Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך למצוא איש מקצוע אמין?

איך למצוא איש מקצוע אמין?
מקור שאטרסטוק

מאת לירון תמם  http://www.t.co.il

אחת הבעיות שאנחנו נתקלים בהן לא מעט פעמים, היא קושי למצוא אנשי מקצוע אמינים בתחומים שונים. אנשי מקצוע שיכולים לספק לנו שירותים בתחומים רלוונטיים עבורנו. זה נכון בין אם מדובר במקרים דחופים, בין אם מדובר במקרים בהם אנחנו רוצים לבצע שדרוגים או שינויים, וכן במקרים בהם יש לנו צורך בשירותו של איש מקצוע, לצורך בדיקות תקופתיות, סטנדרטיות.

איך למצוא איש מקצוע אמין?
מקור שאטרסטוק

ישנם לא מעט אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים, אך הרבה פעמים קיים אצלנו חשש, עוד בטרם אנחנו מזמינים אנשי מקצוע, שמה הם ינסו לרמות אותנו. אנחנו שומעים לא מעט סיפורים על בעלי מקצוע שעושים את זה, לצערנו גם התנסינו לא פעם בבעלי מקצוע שניסו ואולי אף הצליחו לרמות אותנו.

חשוב לומר, בעל מקצוע יכול לרמות את הלקוחות שלנו בכוונה, בין אם זה במחיר ובין אם זה באופי השירות שהוא מספק לו, ויכול להיות מצב בו בעל מקצוע איננו מרמה את הלקוח, אך הוא מספק לו שירות לא טוב, לא איכותי מספיק. בין אם זה בגלל, שהוא לא יודע לתת שירות אחר ובין אם זה מסיבות אחרות.

לפני שנסביר כיצד מוצאים איש מקצוע אמין, נדגיש שתי נקודות משמעותיות:

ראשית, אם אנחנו מחפשים, נניח, קבלני שיפוצים בדרום, אז עומדים לרשותנו היום לא מעט כלים ואמצעים בשביל לדעת כיצד לבחור קבלן מקצוע אמין ומקצועי שיכול לשרת אותנו.

שנית, לא כל קבלן שיפוצים בבאר שבע נניח, הוא בהכרח איש לא אמין. זה שיש תדמית מסוימת על קבלני שיפוצים, לא אומר שהיא נכונה לכולם. ישנם לא מעט קבלנים איכותיים, מקצועיים, אמינים, קבלנים שיודעים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות שלהם.

כיצד נמצא קבלני שיפוצים בצורה נכונה

דבר ראשון שעלינו לעשות הוא, לבחון היטב מה אנחנו צריכים, מה אנחנו מחפשים. בין אם מדובר בתהליך ארוך טווח ובין אם מדובר בעניין פשוט. אם אנחנו נדע לאפיין את הצרכים שלנו בצורה נכונה ומדויקת, אז יהיה לנו הרבה יותר קל לעשות תיאום ציפיות. זה נכון לגבי תהליך הבחירה שלנו וזה נכון לגבי מה שאנחנו מצפים לקבל מבעל המקצוע.

דבר שני שעלינו לעשות, זה לבחון את הניסיון, מוניטין, רזומה של בעל המקצוע. אנחנו יכולים לעשות זאת דרכו, אך אנחנו גם צריכים לעשות את זה, דרך לקוחות שהוא סיפק להם שירות בעבר. בצורה כזו, אנחנו נוכל לדעת מי יכול להתאים לנו.

רצוי מאוד שנקבל המלצות מאנשים שאנחנו מכירים, אנשים שאנחנו סומכים עליהם ועל הדעה שלהם. בצורה כזו, נוכל להיות בטוחים שאנחנו מקבלים מידע אמין שנוכל לעבוד איתו.

דבר שלישי שאנחנו צריכים לעשות זה לבחון עבודות ושירותים שהוא סיפק בעבר. אם נניח אנחנו פונים אל קבלן שיפוצים, אז נוכל להתרשם מעבודות שהוא ביצע אצל לקוחות אחרים. כך נוכל להתרשם מהעבודה ומהאיכות שלה. יהיה לנו יותר פשוט להחליט בצורה כזו, האם מדובר באיש מקצוע שיודע את עבודתו ומבצע אותה על הצד הטוב ביותר, או שעדיף לנו לחפש איש מקצוע אחר.

דבר רביעי שנעשה זה חוזה עבודה. ברגע שאנחנו חותמים על חוזה מוגדר ומוסדר עם בעל מקצוע, אז יהיה לו הרבה יותר קשה לא לעמוד בו. בפרט אם החוזה מגדיר בצורה ברורה את לוח הזמנים, עלויות וכל דבר אחר. החוזה צריך להיות קשיח, באופן כזה שבעל המקצוע לא יוכל לשנות אותו ויהיה לו מאוד קשה ולא משתלם לעבור עליו. כך נוכל לישון בשקט, שאכן אנחנו עובדים עם בעל מקצוע, אשר יספק לנו את השירות הטוב ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...