Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבירות תנועה חמורות שחובה לטפל בהן בהקדם

עבירות תנועה חמורות שחובה לטפל בהן בהקדם
קרדיט: Canva

אין דבר חמור יותר בעיני בית המשפט לתעבורה מאשר עבירות תנועה חמורות כמו נהיגה בהשפעת חומרים אסורים. אובדן שליטה על ההגה מול אנשים אחרים, ובמיוחד כאשר נוסעים אתכם עוד אנשים, הוא עניין חמור שגורם לאובדן חיים ולפגיעה חמורה בשגרת החיים של אנשים, לא רק של הנהג. לא תמיד מבינים עד כמה זה קל לצאת משליטה כאשר נדמה לכם שאתם יכולים לשלוט בהגה גם אחרי כוסית אחת או שעות לאחר ששתיתם. עם זאת, גם אם זה קרה לכם, במקרים שבהם נתפסתם נוהגים בשכרות או נחשדים ככאלה, חשוב להיעזר מידית בשירותי עורך דין נהיגה בשכרות. ככל שתצרו קשר מוקדם יותר יש לכם סיכוי להוכיח שאינכם שתויים,  משום שאז אפשר להראות שרמת האלכוהול בדמכם לא חרגה מהמותר וגם אפשר להטיל ספק בתקינות של מכשיר המדידה. עו"ד מאיה שפירא אלקריף עושה כל שביכולתה על מנת להניב את התוצאות הטובות ביותר שתוכלו לקבל מבית המשפט במקרה שלכם, בתוקף הנסיבות.

עבירות תעבורה שאסור לזלזל בהן

עבירות תעבורה אינן עבירות קלות כלל ועיקר וחלקן אפילו מגיעות למצב של הרשעה פלילית שגורמת לכתם לשנים רבות על שמכם הטוב. קשה לתאר את ההשלכות של הרשעה כזאת ושל ישיבה בכלא בגלל תאונות ועבירות קשות, שנגרמות על ידי נהגים לא זהירים שאינם מפנימים את החומרה הזאת. מהגשת מועמדות לעבודה נחשקת ועד כניסה למדינות מסוימות שדורשות גיליון נקי מפלילים כדי לקבל אשרת כניסה, כל אלה מקשות עליכם ולכן חשוב לטפל בעבירות תעבורה בעזרת עורך דין תעבורה תל אביב ברגע שזה קורה. יש כמה וכמה דברים שאפשר לעשות על מנת לשחרר אתכם מחומרה כזאת על ידי ביטול נקודות, על ידי הוכחת החפות שלכם ושאינכם קשורים כלל לעבירה כזאת. זה חיוני לתת רק למקצוענית לעשות את ההגנה עליכם על מנת לצאת משם כמה שיותר טוב.

אמון ושיתוף פעולה

כדי לעבוד נכון עם עורכת הדין שלכם על ייצוג נכון שלכם בתיק תעבורה, חשוב מאוד לתת אמון ולשתף פעולה בכל פרט מידע. אי אפשר לחכות לרגע האחרון עם הוכחות שיש לכם לחפותכם וחשוב לשתף אותה כמה שיותר מההתחלה בכל מה שידוע לכם, כדי לעזור לה לזכות אתכם ולהבטיח את התוצאות הטובות ביותר שתוכלו לקוות להן. את האינטרסים שלכם מייצגת עו"ד מאיה שפירא אלקריף בנאמנות ובאהדה כדי להשיג לכם את הזיכוי שקיוויתם לו כל הזמן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה חשוב לדעת לגבי עריכת ייפוי כוח מתמשך?
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. כל אחד ואחת...
איך מתכוננים למעבר דירה במרכז
איך שלא נסתכל על זה, מעבר דירה זה עסק מורכב....
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...