Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתאל הגיעה למודיעין

פתאל הגיעה למודיעין
פתאל רומס מודיעין הדמיה

בלב העיר, בלב המע"ר, רשת המלונות הגדולה בישראל תשיק בנובמבר 2020
את
ROOMS, מתחם חללי העבודה המשותפים הגדול ביותר במודיעין

פתאל רומס מודיעין הדמיה

רשת פתאל הגיעה למודיעין, ופותחת בלב המע"ר החדש מתחם עבודה משותף, המשלב ידע רב שנים במלונאות ואירוח עם נסיון מוצלח בעולם חללי העבודה ההולך ומתפתח.

רשת פתאל השיקה ביולי 2019 את רשת חללי העבודה המשותפים תחת המותג ROOMS, ומפעילה מתחמים בתל אביב, רעננה, רמת גן, והחל מנובמבר הקרוב גם במודיעין.

Photo by Ezra Levy

המותג ROOMS קם בדיוק 20 שנה לאחר כניסת פתאל לעולם המלונאות, והיום, כשהיא רשת המלונות הישראלית הגדולה בעולם, מפעילה הרשת 220 בתי מלון ב-20 מדינות, מתוכם 40 מלונות ב-14 ערים בישראל.

את הנסיון וההיכרות המעמיקה עם עולם האירוח, בחרו בפתאל ליישם בתחום הולך ומתפתח של חללי עבודה משותפים, הקרוי בעולם co-working.

פתאל רומס מודיעין הדמיה

נדב פתאל, מנכ"ל רשת ROOMS, מדווח שהחברה מציגה תפיסה חדשה, אותה הוא מכנה workspitality – חדרי עבודה שמעניקים לעובדים בהם חוויה של בית מלון.

Photo by Ezra Levy

גישת ה-workspitality, שהיא הֶלְחֵם של המילים work (עבודה) ו-hospitality (אירוח), מבדלת את החברה והמותג מכל מתחמי העבודה שפעלו עד היום. הגישה מעניקה לשוכרים מגוון אפשרויות רחב מאד, הנגזרות מעולם האירוח המלונאי, שאינן קיימות בשוק העבודה בישראל, וגם לא בחללי העבודה הפועלים במודיעין.

"שילוב הידע המלונאי שלנו באירוח מאפשר להעניק לשוכרים שלנו מגוון שירותים רחב, במסגרת חללי העבודה. אנחנו מציעים מבחר מודלים של התקשרות עבור בעלי עסקים מתחומים מגוונים, שמחפשים סביבת עבודה מפרה ואיכותית מחוץ לבית."

פתאל רומס מודיעין הדמיה

לדברי נדב, היתרונות של המקום מתחילים מבחוץ – מיקום וגודל – ונמשכים פנימה – חברת ענק בעלת נסיון ומומחיות בתחום השירות, האירוח, ולאחרונה גם בתחום המשרדים, המעניקה חווית שהות מושלמת, משולבת בתפיסת עולם קהילתית.

"המיקום שלנו, בליבה של העיר מודיעין, מבטיח נגישות מרבית מתוך מודיעין ומחוץ לעיר, שכן המתחם, השוכן בבניין דונה 1 ברחוב דם המכבים, נמצא בלב המע"ר, במרחק דקות בודדות ממרכז התחבורה העירוני. החלל שלנו הוא רחב ידיים, ומשתרע על פני כ-3,300 מ"ר, ועל פני קומה וחצי, עם כ-500 עמדות עבודה וכ-20 חדרי ישיבות, חדרי סדנאות, כיתת לימוד וחללים לאירועים וכנסים, 6 מטבחונים, מרפסת בת 280 מ"ר וכ-40 מקומות חנייה.

"אין במודיעין עוד מתחם בסדר גודל שכזה, ובוודאי שלא במרכז העסקים הראשי, כשהכל מעוצב לפי קונספט של שירות ואירוח, עם סטנדרטים של בית מלון." ההשקעה בהקמה עומדת על סך כ-13 מליון שקלים, והעיצוב היוקרתי והמרשים, כיאה לפתאל, הופקד בידי האדריכל רואי דוד.

ובאשר לתפיסת העולם הקהילתית, גם כאן יש ל-ROOMS בשורה. יובל רצבי, מנהלת המתחם, היא תושבת מודיעין, המגיעה מהעולם העסקי, עם התמחות בתחום של גיוס הון, והיכרות מעמיקה ורבת שנים עם תעשיית ההי-טק וחברות טכנולוגיה. היא מביאה עמה את התפיסה, שהמתחם הוא לא רק קירות ועמדות, אלא מציע הרבה מעבר למ"ר. If you were looking for wellbutrin for sale . "מעבר למשרד ולשירותי concierge, הדיירים שלנו יהנו גם מחיי קהילה עשירים, קהילה שמפרה את חבריה ומעניקה להם ערך מוסף ממשי. אנחנו מחויבים לא רק לבניית סביבת העבודה הפיזית, אלא גם לבניית האקו-סיסטם במודיעין, והפיכתו לשחקן מוביל בתעשייה הישראלית."

בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בביקוש לחללי עבודה משותפים. התופעה חוצה גבולות, ונכונה גם לישראל וגם לכל העולם המערבי. רשת פתאל זיהתה עלייה מתמדת במספר המשרדים המשותפים בעולם. בשנת 1995 רק 9% עבדו מחוץ למשרד, ובשנת 2015 עלה הנתון משמעותית, ל-37% מהעובדים שעבדו מחוץ למשרד. בשנה זו כחצי מליון עובדים עבדו בחללי עבודה משותפים.

במחקרים השונים בנושא ניתן לראות שהמגמות בארץ ובעולם הצביעו על כך, שבשנת 2010 לכל עובד הוקצו כ-20 מ"ר, ואילו בשנת 2017 ירד הנתון לכ-13 מ"ר בלבד, בעוד ההוצאות על תחזוקה ושיפוץ המשרדים רק המשיכו לעלות.

המודל של חללי עבודה משותפים מתאים לחברות, שרוצות משרד מוכן, מרוהט ובשכירות גמישה, עם אפשרות להתרחב ולהצטמצם בהתראה קצרה. בזכות מודל זה, חלה עלייה מתמדת במספר המנויים בשטחי משרד משותפים, ובהתאם עלייה עקבית במספר המשרדים המשותפים בכל העולם.

לפני מגיפת הקורונה, הצפי היה שעד שנת 2022 מספרם יגדל ל-5.1 מליון, וכי בשנת 2030 כ-30% משטחי המשרד בעולם יפעלו כמשרדים שיתופיים. הקורונה שנתה את חוקי המשחק בכל תחומי החיים, וכמובן גם בעולם הנדל"ן, ובכלל זה גם בתחום הנדל"ן למשרדים ותעשייה. משבר הקורונה החזיר את העובדים הביתה, וביסס עבודה שאינה בתוך משרדי חברת האם.

המציאות החדשה, בה הלימודים והעבודה עברו ל"זום", הביאה את העובדים והמעסיקים לחפש אחר מודל חדש, שיאפשר עבודה רציפה, עם אינטרנט חזק ואמין, קרוב לבית, עם גמישות בהתאמת החלל והתקשרות שאינה כובלת לטווח ארוך.

"אנחנו ב-ROOMS לא נתנו לקורונה לעצור אותנו, ואף מצאנו שהמודל שלנו מקבל תיקוף מצד השוק דווקא בימים משתנים אלה, בצל הקורונה. הריחוק החברתי הרחיק את האנשים מהמשרדים, אבל הצורך האנושי והמקצועי באינטראקציה חברתית לא נעצר. חברות מאמצות את המודל הגמיש של co-working דווקא בתקופה זו של חוסר ודאות, היות ואינו מחייב התחייבות. חללי עבודה משותפים נותנים מענה בדיוק לצורך לא להתחייב, ומעניקים מסגרת קהילתית, שהיא גם מפרה מבחינה מקצועית, וגם מאפשרת תקשורת בין אישית פנים מול פנים, תוך שמירה על תו תקן סגול." מדגישה רצבי.

פתאל רומס מודיעין הדמיה

"בתקופת הקורונה זיהינו" היא ממשיכה, "שאין לחברות רצון או יכולות להתחייב להוצאות שכירות של משרד שלם, תשלומי ארנונה, דמי ניהול וכיוצא באלה, כשאיום של סגר או יציאה לחל"ת מרחף באוויר. כללי המשחק השתנו, ונדרשת הרבה יותר גמישות."

הגמישות עליה מדברים ב-ROOMS היא גם בגודל החלל – ניתן לשכור עמדה אחת וניתן לשכור אלפי מ"ר, במספר העובדים – ניתן לרווח בין עובדים, בגלל הצורך בריחוק חברתי ואפשר לצמצם בחזרה, וגם באופן ההתקשרות – ניתן לשכור עמדה ליום, לחודש, לחצי שנה ויותר. "אם למדנו שיעור אחד מהקורונה, זה שאי אפשר לדעת מה ילד יום, ואנחנו מציעים כאן גמישות רבה, שנותנת מענה לחוסר הוודאות ומבטלת את הצורך במחויבות לטווח ארוך."

המתחם נמצא בתהליך עבודה מואץ, וברשת מדווחים, שבתחילת חודש נובמבר הוא יחנך ויאוכלס. "אנחנו יודעים שמודיעין היא עיר שהתברכה בהרבה מאד עצמאים שעובדים מהבית. בזכות המיקום והנגישות של מודיעין, אנחנו מאמינים שהיא תהפוך מקום אידאלי להקמת שלוחות של פירמות של עורכי דין, רואי חשבון וכיוצא באלה.

"עכשיו כשהבשורה של ROOMS הגיעה למודיעין, נשמח מאד לארח את כל העצמאים והחברות הקטנות, הבינוניות והגדולות, במתחם הייחודי שלנו בלב המע"ר."

והמחירים? לחלוטין ברי השגה! מתברר שהמחיר הוא תחרותי מאד לחללים משותפים, גם בארץ וגם בעיר, והתמורה להשקעה גבוהה מאד, כשנהנים מסביבה ברמה גבוהה ביותר, ממיקום מרכזי ביותר, חנייה צמודה, עיצוב יוקרתי מאד, קונספט ייחודי וגב של רשת בינלאומית.

 

לתיאום סיור היכרות ללא התחיבות ניתן ליצור קשר עם יובל רצבי באתר החברה  או בטלפון 2433*.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...