Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקציות מדליקות בפריז לזוגות רומנטיים

אטרקציות מדליקות בפריז לזוגות רומנטיים
תמונה באדיבות: pixabay

פריז, עיר האורות, והעיר הרומנטית ביותר באירופה ובעולם כולו, מציעה שפע אטרקציות לזוגות האוהבים. עיר הבירה של צרפה מציעה אווירה רומנטית מרגשת, ייחודית ומלהיבה, העיר מדהימה ביופייה ביום ובלילה, יש בה מסעדות מעולות המבטיחות לזוגות האוהבים חוויה קולינרית מיוחדת, בשעות המאוחרות נפתחים הברים ומועדוני הלילה, ואחרי ארוחה טובה אין כמו בילוי עד לשעות הקטנות של הלילה.

להתאהב בכל פעם מחדש

זוגות רבים טסים מדי שנה לפריז כדי לבלות בעיר הרומנטית המדליקה והמפנקת, המבנים בעלי הארכיטקטורה בעיר תורמים לאווירה הרומנטית, וכדי להעצים את החוויה כדאי לרכוש דיל הכולל מלון איכותי במיקום נוח ומרכזי. יש מגוון גדול של מלונות בוטיק יוקרתיים המציעים חדרי אירוח מאובזרים ומעוצבים, ארוחת בוקר טעימה ושירות לבבי.

זוגות רבים בוחרים לבלות את ירח הדבש שלהם בפריז ורבים חוזרים אליה לביקורים נוספים ובכל פעם מתאהבים בה מחדש. זוגות ישראלים רבים רוכשים דילים וחבילות נופש לפריז כדי להעצים את הרומנטיקה ולחזק את הזוגיות. קל להתאהב בפריז בגלל האווירה הרומנטית, אם זו פעם ראשונה בה אתם עומדים לבקר בעיר כדאי לסייר באתרי החובה כמו מגדל אייפל המתנשא לגובה של 324 מ', שדרות שאנז אליזה, גני לוקסמבורג הממוקמים ברובע השישי, גני טווילרי המפורסמים, מוזיאון הלובר הנחשב לאחד המוזיאונים הגדולים בעולם וידוע כמובן בציור המונה ליזה של ליאונרדו דה וינצ'י, מרכז פומפידו לאמנות מודרנית, מוזיאון פיקאסו ועוד.

אטרקציות רומנטיות מיוחדות בפריז

כבירה הרומנטית הבלתי מעורערת של אירופה, מציעה פריז אטרקציות חובה לזוגות האוהבים. אין לפספס ביקור בגשר המנעולים, שמו המקורי של הגשר הוא פון דז אר. אינספור זוגות מכל העולם תלו בגשר מנעולים כסמל לאהבתם הנצחית והבלתי מעורערת והשליכו את המפתח לנהר. עם זאת, כדאי לדעת כי עיריית פריז הסירה מנעולים רבים מסיבות בטיחותיות, אך עדיין הגשר נחשב למקום חובה לזוגות הרומנטיים.

כדי להביע את אהבתכם לבני הזוג כדאי ללמוד כמה מילים רומנטיות בצרפתית, ובמיוחד את הביטוי "ז'ה טם" (אני אוהב אותך). במהלך החופשה הרומנטית בעיר כדאי להתחיל את אחד הבקרים בפיקניק בפארק בוט שומון, אחד הפארקים הגדולים והיפים ביותר בפריז. מהפארק קל להגיע לגבעת המונמרטר כדי ליהנות מתצפית מלהיבה על העיר וכדי לטייל באתרים רומנטיים וקסומים בשכונה הציורית כמו בזיליקת סאקרה קר, וליהנות מהופעות של אמני רחוב בכיכר המרכזית של מונמרטר.

בילויים וקניות

זוגות רומנטיים הרוכשים דילים לפריז זוכים לחוויה מלהיבה ומרגשת, העיר מציעה שווקים דינמיים עם אווירה תוססת וסוחפת, מרכזי קניות מעולים עם חנויות מעצבים ומותגים, אין כמו שופינג במהלך החופשה כדי לחדש את המלתחה וליהנות מבילוי מהנה. פריז ידועה בחיי הלילה הסוערים המתקיימים בה, אפשר לבלות במועדוני ג'אז המציעים אווירה רומנטית מדליקה, כדאי לבלות גם בברים המציעים קוקטיילים מעולים, תפריט מגוון ופינות ישיבה נוחות עם תאורה רומנטית.

תמונה באדיבות: pixabay

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...