Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מודדים את השטח בעזרת המומחים

מודדים את השטח בעזרת המומחים
קרדיט - Canva

כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את הגבולות המדויקים של הקרקע שלנו. מודד שטח ממלא תפקיד חיוני במדידת שטחים למטרות בנייה, תוך הבטחת קביעה מדויקת של גבולות הנכס. שירותיו של מודד שטח יכולה להיות חיונית מסיבות שונות ומגוונות. ראשית, מודד שטח קבוע בצורה מדויקת, אחרי המדידה, אך גבולות הנכס. זה חיוני מבחינה משפטית עבור כל הרחבה או בנייה שתרצו לבצע. שנית, מודדי שטח יוצרים מפה טופוגרפית המכילה מידע מכריע על הנכס, כגון גודלו, סוג הקרקע, התבליט והתשתית הקיימת. לכן חשוב שתבינו: זה לא משנה באיזה שלב בבנייה אתם נמצאים, כי בכל מקרה לא כדאי לוותר על שירותיו של איש מקצוע בתחום הזה. בין אם עוד לא התחלתם לבנות ובין אם אתם עושים הרחבה כלשהי בנכס שלכם, הזמינו שירותי מדידה מדויקים, כי זה יכול להיות קריטי בהמשך הדרך.

מדידת קרקעות – למה זה חשוב?

מודדי קרקעות חשובים באותה מידה כמו מודדי השטחים בכל מה שנוגע לניהול נכסים. מודד קרקע מסייע בזיהוי וטיפול בפלישות לרכוש פרטי, ומבטיחים שהקרקע שלנו תישאר בטוחה. בעת קנייה או מכירה של נכס, מודד קרקע יכול לסייע בקבלת החלטות מושכלות על ידי מתן מידע מדויק על הגבולות. בנוסף לכל אלה, מודד קרקע גם ממלא תפקיד מכריע בהפרדה או חלוקת שטחים והתקנת גדרות או מערכות מבלי לפלוש לשטחים של שכנים. לכן גם בהקשר הזה חשוב להבין: אם אתם עושים שינוי כלשהו, עליכם תחילה להזמין מודד. בצורה כזאת אומנם תשלמו כסף על שירותי המדידה, אך תוכלו להימנע מטעויות ומתשלומים מיותרים בעתיד. מדידת השטח והקרקע הינן בעלות חשיבות רבה והן הבסיס לכל שאר ההחלטות המתקבלות. לכן לא רק שכדאי להזמין שירות כזה, אלא גם רצוי לבדוק בשבע עיניים מי יהיה המודד שיבצע את העבודה בשטח.

תנו למומחים ללוות את פרויקט הבנייה שלכם

אין ספק שאם אתם נמצאים היום לקראת פרויקט בניה כזה או אחר, תרצו שהכול יתבצע כמו שצריך. לא באמת תרצו לפלוש לשטח השכנים ולהסתבך בצורה מיותרת. לכן, מעבר לשירותי המדידה, כדאי להזמין גם שירותי ליווי פרויקטים. ליווי פרויקטים, כל עוד הוא מתבצע על ידי המומחים, יכול להקל עליכם מאוד. יש היום חברות שונות שמציעות שירותי ליווי פרויקטים ולכן שווה לבדוק מראש אל מי אתם פונים ומה כולל השירות. במקרה של חברת סישר מיפוי והנדסה אזרחית בע"מ תוכלו לראות מיד שאתם בידיים טובות. זו חברה מקצועית ואמינה, אז למה שלא תזמינו את שירותיה עוד היום?

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
במסגרת פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי בקרקעות בנגב אותרה חממת קנאביס של כ- 650 שתילים
ביום ב' 2.9 התקיימה פעילות רחבת היקף של רשות מקרקעי...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
"פסטיבל בייבי" בשיתוף קופת חולים "מאוחדת" יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים
תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב – בואו לחגוג...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
מסיבה מושלמת: המדריך הסודי למשקאות שישדרגו כל אירוע
בעולם המשקאות, הקוקטייל הוא מלך בלתי מעורער. כמו מכשיר אידוי...
כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם...