צעירי מפלגת השלטון בגרמניה השתתפו בטקס חנוכת יער לזכר חבר המפלגה פיליפ מיספלדר

צעירי מפלגת השלטון בגרמניה השתתפו בטקס חנוכת יער לזכר חבר המפלגה פיליפ מיספלדר

כשלושים חברי "צעירי המפלגה הנוצרית דמוקרטית" הגרמנית הגיעו בשבוע שעבר ליער מדינות גרמניה של קרן קימת לישראל, סמוך לישוב להבים, לטקס חנוכת יער על שמו של פיליפ מיספלדר, חבר המפלגה, אוהב ישראל, שנפטר לפני כשלוש שנים.

קק"ל קיימה בשבוע שעבר טקס חנוכת יער לזכרו של פיליפ מיספלדר, פוליטיקאי וחבר הבונדסטג הגרמני שנפטר בשנת 2015. לטקס הגיעו חבריו של פיליפ, חברי 'צעירי המפלגה הנוצרית דמוקרטית בגרמניה' וחברי התנועה הפוליטית" איגוד הצעירים". בנוסף בטקס השתתפו גם נציגי קק"ל גרמניה שסיפרו על פועלו של פיליפ ועל הקשר שלו לישראל.

פיליפ מיספלדר שהיה יושב ראש הכבוד של המפלגה הנוצרית הדמוקרטית בגרמניה (CDU) כיהן בממשלת גרמניה כמתאם שיתוף הפעולה הטרנס-אטלנטי בתחום יחסי חברה, תרבות ומדיניות מידע. מעבר לכך היה מיספלדר אוהב ישראל ידוע שהגן על מדיניות ישראל מול הפרלמנט הגרמני ואף יצא נגד ביקורת על ישראל. מיספלדר מת מתסחיף ריאתי בשנת 2015 והותיר אחריו את אשתו אן-כריסטין ושתי בנותיהם.

במהלך הטקס חשפו חברי המפלגה את האנדרטה לזכר פיליפ שהכינו בקק"ל ולאחר מכן הוענקו תעודות הוקרה לראשי המשלחת. בסיום הטקס הקריאו המשתתפים את ברכת הנוטעים בגרמנית ולאחר מכן נטעה הקבוצה עץ לזכרו של פיליפ ביער החדש שנטעה קק"ל מאחורי הישוב להבים.

פול ציאמייק, יושב ראש איגוד הצעירים הגרמני ספד לפיליפ: "פיליפ מיספלדר ידע את ההיסטוריה של ישראל אך לא רק דיבר על העבר אלא גם על העתיד בין המדינות. היום חנכנו את היער החדש על שמו שיהיה נקודת חיבור בין העמים לדורות הבאים. אנו מתרגשים להיות כאן ולייצג את צעירי גרמניה בשנת ה-70 למדינת ישראל. מיספלדר הוערך מאוד בגרמניה עבור המסר הברור שלו. אנשים רבים טוענים לקשר מיוחד עם ישראל אך לא מסוגלים להציג הוכחות לכך. פיליפ היה אוהב ישראל בכל ליבו ואף פעל לטובת ישראל במישורים השונים".

יוהנס גואנין, שליח קק"ל בברלין, נאם בטקס וסיפר על פעילות קק"ל למען היערות בישראל ואף בעולם: "השנה בברלין ירד כל כך מעט גשם שהיערות מסביב מתחילים להיות דומים לישראל. היערות של כולנו תלויים בגשם אך פה בארץ קק"ל הצליחה להפוך את המדבר לירוק באמצעות שיטות חדשניות ומחקר בתחום. לישראל יש ידע וניסיון כיצד להתמודד עם בעיית היובש והמידבור הבינלאומית ואנו פועלים גם בחו"ל כדי ללמד ולהנחיל שיטות שונות לחיסכון במים ולגידול יערות בתנאים שונים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
הדור הבא של המשפטנים מהנגב המערבי
בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר רושם הישג מרשים. למרות...
יוצרים ללא גבולות – חומרי יצירה לכל רעיון בחנות אחת
אם אתם מעוניינים לרכוש חומרי יצירה, חשוב שתדעו שכיום ניתן...
קריקטורה זה כיף- הכל על קריקטורות משמחות
מהי ההיכרות האישית שלכם עם קריקטורות? לא מעט מהלקוחות שלי...
תערוכה קבוצתית חדשה: 'השמש לא עמד דום' אומני עוטף עזה והנגב המערבי מארחים את אמני ישראל בנגרייה בקיבוץ יד מרדכי את אומני ישראל
היצירות של האומנים, שחלקם נפגעו במלחמת "חרבות ברזל", משקפות את...
ריהוט לילדים ופופים לישיבה: שילוב מושלם של נוחות וכיף
היכרות עם רהיטי ילדים ופופים לישיבה היי שם! בואו לצלול לעולם...
תלמידי מקיף אמית יזמו: עץ לכל חלל בבית הספר
במעמד מרגש בהשתתפות משפחות שכולות ממלחמת חרבות ברזל, חנכו תלמידי...
חגיגת אירועים ומופעים בחול המועד סוכות ובמהלך חודש אוקטובר - בעופר קניותר
בסימן חודש חגי תשרי וחודש החברות: מתחם משחקים ענק, סדנאות...
במסגרת פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי בקרקעות בנגב אותרה חממת קנאביס של כ- 650 שתילים
ביום ב' 2.9 התקיימה פעילות רחבת היקף של רשות מקרקעי...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
דילוג לתוכן