Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ארנק לגבר עם חריטה – המתנה המושלמת לכל מטרה

ארנק לגבר עם חריטה – המתנה המושלמת לכל מטרה
קרדיט PIXABAY

בחירת מתנה, ובפרט לגבר, היא אתגר לא פשוט. לא קל לקלוע לטעם של גבר, גם אם מכירים אותו שנים רבות, ותמיד עולה השאלה מה באמת ישמח אותו ומה הוא באמת צריך. ארנק הוא מתנה מוצלחת מאוד, ואם מוסיפים גם חריטה התוצאה היא כבר מתנה מושלמת, לכל מטרה שהיא.

ארנק לגבר
קרדיט PIXABAY

באילו מקרים כדאי במיוחד לתת כמתנה ארנק לגבר עם חריטה?

ארנק לגבר עם חריטה הוא כאמור מתנה מוצלחת לכל מטרה ובכל סיטואציה. בפרט מומלצת האופציה הזו כשמחפשים מתנה למפקד מוערך שעובר לתפקיד אחר בצבא ולכן עוזב את היחידה, או אפילו מתנה למפקד שמשתחרר. ארנק עם חריטה הוא גם מתנה נכונה למורה שהתאמץ במשך כל השנה וכעת התלמידים רוצים להביע את תודתם.

זוהי כמובן מתנה מומלצת גם לבן זוג שחוגג יום הולדת או אירוע משמח אחר (קידום בעבודה וכו\'), ובעצם לכל קרוב משפחה שרוצים לכבד עם מתנה יוקרתית ופרקטית גם יחד.

איזה ארנק מתאים כמתנה לגבר?

כשמחליטים לתת ארנק לגבר עם חריטה כמתנה, בכל אחד מהמצבים הנ\"ל, נדרשת באופן טבעי תשומת לב רבה לבחירת הארנק המתאים ביותר למקבל השי. השיקולים לבחירה הם גם אסתטיים וגם פרקטיים. מבחינה אסתטית, הפרמטר הבולט ביותר לעין הוא כמובן הצבע של הארנק. ברוב המקרים כדאי להעדיף גוון סולידי שמשדר יוקרה ומכובדות: ארנק שחור, ארנק בצבע חום כהה, ארנק בגוון כזה או אחר של אפור וכו\'. מצד שני, לגבר שאוהב פריטים בעלי מבע עז וגוונים שמושכים המון תשומת לב, כדאי לקנות ארנק בצבע מיוחד.

בהיבט הפרקטי, ארנק לגבר עם חריטה צריך להיות מספיק גדול כדי להכיל את כל הכרטיסים שיש לגבר (כשבדרך כלל מדובר על לפחות 7-8 כרטיסים). במקביל כדאי גם שהארנק לא יהיה גדול מדי משום שבמקרה כזה הוא יהיה מסורבל ולא נוח לשימוש. שולף כרטיסים הוא תוספת מבורכת משום שתמיד כשאנחנו צריכים להשתמש בכרטיס כזה או אחר אנחנו ממהרים. עוד תוספת חיונית לארנקים לגברים היא קייס שמבוסס על טכנולוגיה חדשנית בשם RFID Block אשר מונעת מסורקים לגנוב את פרטי כרטיסי האשראי שבארנק (ככל שהפושעים משתכללים, כך גם אמצעי ההגנה חייבים להשתכלל).

למה חשוב להוסיף חריטה לארנק?

מתנות בעיצוב אישי הן תמיד המתנות הכי מרגשות ולכן גם המשמחות ביותר והזכירות ביותר. כשבוחרים להעניק ארנק לגבר, אפשר כמובן להסתפק בפתק עם ברכה שיונח בתוך הארנק – אבל פתקים מן הסתם לא מאריכים ימים. הוספת חריטה לעומת זאת מנציחה את הברכה ומבטיחה שהיא תישאר מול עיני מקבל המתנה בכל פעם שהוא ישלוף את הארנק. בהתאם ארנק לגבר עם חריטה הוא מתנה שהמימד המרגש שלה נשמר לתמיד ומייצר מקסימום נחת. חשוב לתכנן נכון את ההקדשה, כדי שהיא אכן תוביל לרגש הרצוי והמדויק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...