Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרוייקט משרדים חדש בבירת הנגב

פרוייקט משרדים חדש בבירת הנגב
מגדל M tower- הדמייה - {תמונה: משעל ובניו}

‏בניין משרדים חדש המסמל את תנופת הבניה של מגדלי משרדים בבירת הנגב – באר שבע. עד כה באר שבע נודעה בגלל בנייני המגורים שלה ועתה היא צועדת אל עידן נדלני חדש.

חברת "י. משעל" ובניו השיקה בימים אלה את הקמתו של בנין משרדים חדש ויוקרתי בבירת הנגב. בניין המשרדים החדש מסמן את תחילתה של תנופת בניה של מגדלי משרדים בבאר-שבע, שעד כה נודעה בעיקר בגלל בנייני המגורים שלה. את הקמת הבניין החדש מלווים משרד עורכי הדין יגאל ארנון מתל-אביב ומשרד כהן ערב ושות' שגם רכשו קומת משרדים ויעתיקו את פעילותם לבניין החדש.

חברת "י. משעל" השלימה זה עתה שיווק של בניין מגורים גדול בבאר-שבע, ומיד לאחריו רכשה את הקרקע שעליו תקים את מגדל המשרדים בעיר, המכונה "M  TOWER. המגדל החדש ממוקם במרכז העיר בסמוך לקריית הממשלה בבאר שבע.  המשרדים החדשים ייבנו בעיצוב מודרני ובאיכות בנייה שמעמידה אותו בשורה אחת עם המגדלים היוקרתיים ביותר במרכז הארץ. הבניין תוכנן  על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף, מהמשרדים הגדולים והבולטים בארץ.

משרד עורכי הדין כהן ערב ושות', חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בדרום, בשיתוף עם משרד עו"ד יגאל ארנון, מבכירי המשרדים בארץ, מלווים את החברה בפרויקט זה. בנוסף, כאמור, החליטו במשרד כהן ערב ושות' המונה כיום צוות של 16 עורכי דין, מתמחים, ועוד עשרות עובדים מנהליים שמעניק שירותים משפטיים בכל תחומי המשפט האזרחי – להתמקם בבניין ורכשו לצורך כך קומת משרדים.

בניין המשרדים החדש קיבל בימים אלה היתרי בנייה והוא ייבנה בהתאם לעקרונות הבנייה הירוקה, בהתאם לסטנדרט הבינלאומי. סיום הבניה והאכלוס צפויים לקרות בעוד כשלוש  שנים.   רוב המשרדים בבניין החדש נמכרו עד כה למשרדי עורכי דין רואי חשבון ויועצי מס שעד כה שכרו משרדים ישנים בעיר העתיקה ומעדיפים כעת לרכוש את המשרדים שמהם הם פועלים.

ממשרד עורכי הדין כהן ערב ושות' נמסר : "אנו מתרגשים לקראת התחלת הבנייה של המגדל החדש, בייחוד משום שליווינו את היזמים מהרגע הראשון של רכישת הקרקע ועד לקבלת ההיתר והמכירות המוצלחות שהיו כבר בבניין".

ממשרד היזמים חברת "י. משעל ובניו יזמות בע"מ" נמסר: "כבר בשלב המכירה המוקדמת נרכשו משרדים רבים על ידי בעלי מקצועות חופשיים. כמו כן מספר קומות במגדל נרכשו ע"י משקיעים אשר זיהו את הפוטנציאל הרב והצורך הגובר בשטחי משרדים בב"ש. אנו גאים להמשיך ולקחת חלק בהתפתחות האדירה של העיר."

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
התנדבות בתקופת מלחמה- מופע פלייבק של מרכז יה"ל אשדוד לחולי פרקינסון
צוות הפלייבק של מרכז יה"ל אשדוד שהינו חלק מעמותת איכות...
מלגה יוקרתית לשיתוף פעולה בין-לאומי של המכללה האקדמית ספיר יחד עם אוניברסיטת קלן הגרמנית
חוצים גבולות – שיתוף פעולה בין המכללה האקדמית ספיר ואוניברסיטת...
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....
שכונה חדשה-פארק חדש: הסתיימו עבודות הפיתוח בפארק המרכזי בשכונת נאות הדרים
כחלק מפיתוח שכונת נאות הדרים הממוקמת בצידה הדרום מזרחי של...
משרד הביטחון מאיץ את העבודות להקמת קריות המודיעין והתקשוב של צה"ל בנגב
מנכ"ל משרד הביטחון בסיור בבאר שבע: "הערך האסטרטגי והמבצעי של...
ממשיכים בהריסות המבנים ביישובי העוטף לאחר השלמת הריסות המבנים הציבוריים בקיבוץ בארי החלו השבוע בהריסות בתי המגורים שנפגעו ב -7 באוקטובר
קבוצת טלאור כראדי שנבחרה לבצע את עבודות הריסות המבנים ביישובי...
מיכאל בנסון המנהל האגדי של אמית באר שבע ומנהל יד שרה הלך לעולמו
הלילה הלך לעולמו מיכאל בנסון, אחד מגדולי המחנכים בבירת הנגב....
מיהו מפקח בניה ומהו תפקידו?
אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בכל פרויקט בניה הוא מפקח...
איך לעצב קליניקה טיפולית בצורה נעימה?
בשעה טובה אתם מקימים את הקליניקה שתמיד רציתם שתהיה לכם?...