מנסים לבנות עתיד טוב יותר בשכונה בה הם גדלים

מנסים לבנות עתיד טוב יותר בשכונה בה הם גדלים
קרדיט בית מוריה

ילדי מועדונית בית מוריה בשכונה ג', בשיתוף עם אגף הרווחה בעיריית ב"ש, למדו בחודש האחרון על ניקיון ואיכות הסביבה ואף יצאו למבצע ניקיון של רחובות השכונה מסביב למועדונית ובתי המגורים שלהם. השבוע הגיע מנכ"ל עמותת בית מוריה, ציון חדד, להעניק לילדים תעודות נאמני איכות סביבה.

 

ילדי מועדונית שכונה ג' מנקים את השכונה
קרדיט בית מוריה

במהלך החודש האחרון עברו ילדי מועדונית שכונה ג' של עמותת בית מוריה בשיתוף אגף הרווחה בעיריית ב"ש, שיעורים והפעלות בנושא ניקיון ושמירה על איכות הסביבה. ביום האחרון של הפרויקט, באירוע השיא, הסתובבו הילדים יחד עם צוות המועדונית וביצעו פעילויות ניקיון בשכונה. השבוע, בתום החודש, קיבלו הילדים תעודות הוקרה על פעילותם.

הילדים התחילו מלנקות את המועדונית והרחוב הסמוך לה. לאחר מכן התקדמו משם לרחובות נוספים בשכונה ואף לרחובות בהם המשפחה שלהם מתגוררת. המטרה של הפרויקט הייתה כמובן ללמד את הילדים ערכי שמירה על איכות הסביבה, החשיבות בשמירה על הניקיון ברחוב וכמובן עזרה לזולת.

השבוע, בתום החודש, הגיע מנכ"ל עמותת בית מוריה, ציון חדד, לחלק לילדים תעודות הוקרה אישיות על "השתתפות בחודש הניקיון למען סביבה נקייה יותר". "הילדים למדו שיעור חשוב" סיפר ציון חדד. "זה לא מובן מאליו שילדים קטנים יצאו לנקות את הרחובות כדי לעזור לשכונה בה הם גרים. אני חושב שפעילות המועדונית בשכונה ג' היא חשובה ביותר וחודש הניקיון בו הם לקחו חלק הוא דוגמה טובה לערכים החינוכיים שהילדים מקבלים. אני מודה לצוות המועדונית על ארגון הפעילות ועל ההתמדה במשך חודש שלם ומאחל שהילדים יהוו דוגמה לכלל תושבי השכונה לצאת לפעול למען סביבה וקהילה טובה יותר".

טוהר צוברה, מנהלת הבתים החמים בבית מוריה, סיפרה: "במהלך החודש לימדנו את הילדים על חשיבות הניקיון ושמירה על איכות הסביבה. חשנו צורך להוציא את הילדים מעבר לקירות על מנת ללמוד דרך הידיים ולחוש את האחריות שמוטלת על כל אחד מאיתנו בשמירה על הבית שלנו, השכונה והעיר שלנו. לכן החלטנו לצאת למבצע שיא שבו יצאנו לנקות את רחובות השכונה בעזרת צוות המועדונית ובעזרת מתנדבים ממכינת "ארז". אנו שואפים לגדל ילדים המעורים באחריות הסביבתית שיהפכו למנהיגים החברתיים הבאים, תודה רבה לצוות -סימה בן נפלא, רחל כהן, אביה אמיר, שקמה כנר וציפי הדר וכמובן למכינת ארז הנפלאים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדרך האפקטיבית לשיפור עור הפנים: טיפול פנים לאקנה וצמצום היקפים
בעידן הנוכחי, נשים רבות מתמודדות עם בעיות עור כמו אקנה,...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
הדור הבא של המשפטנים מהנגב המערבי
בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר רושם הישג מרשים. למרות...
יוצרים ללא גבולות – חומרי יצירה לכל רעיון בחנות אחת
אם אתם מעוניינים לרכוש חומרי יצירה, חשוב שתדעו שכיום ניתן...
קריקטורה זה כיף- הכל על קריקטורות משמחות
מהי ההיכרות האישית שלכם עם קריקטורות? לא מעט מהלקוחות שלי...
תערוכה קבוצתית חדשה: 'השמש לא עמד דום' אומני עוטף עזה והנגב המערבי מארחים את אמני ישראל בנגרייה בקיבוץ יד מרדכי את אומני ישראל
היצירות של האומנים, שחלקם נפגעו במלחמת "חרבות ברזל", משקפות את...
ריהוט לילדים ופופים לישיבה: שילוב מושלם של נוחות וכיף
היכרות עם רהיטי ילדים ופופים לישיבה היי שם! בואו לצלול לעולם...
תלמידי מקיף אמית יזמו: עץ לכל חלל בבית הספר
במעמד מרגש בהשתתפות משפחות שכולות ממלחמת חרבות ברזל, חנכו תלמידי...
חגיגת אירועים ומופעים בחול המועד סוכות ובמהלך חודש אוקטובר - בעופר קניותר
בסימן חודש חגי תשרי וחודש החברות: מתחם משחקים ענק, סדנאות...
במסגרת פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי בקרקעות בנגב אותרה חממת קנאביס של כ- 650 שתילים
ביום ב' 2.9 התקיימה פעילות רחבת היקף של רשות מקרקעי...
דילוג לתוכן