Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים מסגרת הולמת לתמונה

איך בוחרים מסגרת הולמת לתמונה
קרדיט - Pixabay

לא כל בני האדם חובבי תמונות משובעים, אבל גם בין אלו שלא כל כך מתלהבים מהתחום הזה ולא ממש משוגעים על כל תמונה שנקרית בדרכם, סביר להניח שלמרביתם יש בבית לפחות תמונה אחת, תלויה על הקיר או מונחת על המזנון, מקאפה או מקנבס, הכל יכול להיות אפשרי, אבל בכל מקרה כנראה שזה חלק בלתי נפרד מכל בית בעולם. לפעמים אנחנו בוחרים תמונות משפחתיות, לפעמים נעדיף תמונות נוף, אבל תמיד יהיו כאלו במרחב הפרטי שלנו. למרות התפוצה הגבוהה של תמונות בסגנונות עיצוב מגוונים, קיימים הבדלים משמעותיים דווקא בין סגנונות המסגור של התמונות. בכל חנות למסגור תמונות אנחנו יכולים לראות סגנונות שונים ומגוונים של מסגרות לתמונות, אז איך יודעים להתאים מסגרת לתמונה שלכם ועל פי מה בוחרים בכלל מסגור נכון לתמונה?

על פי מה מתאימים תמונה לחדר

את התמונה עצמה אנחנו בדרך כלל מתאימים לחדר בכוחות עצמנו. אמנם לפעמים מעצבת הפנים שלנו תייעץ לנו בין השאר גם לגבי התמונה הנכונה, אבל במרבית המקרים אלו הן תמונות שאנחנו שילבנו בחלל החדר לאורך השנים, ולא דווקא באמצעות תהליך עיצוב הפנים העיקרי שעבר הבית. כך למשל תמונות נוף שאנחנו אוהבים, תמונות שמן שציירנו, תמונות משפחיתות מאירועים מיוחדים, תמונות זוגיות רומנטיות או תמונות של המתוק/ה שלנו. התמונות עצמן צריכות מן הסתם להתאים לחדר באופן כללי, אבל לאו דווקא להשתלב בצבע או בעיצוב. הכל תלוי כמובן בסגנון העיצוב בחדר ובסגנון התמונה, אבל לא תהיה לנו כל בעיה לשים תמונה של הבייבי בגן פרחים על קיר חדר שקיבל את גווני הסגול- שמנת, זאת גם אם בתמונה אין שמץ של אזכור לצבעים הללו. לעומת זאת, דווקא במסגרות המציאות שונה, ולכן חנות למסגור תמונות צריכה להציע גווני מסגרות ספציפיים.

צבע וסגנון מסגרת

המסגרת כן צריכה בדרך כלל להתאים לחדר ולעיצוב שלו, ולכן חנות למסגור תמונות מקצועית תשווק בדרך כלל סגנונות מסגור טרנדיים לצד סגנונות קלאסיים, בצבעים שיוכלו להתאים את עצמם לעיצובים שונים הקיימים בשוק. מסגרות מתכת מוכספות או מוזהבות, מסגרות עץ בסגנונות מחוטבים או בקווים חלקים, מסגרות מקרמה ועוד. הרעיון הוא למסגר כל תמונה עד כמה שהיא לכשעצמה בעלת טעם אישי וסגנון מסוים שאינו מסונכרן עם הסביבה- במסגרת שתשלב אותה באופן חלק ונעים לין במרחב הנתון על גווניו על סגנון העיצוב שלו. ארט שמרת גאה להציע לכם מסגרות מעוצבות לכל מטרה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
במסגרת פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי בקרקעות בנגב אותרה חממת קנאביס של כ- 650 שתילים
ביום ב' 2.9 התקיימה פעילות רחבת היקף של רשות מקרקעי...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
"פסטיבל בייבי" בשיתוף קופת חולים "מאוחדת" יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים
תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב – בואו לחגוג...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
מסיבה מושלמת: המדריך הסודי למשקאות שישדרגו כל אירוע
בעולם המשקאות, הקוקטייל הוא מלך בלתי מעורער. כמו מכשיר אידוי...
כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם...