איזה פתרון ריצוף הכי מתאים לחניונים?

איזה פתרון ריצוף הכי מתאים לחניונים?
קרדיט - Freepik

תכנון נכון של חניונים הוא כזה שמותאם מראש לתנועה רבה של רכבים עם אופציה לרכבים כבדים. על ריצוף של חניון להיות חזק במיוחד, אטום לחדירת מים, קל לניקוי, עמיד בפני כימיקלים. ציפוי אפוקסי הוא הבחירה האידאלית עבור רוב החניונים שהרצפה שלהם עשויה בטון יצוק. שכבת הבטון זקוקה להגנה של הציפוי האפוקסי על מנת לעמוד בדרישות. ריצוף תעשייתי מתוכנן מראש לעמידה בפני משקל גבוה, כימיקלים, מים, טמפרטורות גבוהות, כתמי גריז, נבחר בו גם עבור חניונים.

יתרונות של ציפוי אפוקסי לרצפת חניון

הבסיס לרצפת חניון הוא יציקת בטון. ללא ציפוי אפוקסי מגן הבטון פגיע לספיגת חומרים מזהמים והיווצרות של סדקים. יציקה של חומר אפוקסי על גבי שכבת הבטון מספקת שכבת הגנה חזקה ועמידה. בעבור חניונים נדרש ריצוף תעשייתי חלק וישר, חומר אפוקסי מחליק את הבטון ויוצר משטח אידאלי עבור חניית רכבים. את הציפוי האפוקסי אפשר למצוא במבחר צבעים עם גימור מבריק או גימור מט, ניתן לשלב כמה צבעים, סימונים, חצים ועוד. החומר האפוקסי ידוע כעמיד במיוחד מפני לחות, במקרה של ריצוף תעשייתי עבור חניון תת קרקעי חשוב להיערך מראש למקרה של פיצוץ בצנרת או הצפה של החניון. יתרונות נוספים של חומר אפוקסי הם ניקוי קל, עמידה בפני משקל כבד, עמידות בפני אש, התקנה קלה ומהירה.

מה הופך ציפוי אפוקסי קל לניקוי?

חומר אפוקסי ידוע כדוחה מים ובעל מרקם חלק ודחוס שאינו מאפשר ספיחה של שמן או כימיקלים, לכלוך אינו נספג. בהעדר חריצים הלכלוך גם אינו מצטבר כך שציפוי אפוקסי נחשב גם היגייני. ניתן להשתמש בכל חומר לניקוי ריצוף אפוקסי וגם במכשירי ניקוי. ריצוף תעשייתי מבוסס חומר אפוקסי שומר על מראה חדש ונקי גם לאחר שנים של שימוש יומיומי. שימו לב, החומר האפוקסי חלק אך בו זמנית גם נוגד החלקה, התקנת ציפוי אפוקסי מצמצמת סכנת נפילות והחלקות של הולכי רגל בשטח החניון. אם אין לכם עדיין ציפוי אפוקסי לרצפת החניון זה הזמן לפעול.

מי יכול להתקין ריצוף לחניון?

עבודה עם חומר אפוקסי דורשת ידע וניסיון, חשוב לבחור נכון בחברה אמינה שמתמחה בציפויים באפוקסי לתעשייה. מחפשים איש מקצוע שמתמחה בריצוף תעשייתי? פנייה אל חברת מיכאל גרינברג בע"מ מבטיחה שביעות רצון מלאה, החברה מקפידה על רמה גבוהה של מקצועיות בכל פרויקט, חומרי הגלם הטובים ביותר, קיצור זמני הביצוע, עמידה בלוח הזמנים והתחשבות מלאה ברצונותיהם של הלקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן