Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רכבים חשמליים זולים – יד ראשונה ויד 2 כולל פתרונות מימון יצירתיים? הכירו את "אלקטריק קאר"

רכבים חשמליים זולים – יד ראשונה ויד 2 כולל פתרונות מימון יצירתיים? הכירו את "אלקטריק קאר"
קרדיט לתמונה: Freepik

המרדף אחר נהיגה שקטה, יעילה ופחות מזהמת הופך לאט אבל בטוח לנחלתם של רבים, זאת בשל החלחול של ההבנה כי עדיף לנהוג ברכב חשמלי ולאור כמה וכמה סיבות. זה אומר שבמהלך השנים האחרונות, התפתחה תעשיית הרכב החשמלי בעולם, והתקדמויות טכנולוגיות הביאו לפתחנו את היכולת לנהוג ברכבים שלפני 30 או 40 שנים היו בגדר פנטזיה, מה שאומר שרובנו כבר יודעים כמה נעימה, יעילה, שקטה וחסכונית היא הנהיגה ברכב חשמלי איכותי ומומלץ.

ועדיין, כאשר נהגים ונהגות שעד לפני כמה רגעים נהגו ברכב עם מנוע בעירה פנימית ושוקלים הכנסה של רכב חשמלי לחייהם, שואלים את עצמם שאלות רבות הקשורות בדרכים המוכרות לבחירה ברכב חשמלי – זאת היות ותעשיית הרכב החשמלי הגלובלית יודעת להציע כיום מספר סוגי רכבים אשר עונים כל אחד להגדרה היבשה "רכב חשמלי".

שאלות נוספות מגיעות בדמות: 'האם כדאי לי לקנות רכב חשמלי ראשון כיד ראשונה מהיבואן, או שמא כדאי דווקא ללכת על רכב חשמלי יד 2, ואם כן – למי לפנות כדי לקבל את התנאים הטובים ביותר לרכישה או לליסינג?' חשבתם ששם זה נגמר? אז ממש לא..רבים הם האנשים ששואלים את עצמם גם שאלות משנה, דוגמת: 'האם ללכת על פלאג אין הייבריד, היברידי מלא או רכב חשמלי מלא על מלא?'.

בדיוק מהמקום הזה קיימנו מפגש עם נציגי אתר האינטרנט "אלקטריק קאר", כדי להבין קצת יותר לעומק מדוע שווה לדבר איתם לפני שמתקדמים עם להביא רכב חשמלי הביתה, ולא משנה איזה יד ובאיזו דרך.

מכוונים לרכב חשמלי מומלץ? שווה לכם לעבור ב"אלקטריק קאר" – וואן סטופ שופ; החל מאיתור הרכב הכי זול, ועד מציאת פתרונות מימון וליווי רכישה – יד ראשונה ויד 2

בזמן שיצרנים מתעשיית הרכבים חשמליים משיקים דגמי רכב חשמלי בקצב מסחרר, כולל רכבים חשמליים זולים ולעיתים באופן די מפתיע אגב, "אלקטריק קאר" יוצאת מהקופסה ומציעה לא רק את איתור הצעת המחיר הזולה ביותר לרכב החשמלי בקטגוריה שבחרתם, אלא גם ליווי רכישה מלא ופתרונות מימון יצירתיים – גם אם האשראי שלכם מאותגר.

כאשר נכנסים בעובי הקורה בהקשרים של תכליתיות ושימושיות עבור אלו המחפשים רכב חשמלי גרידא, מבינים באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי "אלקטריק קאר" הוא אתר אינטרנט המהווה "וואן סטופ שופ" שמחזירה לנהגים ולנהגות בישראל את השליטה ב'איך ייראה הליך הרכישה במלואו – מ-א' ועד ת' ובכמה זמן נשלם על התהליך בראייה הוליסטית'.

רכבים חשמליים זולים דרך "אלקטריק קאר" זה אומר לדעת יותר לפני כולם, וזה מתבטא בכיס

"אלקטריק קאר" מחוברת באופן הכי ישיר שאתם רק יכולים לדמיין, לכלל היבואנים של הרכבים החשמליים לסוגיהם שמיובאים לישראל. "אלקטריק קאר", שלא כמו אתרים אחרים – מחוברת לכל, אבל לכל מגרשי הרכב בישראל בהם ניתן למצוא רכבים חשמליים יד 2 ויד ראשונה, והפלטפורמה הייחודית שיצר האתר הזה, מאפשרת חיבור מאוד מהיר אל מול מגרשי רכב אשר מסוגלים לאתר את הרכבים החשמליים המחוזרים והאיכותיים ביותר, במחירים הטובים ביותר, ואפילו לסייע בהכוונה ועבודה אל מול מקורות מימון כדי שהכל יעבור חלק ובתנאי הרכישה הכי טובים בישראל – כך מתחייבים נציגי "אלקטריק קאר".

באתר "אלקטריק קאר" קיים מידע רב הקשור בהסברים לגבי סוגי הרכב החשמלי השונים, תוך תיווך של נתונים טכניים, מפרטים, תעודות זהות עבור אותם רכבים ע"מ להכירם טוב יותר,פירוט על הרכבים החשמליים הכי חדשים והכי מבוקשים,  וכמו שניתן לדמיין – בקליק אחד קטן, ניתן אף לבקש את חזרתם של נציגי האתר, ע"מ שאלה יעניקו שירות אדיב ויחסכו לכם זמן רב – תוך טיפול מסור בכל מעגל הרכישה, הליסינג, או ההשכרה שלכם של רכב חשמלי בישראל.

ניתן לומר בזהירות המתבקשת, כי כל בר דעת המעוניין (או מעוניינת) ברכישה, בליסינג, או אפילו בהשכרה של רכב חשמלי כלשהו – משהו שעד לפני עשור פלוס עדיין נשמע לנו די רחוק, ראוי שיבצע את כל הבדיקות הנדרשות – הן ברמה הטכנית והן ברמת תנאי הרכישה ונושא ההמלצות. ואחרי שאמרנו זאת, כל שנותר הוא להזמין אתכם – המחפשים רכבים חשמליים זולים במדינת ישראל, לגלול נגיעה מעלה בכתבה זו, להקליק על הקישור שאתם רואים בגוף הכתבה, להשאיר פרטים דרך "צור קשר" או כפתור הוואטספ, ולקבל חזרה מהירה מטעם סוכנות או מגרש רכב שם כבר ממתין לכם הרכב החשמלי הזול הבא שלכם, וליהנות מהחיסכון האדיר בזמן שקניתם ללא כל תוספת בעלות הרכב, לצד הידיעה כי אתם נמצאים בידיים מקצועיות שמבינות את תעשיית הרכב החשמלי בישראל לאורכה ולרוחבה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה חשוב לדעת לגבי עריכת ייפוי כוח מתמשך?
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. כל אחד ואחת...
איך מתכוננים למעבר דירה במרכז
איך שלא נסתכל על זה, מעבר דירה זה עסק מורכב....
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...