיות בין טכנאי החברה הנשלחים להשתלמות מקצועית במפעל המייצר את המזגן. אין דבר נפלא יותר מללמוד על חידושים בתחום או להיות שותפים בתערוכה המציגה את הדור הבא של המזגנים במדינה אחרת, ועל הדרך לשלב טיול מהנה עם תוכנית הדרכה מקיפה. אך מי יזכה להשתתף בתכניות ההדרכה הללו? טכנאי המזגנים השולטים באנגלית טכנית.

קורס אנגלית עסקית – גם לטכנאי מזגנים

העידן הגלובלי של היום, בו אנשי עסקים וטכנאים סביב הגלובוס דוברים שפות שונות ומתקשרים זה עם זה באנגלית יצרו טרנד של קורסים מיוחדים, שנועדו לאפשר לכל אדם ללמוד אנגלית טכנית או עסקית בזמן קצר. כישורים אלה יכולים להיות מנוצלים על מנת להשתתף בקורס מקצועי, לייבא באופן אישי חלפים מעבר לים או להתמחות בדגם מסוים של מזגנים, באמצעות סרטוני וידיאו הנמצאים ברשת או מופצים על ידי היצרנית – כולם, כמובן, בשפה האנגלית.

לסיכום, אנגלית עסקית מקצועית אינה נגישה רק למתי מעט. אינכם צריכים לחפש קורס יוקרתי מעבר לים על מנת להתחיל לדבר באופן שוטף באנגלית. בנוסף, כאשר אתם נותנים שירות לדוברי שפות שונות תוכלו להרחיב את חוג הלקוחות שלכם אל מעבר לקהל דובר העברית, ולהסביר בפירוט, בשפה קולחת, מה אינו תקין במזגן ואילו חלפים אתם עומדים לתקן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...