Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אוהבים לשמח אחרים- הנה הכתובת שלכם

אוהבים לשמח אחרים- הנה הכתובת שלכם
קרדיט: unsplash.com

אם אתם מזן האנשים הנדיר יחסית, זה שאוהב ומתרגש פשוט לשמח את החברים ואת הקרובים, מסתבר שיש לנו הרבה נושאי שיחה משותפים. פיונה, חנות פרחים ירושלים שאוהבת לייצר שמחה, מציעה לכם כל טוב לשלוח למי שאכפת לכם ממנו. מי זה יכול להיות? הנה רעיונות לאנשים טובים שרוצים לעשות טוב בליבם של זולתם.

טוב שכן קרוב

בדור של היום אנחנו כמעט לא מכירים את השכנים שלנו, גם אלו הכי קרובים. לפעמים המגורים ברבי קומות יוצרים כמות דיירים בבניין שזהה לרחוב שלם של פעם, ואתם לא מצליחים לזכור את השמות בכלל, לפעמים גרים בבתים פרטיים ומתי יוצא לכם להיפגש, ובכלל, בעולם של רכבים פרטיים ומעליות וכמובן- המון המון עומס בעבודה, מי שם לב בכלל שהשכנה בבניין ילדה, שהשכן ממול שבר את הרגל, שהתינוק של שחר מקומה 11 מאושפז בשל דלקת ריאות,  עוד דוגמאות…? אין לכם מושג כמה השכנים שלכם עשויים לחוות בלי שמישהו שם לב למשהו. אירועים טובים כמו גם אירועים פחות נחמדים ואפילו קשים. על פי רוב אין לכם זמן לשיחות עידוד ארוכות או התעניינות משמעותית מלבבת בעל פה, אולי זו ההזדמנות הטובה ביותר פשוט לחפש את המספר של פיונה, חנות פרחים ירושלים, ולהזמין משלוח פרחים לשכן עם כמה מילים טובות?

מי זוכר את אבא ואמא

מתי יצא לכם בפעם האחרונה לשמח את אבא ואמא? ההורים שלנו, סבא וסבתא של הילדים שילדנו, הם לא קשישים עם מקל כמו סבא וסבתא של הדור הישן. הם אנשים צעירים ועובדים, אבל עדיין מחכים לנו, כי אחרי הכל כידוע- מישהו ילד אותנו אי פעם וגם גידל אותנו כמה שנים טובות, למי יותר מגיע תשומת לב קטנה מאיתנו בסופשבוע, עם סיבה או בלעדיה, מחשפים מספר של חנות פרחים ירושלים, מוצאים את פיונה ומזמינים לכתובת המדויקת. מחמם את הלב שזכרתם אותם, ואל תשכחו לבקש להוסיף כמה מילים אישיות בטעם משפחתי שישמח אותם יותר מכל.

ואיך הזוגיות שלכם

לא תמיד זוגות מתחברים לרעיון של משלוחי פרחים זה לזה, במיוחד בשלב שבו כבר גרים יחד אז למה לשלוח אחד לשני אם אפשר פשוט לקנות יחד או לחזור הביתה עם עיצוב פרחים מרענן? אבל למשלוח פרחים יש טעם מיוחד שרק משלוח יכול להעניק. אתם יושבים על הספה או סתם כך מבלים במטבח, ופתאום משהו בדלת, והמשהו הזה הוא רעיון אישי שלכם:) ההפתעה הזו תעניק עוד מימד חוויתי לזוגיות שלכם בכל שלב שהיא נמצאת, ובמינון מתאים יכולה להקפיץ אתכם למעלה. אז דברו איתנו בפיונה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
במסגרת פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי בקרקעות בנגב אותרה חממת קנאביס של כ- 650 שתילים
ביום ב' 2.9 התקיימה פעילות רחבת היקף של רשות מקרקעי...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
"פסטיבל בייבי" בשיתוף קופת חולים "מאוחדת" יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים
תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב – בואו לחגוג...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
מסיבה מושלמת: המדריך הסודי למשקאות שישדרגו כל אירוע
בעולם המשקאות, הקוקטייל הוא מלך בלתי מעורער. כמו מכשיר אידוי...
כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם...