Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ממשיכים לטפח ולקדם את התעסוקה בנגב

ממשיכים לטפח ולקדם את התעסוקה בנגב
קורס בנטגב ערד באדיבות נטגב ערד

קורס חדשני ליזמים ובעלי העסקים להגדלת מכירות

 NETGEV ערד מבית ארץעיר הודיע כי יגדיל את פעילותו למען העסקים, ומעתה יכשיר ויעודד פיתוח עסקים קטנים ובינוניים על ידי קורסים והשתלמויות. כחלק מהשינוי, המקום החל להציע שלל סדנאות והרצאות במחירים מסובסדים. השבוע יפתח קורס לבעלי העסקים לשיפור תהליכי המכירה ולהגדלת ההכנסות בקרב העסקים המקומיים. הקורס, שיתקיים מטעם  מעוף סניף דימונה נגב מזרחי הוא יריית הפתיחה לתכנית שנתית עשירה של NETGEV ערד לעסקים והיזמים באיזור

לאחרונה החליטו בהנהלת NETGEV ערד להעלות הילוך בקידום העסקים באיזור, ומעכשיו המקום ישמש לא רק כחלל עבודה ליזמים ולעסקים, אלא גם כמרכז להעשרה ולהתניית כלים חשובים לעסקים באיזור. אם עד כה עסקים מאיזור ערד היו צריכים לנסוע למרכז בכדי לקבל הכשרה מקצועית ואיכותית, היום יוכלו להנות בעלי העסקים מההרצאות האיכותיות קרוב לביתם. בין הקורסים שהתקיימו לאחרונה: קורס בניית אתרים בWordPress,, סדנה בנושא machine learning ובינה מלאכותית בשימוש AMAZON AWS, סדנאות לעצמאיים בהן לומדים כיצד להתנהל נכון עם הפנסיה, קורס לגוגל ממומן, קורס אינסטגרם ופייסבוק ממומן, קורס לחרדיות הרוצות לפתוח עסק ועוד.

לאור הצלחת הקורסים, החליטו בNETGEV ערד לפתוח קורס מכירה אפקטיבית מבית מעוף סניף דימונה נגב מזרחי, בעלות מסובסדת. הקורס יתפרס על פני חמישה מפגשים והוא יחל ב-15/01, ובו יקבלו בעלי העסקים כלים שימושיים לשיפור יכולות המכירה ושיפור התקשורת הבן-אישית והקשר עם הלקוחות. בכל מפגש יציג המרצה, אמירם גולדשטיין, בפני בעלי העסקים כיצד להציג את העסק נכון, לשמר יחסים עם לקוחות, יחזק את היכולת להעביר מסרים, עמידה בפני מנהלים ועמיתים ועוד.

סול ליזרבראם, נשיא JNF: "JNF גאה להיות חלק ממקימי רשת ה-NETGEV  ומברכת את NETGEV ערד על ההחלטה לתמוך בעסקים המקומיים. מדובר בקרקע פורייה לחיזוק היזמים המקומיים וליצירת שיתופי פעולה עסקיים, אשר מרחיבים את אפשרויות התעסוקה באזור.  החזון של JNF הוא פיתוח הנגב וזה מתאפשר רק בזכות השותפות שלנו עם ארגונים מדהימים כמו NETGEV וארץעיר".

בלה אלכסנדרוב, מנכ"לית ארגון ארץעיר, הארגון המפעיל של רשת ה NETGEV"יזמות היא חדשנות ומציאת פתרונות חדשים. מהיזמים שלנו ב- NETGEV , אנחנו לומדים עד כמה יזמות יכולה להיות ייחודית, ולענות על בעיות חברתיות מקומיות. מטרת ארץעיר היא לפתח איכות חיים קהילתית בערי הפריפריה, ולהוביל את הערים הללו להיות חוד החנית בתחומים רבים, ביניהם תעסוקה חדשנית ויזמות. לצד הטכנולוגיה המתקדמת אחד המפתחות להצלחה טמון בידע מקצועי. מערך ההכשרות, הסדנאות והקורסים החדשים ב NETGEV ערד, הם המפתח להצלחה עבור היזמים".

ה- NETGEV היא יוזמה, בהשקעה של מיליונים, שמטרתה להוביל את הנגב להיות חוד החנית של תחומי תעסוקה חדשניים ומודל עבודה מרחוק, והיא הוקמה בשיתוף, אשכול נגב מזרחי, המשרד לשוויון חברתי, Cisco, מרכז לאודר לתעסוקה, ארץעיר, JNF USA, הרשויות המקומיות דימונה, ערד וחורה, החברה הכלכלית ערד והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מערך מעוף מרחב דרום.

ב-  NETGEVהאבים מעוצבים, עם חדרי ישיבות, אינטרנט סיב אופטי מהיר ומערכת V.C מתקדמת, המאפשרת שיחות וידאו עם כל מקום בארץ ובעולם, קורסים טכנולוגים מבית האקדמיה שלCisco , מנטורינג וליווי אישי ליזמים, ומפגשים עם בכירים מתחום הטכנולוגיה.

קורס בנטגב ערד באדיבות נטגב ערד

קורס בנטגב ערד באדיבות נטגב ערד
קורס בנטגב ערד באדיבות נטגב ערד
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התנדבות בתקופת מלחמה- מופע פלייבק של מרכז יה"ל אשדוד לחולי פרקינסון
צוות הפלייבק של מרכז יה"ל אשדוד שהינו חלק מעמותת איכות...
מלגה יוקרתית לשיתוף פעולה בין-לאומי של המכללה האקדמית ספיר יחד עם אוניברסיטת קלן הגרמנית
חוצים גבולות – שיתוף פעולה בין המכללה האקדמית ספיר ואוניברסיטת...
אופקים: 15 חובשי רפואת חירום חדשים הוכשרו בתחנת מד"א בעיר, בקורס לעילוי נשמת אהרון חיימוב הי"ד שנרצח ב 7.10
15 חובשי רפואת חירום של מד"א המשתייכים לקהילה החרדית באופקים...
המבקר אנגלמן בסיור בעוטף עזה יחד עם ממ"ז דרום של המשטרה: "הביקורת בעת הזו קריטית לשם הפקת לקחים. הכשל ב-7.10 מחייב תיקון יסודי גם למען התושבים שחוזרים לבתיהם בדרום וגם למען תושבי הצפון. ויפה שעה אחת קודם"
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן קיים היום (ראשון, 23.6.24) סיור מקיף...
הקרן לעידוד ענף הבנייה יחד עם ארגון הקבלנים בנגב במהלך להכשרת עובדים ישראליים לענף הבנייה בנגב
בצל משבר כוח האדם החמור ממנו סובל ענף הבנייה בישראל,...
אלוף ישראל באתלטיקה: נצנט אביה, תלמיד מקיף אמית באר שבע
שיאן ישראלי U18 החדש ב-110 מ' משוכות, הוא נצנט אביה,...
רשת מחסני השוק, תשיק בתחילת יולי את הסניף ה- 68 שלה בהשקעה של מיליוני שקלים במתחם מסחרי חדש בעיר דימונה
זהו הסניף השני בעיר של הרשת והוא יפתח בשכונת ממשית...
ראש העיר יחיאל לסרי נפגש עם ראש מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות: ״נפעל יחד בשילוב זרועות לקידום רפואת הקהילה״
ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, אירח היום בלשכתו לפגישת...
היתר בניה ראשון לפרויקט עומרים בשכונת אפיקי נחל באופקים
לפני מספר ימים ניתן היתר בניה ראשון לפרויקט הגדול בשכונת...
על רקע המלחמה עמותת מטב העניקה מענקי לימודים לילדי המטפלות הסיעודיות בבאר שבע
300,000 שקלים יוענקו ל-200 סטודנטים במסגרת קרן ייחודית שהקימה מטב...