מערכת מיזוג חלומית לבית

מערכת מיזוג חלומית לבית
קרדיט - Freepik

גם אתם שמעתם על מערכת מיזוג vrf מהטכנאי שהזמנתם הביתה, מדבר עליהם בעיניים נוצצות ומבטיח לכם שמעולם לא טעמתם מיזוג אוויר כמו שמציעה מערכת מיזוג vrf? מסתבר שהוא צודק, מערכת מיזוג vrf היא מערכת קסומה לחלוטין של מיזוג אוויר מושלם כמו שתמיד חלמנו עליו, אבל האם זה מתאים לכל אחד והאם לא ניתן להסתפק במשהו זול מעט יותר? בואו נדבר על טכנולוגית VRF ויכולותיה, למי היא מתאימה והאם גם אתם יכולים להנות ממנה כמו שממליצים לכם.

מהי מערכת VRF

ישנם שני סוגים של מזגנים קלאסיים שאנחנו מכירים מהבית שלנו ומבתי החברים שלנו, הראשונה היא מערכת מיזוג מרכזי שכל החדרים משויכים אליה כאשר בכל חדר יש פתח קירור המחובר למערכת, והשנייה היא מזגנים עיליים רגילים בודדים בכל חדר שאין כל תקשורת ביניהם. לכל אחד מן הסוגים הללו יש חסרונות לא קטנים. למערכת מיזוג מרכזית יש חיסרון משמעותי בכך שלא ניתן להפריד בין החדרים, ואם יש חדר ילדים וקטן קר כעת לא נוכל להפעיל את המזגן במטבח או בחדר העבודה לקירור גבוה למרות שאנחנו מזיעים מרוב עמל או עבודה מאומצת. החיסרון של מערכת מיזוג גם אם היא אינה מרכזית אלא מורכבת ממזגנים נפרדים, הוא העובדה שאין להם את היכולת לזהות בדיוק מהי הטמפרטורה בחדר ולהתאים את עצמם לפי הצורך של השוהה בחדר לטמפרטורה הרצויה לו.

למה מזגנים אינם יכולים להתאים את עצמם

זה שאתם מעלים או מורידים את המעלות בשלט המזגן שלכם, לא אומר שזה אכן יביא אליכם לחדר את הטמפרטורה שבחרתם. זה כן אומר שהמזגן יקרר יותר או יחמם יותר, ויעשה את זה בעוצמה ככל שהוא יכול. זו הסיבה שתמיד כאשר מדליקים מזגן יש רגעים שקר מדי ויש רגעים שחם מדי, יש רגעים שלא מרגישים אותו ומייד מורידים את המעלות עוד קצת [או מעלים אותם עוד קצת] ויש רגעים שהוא קיצוני מדי ושוב חוזרים אל השלט ומסדרים את המעלות, למה זה קורה? כיוון שהמזגן אינו יודע באמת להתאים את עצמו לחדר.

מה עושה המערכת החדשה

מערכת מיזוג vrf שהיא אגב לא כל כך חדשה אבל פחות מוכרת בשוק הפרטי, מגיעה עם חיישני טמפרטורה ויכולות להתאים את עצמה לשטח. לכן, היא שונה מכל מערכת מרכזית, היא יכולה לחמם ולקרר במקביל שני חדרים בהפעלה אחת, שכן כל מה שהיא עושה הוא שליטה מלאה על הטמפרטורה בחדר. עדיין לא מאמינים? דברו עם ס.א.א למיזוג וקירור.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן