Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בשנה ה-60 להקמתה: שלושה תושבים זכו באות יקיר העיר על התנדבותם בקהילה, סיוע וטיפול בחלשים

בשנה ה-60 להקמתה: שלושה תושבים זכו באות יקיר העיר על התנדבותם בקהילה, סיוע וטיפול בחלשים
יקירי העיר ערד צילום - עירית עשת מור

אותות הוקרה הוענקו השבוע לתושבי העיר: מרים שימן, משה אלחיאני וניסים קריספל. האירוע התקיים במסגרת אירועי 60 שנה לערד. ראש העירייה, ניסן בן חמו בירך את הזוכים והזוכות: "ערד שלנו התברכה בתושבים אכפתיים, חמים שתמיד מוכנים להתנדב במטרה לעזור לזולת. הם צריכים לשמש דוגמה לכל אחד בקהילה שלנו".

חגיגה גדולה של אור וצבע בנוכחות מאות תושבים, ברכות, מופעי תיאטרון ומוסיקה, היתה השבוע בטקס הענקת אותות הוקרה ליקירי העיר לשנת 2022 וחנוכת אולם 'דולב' המחודש במתנ"ס. הטקס המרגש כלל קטעי מוסיקה ושירה של הרכב כלי נשיפה מקומי וקטעי הצגה של תיאטרון 'פריזמה' בשילוב של הדור הצעיר עם הדור הוותיק של ערד.

יקירי העיר נבחרו בחגיגות יום הולדתה ה-60 של ערד. 60 שנות עשייה, צמיחה וקהילה. הזוכים השנה הם: גב' מרים שימן, מר משה אלחיאני ומר ניסים קריספל. תושבי ערד מוקירים להם תודה ענקית על שנים ארוכות של פעילות מבורכת ורוח ההתנדבות ותרומה למען הקהילה.

משה אלחיאני – תושב ערד כ -59 שנה.
משה זכה באות ההוקרה בזכות פועלו רב השנים למען העיר ערד ותושביה במסירות רבה ובהתנדבות כשהוא נרתם לכל משימה ולכל בקשת עזרה.
בין תפקידיו הציבוריים הרבים: חברות בוועדת ציבוריות עירוניות, יושב ראש ועדת הכספים של מתנ"ס ערד, חבר מועצת העיר, חבר המועצה הדתית, חבר מועצת הפועלים ויושב ראש עמותת "אור יום טוב". משה הוא בין הכולות שהובילו להקמתו של בית הכנסת בשכונת שקד. מלמד בהתנדבות בני מצווה ומכינם לעליה לתורה ומסייע למשפחות בתהליכי גיור.

צילום – עירית עשת מור

 

מרים שימן – מתגוררת בערד כ 53 שנה.
מרים שמה לה למטרה לסייע ולעזור לאחר ולחלש, אישה יוזמת, בעלת רוח של מתנדבת סדרתית ובעיקר שחקנית נשמה, על כך מעידים מכריה מתחומי התנדבותה הרבים.
מרים מלווה את קהילת העולים מאתיופיה בערד, היתה חברה בוועד הורים מרכזי וחברה במועצת העיר.
מרים מסייעת לקהילה האתיופית בעיר בדרכים רבות – תיווך וקשר עם מוסדות שלטון, מימון חוגים לבני נוער, העצמת נשים, לימוד עברית והכרות ואהבת ישראל. גם בתפקידה בוועד ההורים העירוני קידמה מרים נערים מהקהילה האתיופית ונתנה להם העדפה מתקנת. מרים הייתה כתובת לכל הורה ולכל תלמיד.

ניסים קריספל – מתגורר בערד כ 31 שנה.
ניסים פועל בערד למען הקשישים במסגרות שונות, כחבר צוות גמלאי צה"ל, ליווי ותמיכה בתלמידים בפן הכלכלי, לימודי ואישי והתנדבות עם שורדי השואה. ניסים הקים ומוביל את סיירת צור אורט ערד אשר משפצת ומנקה בתי קשישים מעוטי יכולת. הסיירת מחנכת את התלמידים החברים בה לנתינה, לאחריות, לדאגה לאחר ולחברה. נסים מרכז ומוביל את תחום ההתנדבות בקרב גמלאי צה"ל ומדביק רבים ברוח ההתנדבות והנתינה.
תמרה גוורציטלי על היותה דוגמה ומופת לנציגת ישראל בעולם.
זמרת מחוננת ומעורכת ברחבי העולם הינה שגרירה נאמנה של ישראל ועושה רבות למען דעת קהל חיובית על המדינה. גברת גוורציטלי ביקרה בערד בהזמנתו של ראש המועצה בצלאל טביב, כאורחת פסטיבל ערד ומאז שומרת מקום בליבה לעיר ותושביה.

יקירי העיר ערד צילום – עירית עשת מור

 

ראש העירייה, ניסן בן חמו שהעניק את האותות, בירך את הזוכים: "ערד שלנו התברכה בתושבים אכפתיים, חמים שתמיד מוכנים להתנדב במטרה לעזור לזולת. הם צריכים לשמש דוגמה לכל אחד בקהילה שלנו. אני בטוח שגם הזוכים השנה וגם יקירי העיר בשנים הקרובות ימשיכו לתרום מעצמם ולהצליח, ועל הדרך גם לפרוץ גבולות ומגבלות שונות לטובת ערד ותושביה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
ערב מרגש ובלתי נשכח התקיים בחול המועד פסח בשכונת מישור הגפן, שם התאחדו תושבים, ארגונים ומוזיקאים לערב מחווה מיוחד לזכרם של האזרחים החפים מפשע שנרצחו ב-7.10
האירוע, שהתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין ארגון הג'וינט, עיריית אופקים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
מרדף לוהט בלב המדבר
בעת סיור גששות ותצפיות על חיות בר שהתקיים באזור נחל...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...