מרפאת כללית חדשה ביישוב ירוחם

מרפאת כללית חדשה ביישוב ירוחם
תמונה באדיבות דוברות מחוז דרום כללית

בשעה טובה ומוצלחת, מרפאה חדשה של כללית נפתחה ביישוב ירוחם. זוהי המרפאה השנייה של כללית ביישוב.

 

תמונה באדיבות דוברות מחוז דרום כללית
תמונה באדיבות דוברות מחוז דרום כללית

המרפאה החלה לפעול לפני שלושה חודשים, ובה ניתנים שירותי רפואה ראשונית, רפואת משפחה וילדים וממש בקרוב יינתנו גם שירותי רפואת נשים. בנוסף לכך, ישנו חדר אחות ובצמוד למרפאה עצמה, נפתח בית מרקחת חדש לפני ימים אחדים, הפועל בשיתוף פעולה עם מרפאת הכללית לטובתם של המטופלים כולם.

ראש מועצת ירוחם, מר מיכאל ביטון אמר בטקס חנוכת המרפאה כי, "זהו יום שמח! קר בחוץ וגשום, אבל האירוע הזה מחמם את הלב".

יחד עם ראש המועצה, השתתפו בטקס גם רב המועצה יצחק שליו, מר מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז דרום, מנהל מנהלת נגב דרומי ד"ר עלי אלוהאשלה, חברי הנהלת המחוז, צוות המרפאה הוותיקה וצוות המרפאה החדשה ובראשם ד"ר רוויטל חברוני, סגנית מנהלת המרכז הרפואה סורוקה – מומחית ברפואת ילדים, הפרעות קשב וריכוז וכמובן, תושבת ירוחם מלאת גאווה והתרגשות לקראת פתיחת המרפאה החדשה.

במהלך הטקס, סיפרה כי, "זה יום מרגש בשבילי, מאז ומתמיד רציתי להקים מרפאה עצמאית אפילו בבית. החלום מלווה אותי בכל תפקידיי השונים, כי מי שמתחיל כרופא ממשיך כרופא כל חייו, אני בסופו של דבר רויטל הרופאה וכולם יודעים שאם צריך גם אפשר לבוא אליי הביתה וכעת שיש מרפאה מוסדרת זה נהדר." עוד הוסיפה, ""ב- 2003 בנינו בית כאן בשכונה, הכל מסביב היה מדבר.. זאת הייתה גם השנה שמרפאת כללית ירוחם זכתה בפרס ארצי, ראשון. היה מרגש לעמוד בפני 1500 איש ולומר שעשינו בירוחם את מה שאפשר לעשות בכל מקום אחר, סיימתי אז במשפט שיצרנו את הגשר ללבבות של הלקוחות שלנו. גם מרפאת נוף מדבר תמשיך להיות חלק מהחיבור שלי – לחבר מקצועיות ואנושיות, ד"ר גבי סרדל מנהל המרפאה הגדולה ואני עובדים כבר הרבה שנים ביחד, יש בירוחם צוות מצוין ואכפתי, כללית היא אחת ונעשה הכל למען המטופלים שלנו".

מר מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז דרום, הוסיף, "בהקמה של עוד מרפאה בירוחם יש שמחה גדולה והתרגשות אמתית של כולנו, להגיע לכאן ולחנוך מרפאה, שהתחילה מחלום של תושבת המקום, ד"ר רויטל לוי- חברוני והנה זה קורה".

ראש מועצת ירוחם, מיכאל ביטון ציין בדבריו, "ירוחם מכפילה את עצמה והכללית השכילה להיערך. פתיחת מרפאה היא היערכות להכפלה של עיר ולשיפור השירות". זה לא סוד שיש פערים בריאות, ירוחם לא סובלת מאוד כי גרים כאן רופאים מהטובים! ד"ר רויטל, ד"ר רועי, ועוד רבים בחרו לגור בירוחם, כל אחד נותן את חלקו בקהילה, זה דרמטי לישוב. זה לא סוד שהפערים הם גדולים וכללית זאת הקופה של ירוחם בגלל שיש לה כ- 70% לקוחות היא צריכה להיות הכי מצוינת ומה שנפתח פה היום זאת מצוינות."

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדור הבא של המשפטנים מהנגב המערבי
בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר רושם הישג מרשים. למרות...
תערוכה קבוצתית חדשה: 'השמש לא עמד דום' אומני עוטף עזה והנגב המערבי מארחים את אמני ישראל בנגרייה בקיבוץ יד מרדכי את אומני ישראל
היצירות של האומנים, שחלקם נפגעו במלחמת "חרבות ברזל", משקפות את...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
סניף 69 לרשת מחסני השוק: יושק בתחילת ספטמבר בהשקעה של מיליוני שקלים בעיר ערד
סניף הדיסקאונט של הרשת ישתרע על שטח של כ- 2,500...
מועצה אזורית הערבה התיכונה: משרד האנרגיה יפתח תשתיות חשמל ויקדם מיזמים פוטו-וולטאיים בשיתוף חברת החשמל רשות החשמל וחב' נגה במרחב הערבה התיכונה
בהמשך למגמת הממשלה לייצר עד שנת 2030 30% מהחשמל בישראל...
העצמה נשית בנתיבות: מכבי שירותי בריאות קיימה סדנאות ייחודיות לנשים לאחר לידה
מכבי שירותי בריאות ערכה בשיתוף פעולה עם עיריית נתיבות ופורום...
חדשנות ותקומה בנגב
מעין קיטרון מנהלת מו"פ ערבה תיכונה וצפונית- תמר נפגשה עם...
משרד הביטחון, מנהלת תקומה, צה"ל והמועצה האזורית חוף אשקלון ערכו פיילוט לתפיסת ביטחון חדשה בישובי עוטף עזה, הכוללת את חיזוק ההגנה הפיזית בישובים, חיזוק כיתות הכוננות, מענה טכנולוגי משלים הכולל אמצעי תצפית, התראה ועוד
הפיילוט מתבצע במקביל בחמישה ישובים סמוכי גדר בעוטף עזה ויורחב...
דילוג לתוכן