Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך המדינה עוזרת ליזמים לצאת לדרך?

איך המדינה עוזרת ליזמים לצאת לדרך?

יזמות היא דרך חיים שמעניקה סיכוי גבוה מאוד גם לרווחה כלכלית משמעותית וגם לתחושת מיצוי אמיתית. מצד שני, בתחילת הדרך מתמודד כל יזם עם שלל מכשולים ובפרט מקשה על מימוש רעיונות, מצוינים ככל שיהיו, נושא המימון. הבנקים, וגם גופים פיננסיים אחרים, לא ששים לתת הלוואות לעסקים בתחילת הדרך בגלל הסיכון הגבוה. מי שיכולה לעזור לכם לקבל בכל זאת הון ראשוני חיוני היא המדינה, וליתר דיוק הקרן להלוואות בערבות מדינה. לקבלת פרטים נוספים בנושא זה, ניתן לפנות אל חברת ניהול נכון בראשותו של אמיר פרידברג.

איך המדינה עוזרת ליזמים לצאת לדרך?

למי מתאימה הלוואה בערבות מדינה?

הלוואות בערבות מדינה להקמת עסק מיועדות ליזמים שבוחנים את האפשרות לפתוח עסק חדש, לעוסקים פטורים שמתכננים התרחבות משמעותית ומעבר לסטטוס של חברה בע"מ או עוסק מורשה, לבעלי עסקים קטנים שפעלו מהבית וכעת רוצים לעבור למקום שיוקדש אך ורק לפעילות העסקית (בתנאי שהמחזור המצטבר מיום ההקמה הוא עד 500,000 ש"ח) וגם לעסקים פעילים שלא השתמשו במסגרות אשראי (גם כן בתנאי שהמחזור המצטבר לאורך שנות הפעילות לא עולה על חצי מיליון ש"ח). גם יזמים שמבקשים לממש את עצמם באמצעות קניית עסק פעיל יכולים להיעזר בקרן, שמממנת עד 35% מהעסקה.

ממי תקבלו את הכסף ובאילו תנאים?

הלוואות מדינה לעסקים קטנים לא ניתנות על-ידי המדינה אלא על-ידי גופים מסחריים, וליתר דיוק 4 קבוצות שנבחרו במכרז ייעודי: בנק אוצר החייל ומיטב דש, מזרחי-טפחות בשיתוף הפניקס ואלטשולר-שחם, מרכנתיל דיסקונט עם עמיתים (הגוף שמפעיל את קרנות הפנסיה הוותיקות) ובנק לאומי וחברת מנורה.

הריבית היא לכל היותר פריים + 3.2% והיא נמוכה מזו שמקובלת במשק עבור עסקים חדשים או בתחילת הדרך. תקופת ההחזר היא עד 60 חודשים כשניתן לקבל חצי שנת דחייה בתחילת ההחזרים (הריבית עצמה משולמת מהחודש הראשון). היקף הביטחונות הדרוש הוא 10% על הסכום שעד 300,000 ש"ח ו-25% על היתרה, כשהסכום המקסימלי הוא חצי מיליון ש"ח. הלוואה לטובת רכישת עסק קיים מחייבת ביטחונות של 25% על מלוא הסכום.

היתרון העיקרי של הלוואה בערבות המדינה הוא הסיכוי הגבוה לקבל אותה, בהשוואה ליזם שפונה לבנק בלי שהמדינה תתמוך בו ותספק ערבות. יחד עם זאת הקרן לא מבטיחה כמובן תשובה חיובית אוטומטית, אלא בוחנת בקפידה כל בקשה על סמך קריטריונים רבים.

לצאת לדרך בלי עיכובים מיותרים

על-מנת לקבל את הסכום המבוקש במלואו, בתנאים אופטימליים וללא עיכובים מיותרים, מומלץ להיעזר במומחים בתחום. חברת ניהול נכון כבר סייעה ליזמים רבים מאוד לזכות בתשובה חיובית, ובפרק זמן מינימלי. אמיר פרידברג, מייסד החברה והמנהל שלה, הוא בעל ניסיון של 30 שנים בתחום הכלכלה. הידע שבאמתחתו הוא נכס יקר ערך לכל יזם בתחילת הדרך. מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטל' 054-4597835

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...