Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אגודת הסטודנטים בספיר נגד הנהלת המכללה: "דווקא בתקופת הקורונה בה הנהלת המכללה הייתה  צריכה לעמוד לצד הסטודנטים, היא בוחרת לגזול את כספם"

אגודת הסטודנטים בספיר נגד הנהלת המכללה: "דווקא בתקופת הקורונה בה הנהלת המכללה הייתה  צריכה לעמוד לצד הסטודנטים, היא בוחרת לגזול את כספם"
קרדיט: Pixabay

שביתת הסגל הזוטר במכללות האקדמיות אמנם הסתיימה, אך הסטודנטים נותרו מאחור: אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית ספיר הודיעה הבוקר (20.12) כי היא יוצאת למאבק נגד הנהלת המכללה בדרישה לקבל החזרים כספיים עבור קורסים שלא נלמדו.

יו"ר אגודת הסטודנטים בספיר יורי לוין: "אם לא די בכך שציבור הסטודנטים נפגע בעקבות מגפת הקורונה וכל סטודנט הפך לקובייה בזום, קבעה הנהלת המכללה מתווה חזרה מהשביתה באופן חד צדדי המנותק מהמציאות ומתעלם מזכויות הסטודנטים".

הנהלת המכללה האקדמית ספיר פרסמה השבוע מתווה חזרה ללימודים לאחר סיום שביתת הסגל הזוטר תוך שהיא מתעלמת מדרישת הסטודנטים המבקשים החזרים כספיים עבור הקורסים שלא נלמדו או נלמדו באופן חלקי בלבד.

קרדיט: Pixabay

לדברי אגודת הסטודנטים המייצגת למעלה מ 6,500 סטודנטים וסטודנטיות, בחרה הנהלת המכללה להתעלם מהם באופן מוחלט כשהיא קובעת מתווה חזרה ללא שיתופם ובאופן חד צדדי. לדברי הנהלת אגודת הסטודנטים מדובר בהפרה בוטה של המנהל התקין. על פי מתווה שפרסמה ההנהלה, קורסים רבים לא יושלמו כלל וחלק יושלמו באופן חלקי, א-סינכרוני וללא שום החזר או פיצוי כספי.

יתרה מזאת, מסתמן כי הסטודנטים ייאלצו להתמודד לבדם עם השלמה של חומרים ופערים לימודיים שנוצרו במהלך תקופת השביתה וזאת במקביל להתמודדות שלהם עם עבודה, פרנסה ושעות שעליהם לתת בתמורה למלגות.

לדברי יורי לוין, יו"ר אגודת הסטודנטים בספיר: "המכללה קבעה מתווה חזרה ללימודים ללא התייחסות לבקשות האגודה. אנו יוצאים למאבק ללא פשרות למען הסטודנטים הנאבקים יום יום באתגרי הלימוד תחת מגבלות הקורונה ועם אתגרים כלכליים לא פשוטים אליהם מתווספים עכשיו גם אתגרים מבית. אנו רואים בחומרה את ההתנהלות הזו ולא נשקוט עד שהנהלת המכללה תדאג להחזר כספי מותאם לכל סטודנט עבור כל הקורסים שלא נלמדו לאורך השנה".

עוד הוסיף לוין, כי בשבוע האחרון פנתה אגודת הסטודנטים אל ההנהלה מספר פעמים בבקשה לדון איתם על מתווה הולם עבור כל הצדדים. לדבריו, הנהלת המכללה מתעלמת מאגודת הסטודנטים באופן בוטה, מחזיקה את ציבור הסטודנטים עם הגב לקיר כבני ערובה ומחייבת אותם בתשלום מלא גם עבור קורסים שלא נלמדו כשההגדרה היחידה להתנהלות זו היא לחלוטין גזל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...