Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מכינים כיסוי לטלפון עם תמונה

איך מכינים כיסוי לטלפון עם תמונה
קרדיט freepik

בשנים האחרונות אפשר לראות הרמוניה מדהימה בין שני עולמות שעד כה לא ממש נפגשו או שהיה ביניהם ממשק – עולם המתנות שקונים לאנשים אהובים ועולם התעשייה והעסקים. עולם המתנות כלל בדרך כלל בחירה מתוך חנויות או אתרי אינטרנט ייעודיים והמתנה הייתה חייבת להיות משהו שמי שעומד לקבל אותה רוצה או מחפש עבור עצמו. היום בזכות שילוב של שיטות עבודה וטכנולוגיות מעניינות אפשר לראות מתנות כמו כיסוי לטלפון עם תמונה אישית שמי שקונה את המתנה יכול לעצב או לבחור בעצמו. כך במקום מגן רגיל לטלפון כמו שיש לכל אחד – מי שיקבל את מגן הטלפון כמתנה יקבל בעצם מתנה אישית וייחודית שמתאימה אך ורק לו והתמונה מובנת ומשותפת רק לו ולמי שנתן לו את המתנה. טכנולוגיות דרושות אלה יכולות להיות קשורות לעולם החריטה והחיתוך בלייזר שבעזרתם אפשר לעצב באופן אישי כל מגן לטלפון וגם שלל פריטים או חפצים אחרים.

איך מכינים כיסוי לטלפון עם תמונה
קרדיט freepik

מתנה אישית שמבוצעת על ידי שיטות תעשייתיות

ישנן לא מעט שיטות עבודה שבעזרתן אפשר להפיק לא מעט מתנות אישיות וייחודיות עם טאץ' אישי. אלה מתנות שמתאימות בדיוק למי שהן מוענקות לו ולא לכל אחד. חריטה בעץ היא דוגמא למלאכה כזאת שנחשבת אולי לתעשייתית ומסורתית אך אפשר לעשות בה שימוש גם לצורך הכנה של מתנות מותאמות אישית וכאלה שמעצבים אותן בהתאמה לכל לקוח ולקוח בנפרד. בעזרת טכניקה זו אפשר גם לחרוט הקדשה או שם וגם לחרוט משפט משמעותי או איחול. טכניקה נוספת שמתאימה היא כאמור – הפקה של תמונה אישית על גבי מגן הטלפון. התמונה מודפסת על גבי המגן אם על ידי הדפסה תלת מימדית ואם על ידי אותה חריטה. מי יחליט איזו שיטת עבודה היא הנכונה והמתאימה יותר? כמובן שאיש המקצוע שמבצע את המשימה. על פי ההכרות שלו את התחום שבו הוא עוסק ועל פי מה שיגדיר הלקוח בתור מה שהוא מצפה שיופיע על מגן הטלפון – אפשר יהיה לבחור את הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה.

מה עוד כדאי לדעת על עולם המתנות בהתאמה אישית?

אין ספק שעוד ועוד מלאכות תוכלנה לקחת חלק בתהליך המעניין של הפקת מתנות בהתאמה אישית, בדומה לכיסויים לטלפונים הניידים שיש עליהם כיתוב או תמונה. בדרך דומה אפשר להפיק ולייצר לא מעט מתנות ואין ספק שבזכות השילוב הזה אפשר להגדיל באופן משמעותי את טווח הרעיונות שמתאימים כמתנה. לכל אדם מחכה המתנה שמתאימה לו בדיוק ומכאן ויתרה מכך – בכל אירוע או מצב שבו רוצים להעניק מתנה אישית וייחודית אפשר לבחור במתנה עם הקדשה אחרת. כך לא חוזרים על אותו הרעיון והמקבל מרוויח מתנות ייחודיות שאין לאף אחד אחר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...