Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מערכות אבטחה מדרגה ראשונה

מערכות אבטחה מדרגה ראשונה
קרדיט - Canva

המהפכה הטכנולוגית של ימינו הביאה אתה הרבה אפשריות קידמה, המאפשרת להקל על חיי כל אחד ואחת מאתנו במישורי חיים רבים. אך יחד עם אותה התקדמות טכנולוגית המאפשרת ביצועים שלא התכנו רק לפני עשרות בודדות של שנים עושים לכולנו את ההבדל בדירוג רמות החיים. יחד עם אותה קידמה לצד הטוב, מתאפשרת גם התפתחות טכנולוגית המאפשרת לאנשי שוליים להעז ולפרוץ מערכות הגנה הנמצאות בבתים ובבתי העסק. כך שאם ברצונכם לאבטח את היקר לכם מכל אתם חייבים להתקין מערכת אזעקה לבית שתהווה מחסום יעיל עבור מי שמנסה לפרוץ אל תוך קודש הקודשים שלכם. מערכות האזעקה לבית חולשות על מספר פרמטרים כגון: מערכת אזעקה קווית, מערכת אזעקה  אלחוטית ומערכות אזעקה נוספות, כאשר המכנה המשותף לכל אותן מערכות היא השימוש באמצעות אפליקציות המצויות בנייד המאפשרת חיבור ישיר אל המערכת וקבלת התרעות אל מכשיר הנייד.

הלו? האם מישהו שומע?

תחילת הדרך רגע לפני שנכנסים אל הבית, הבניין או בית העסק מתחילה בשימוש באמצעות זיהוי המבקש להיכנס אל השטח באמצעות שימוש במערכות אינטרקום לבניין המאפשרות למתגוררים לסנן בדרך בטוחה את המבקשים להיכנס אל תוך השטח הבנוי. כאמור השימוש במערכות אינטרקום בולט בעיקר בבנייני מגורים, כאשר כיום לעומת לפני לא מעט עשורים המשתמשים במערכות האינטרקום היו יכלו רק לשמוע את הקולות ועל פי כך להחליט האם לאפשר כניסה למבנה או לא. לעיתים אנשים שניסו להיכנס למרות חוסר רצון בעלי הבית, הצליחו לא פעם לשטות בבעלי הבתים ולהיכנס בעורמה. כיום מערכות האינטרקום המדוברות הינן מצוידות במערכות אבטחה ובקרה המאפשרות גם זיהוי פנים של האדם המבקש להיכנס באמצעות מצלמות המותקנות בתוך המערכת, וכמו כן משודרת טכנולוגית שימוש מערכות אינטרקום אל הנייד, כך שניתן לתקשר אמצעות הנייד אל מערכות האינטרקום ואליה. זיהוי פני המבקש להיכנס דרך באמצעות מכשיר הנייד, המערכת בנויה ללא אמצעי תשתית אותם עלולים הפורצים לנתק, אלא באמצעים כגון התקנת ענן או באמצעות סוללות, כך שעדיין אם מתרחשת חבלה בתשתית החשמלית תוכלו להמשיך לקבל התרעות.

זהירות מצלמות לפניך

לא רק את בתי המגורים חשוב לאבטח באבטחה טכנולוגית מתקדמת, אלא גם את בתי העסק. אחרי הכל עמלתם לא מעט על מקור הפרנסה שלכם, ועל כן ישנה חשיבות רבה באבטחת בית העסק סביב השעון. כיצד ניתן לאבטח את בית העסק שלכם בצורה הטובה ביותר? התקנת מצלמות אבטחה לעסק המאפשרות צילום תמידי של בית העסק פנים וחוץ ומונעת מכם כאב ראש מגניבות וניסיונות הונאה שונים. חשוב לבחור מצלמות אבטחה באיכות מעולה המאפשרות לבעל העסק לצפות על הנעשה מרחוק דרך אמצעי מכשור שונים. איך אתם יכולים לאבטח את הבית המגורים שלכם ובית העסק? חברת רומנו תשתיות תקשורת בע"מ שהוקמה לפני- 20 שנים הינה חברה מובילה בתחום מענה מתקדם בשירותי תקשורת עבור חברות וארגונים.  מציעה החברה מבחר שירותי תקשורת כגון התקנת מערכות שמע כריזה ומצלמות אבטחה, התקנת מערכות GPS, חיווט וסידור ארונות תקשורת ועוד. הקדימו להגן על בית העסק שלכם ומקום מגוריכם בהקדם. כנסו אל אתר החברה וצרו קשר עם הצוות המקצועי שישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....