Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לעבור דירה בלי קצר בתקשורת

איך לעבור דירה בלי קצר בתקשורת
קרדיט PIXABAY

מעבר דירה מלווה תמיד בלא מעט כאבי ראש ופחדים, יש להיערך נכון לקראת המעבר כדי להוזיל עלויות, להימנע מעיכובים מיותרים ולצלוח את היום הלחוץ בשלום וללא נזקים. מעבר לבחירת חברת הובלות מקצועית ואמינה, חברת ניקיון, אריזה נכונה ועדכון הכתובת החדשה ברשויות השונות, עליכם לזכור כי בין שלל הפעולות שעליכם לבצע לקראת מעבר דירה יש לדאוג גם לנושא התקשורת כמו אינטרנט, כבלים וטלפון.

אם אתם מתכננים לעבור לדירה חדשה עליכם לבדוק מראש אילו חברות תקשורת מספקות שירות במיקום החדש, כך תוכלו לעדכן את ספק התקשורת הנוכחי שלכם כשבועיים לפני המעבר ועם כניסתכם לדירה החדשה תוכלו לצפות בטלוויזיה אחרי היום העמוס ולגלוש באינטרנט. זו גם הזדמנות מצוינת להתאים את שירותי התקשורת בהתאם לצרכים המשתנים של המשפחה, להזמין מראש חבילה של טריפל משתלם כדי להוזיל עלויות וליהנות מאינטרנט אלחוטי חזק בכל החדרים.

איך לעבור דירה בלי קצר בתקשורת
קרדיט PIXABAY

הרפורמה בענף התקשורת

בשנת 2003 קבעה ממשלת ישראל את אבני היסוד לרפורמה בענף התקשורת, ויישום ההחלטות נפרשו על פני כעשור. כיום, אנחנו יכולים לבחור בקלות חבילה הכוללת תשתית אינטרנט ושירותי אינטרנט, להתנייד במהירות ובנוחות בין ספקי התקשורת השונים, ולהזמין גם חבילות הכוללות שירותי טלפוניה וטלוויזיה.

ישראלים רבים מנצלים את התחרות בענף התקשורת כדי לבחור חבילות משתלמות יותר, למשל חבילת טריפל במחיר מבצע לתקופה של מספר חודשים או אפילו שנה. לכן, כשבועיים שלושה לפני מעבר לדירה חדשה כדאי לבדוק מה כוללת חבילת התקשורת שלנו כרגע, מה מציעים המתחרים והאם הצרכים שלנו השתנו וכדאי לנו לנצל את המעבר כדי להתייעל, לשפר את השירות שאנחנו מקבלים, להוזיל עלויות וליהנות מחבילה המתאימה יותר לצרכים המשתנים שלנו.

כדאי להפוך לצרכני תקשורת חכמים ויעילים

חשוב לדעת כי אחת ההוצאות החודשיות הגבוהות ביותר היא ההוצאה על שירותי התקשורת לבית. אם בעבר הלא רחוק השוק נשלט על ידי שלוש חברות בלבד, כיום לאחר יישום הרפורמה השוק נפתח לתחרות ואנו יכולים להזמין שירותי תקשורת ממגוון רחב של ספקים וחברות.

כדי להימנע ממעבר לדירה החדשה בלי שירותי תקשורת עלינו לבחור מראש חבילה משתלמת ומותאמת לצרכים המשתנים והעתידיים שלנו. לבטח אינכם רוצים לעבור לדירה החדשה ולסבול מ"קצר בתקשורת", במיוחד אם יש לכם ילדים המחוברים למסכים, ולמען האמת גם אנחנו מחוברים למסכים השונים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים.

לכן, כדאי לאפיין צרכים, לבצע סקר שוק מעמיק ולהשוות מחירים בין ספקי התקשורת השונים, לבדוק מה עליכם לעשות כדי לעבור מחברת תקשורת אחת לאחרת, ולוודא שהחברה מספקת שירות באזור המגורים החדש. מומלץ כשבועיים לפני המעבר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של ספק התקשורת שלכם, לאיים בעזיבה ומעבר למתחרים, ולהמתין לנציג השירות שלבטח יחזר אחריכם ויציע לכם הטבה משתלמת ומחיר מוזל לעומת מה שאתם משלמים כיום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...