Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה זה אילוסטרייטור?

מה זה אילוסטרייטור?
צילום pixabay

אם עוד לא שמעתם על חברת אדובי, הגיע הזמן שתכירו אותה. אדובי היא חברת תוכנות, החברה הגדולה המובילה בעולם שהתחילה את פעילותה איפה שהוא בתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת ומאד אין לה ממש מתחרות. יש תוכנה אחת שסביר להניח שאתם מכירים אבל כנראה לא ידעתם שחברת אדובי היא זו שעומדת מאחוריה, תוכנה בשם פוטושופ שכל מה שהיא עושה הוא מתן כלים לשיפור, תיקון ועיבוד תמונות. אין ספק שמי שעבד עם פוטושופ ומכיר את היכולות שלה לא יכול להישאר אדיש. אז זו לא התוכנה היחידה מבית חברת אדובי אלא יש תוכנות נוספות, ואחת מהן היא אילוסטרייטור. מה זה אילוסטרייטור? הנה קצת מידע…

מה זה אילוסטרייטור?
צילום pixabay

קצת על אילוסטרייטור

בשביל להבין מה זה אילוסטרייטור צריך לדעת קודם כל שהתוכנה מיועדת בעיקר למעצבים גרפיים אך לא רק. אילוסטרייטור זו תוכנה שדומה בממשק שלה לתוכנת פוטושופ אך יש בה כלים ואפשרויות שונות בחלקן הגדול מפוטושופ. זו תוכנה שמיועדת לעיצוב אלמנטים, אלמנטים כמו לוגואים, תלת מימד ואחרים וההבדל המשמעותי ביותר בינה לבין פוטושופ זה שהיא תוכנה ווקטורית. מה זה אומר? זה אומר שהיא לא עובדת על פיקסלים ולכן ניתן להגדיל את הקבצים שלה כמה שרוצים בלי לאבד מאיכותם. אם אתם רוצים לצורך העניין לעצב תמונה לשלט חוצות לא תוכלו לעשות את זה עם פוטושום מכיוון שהתמונה תמרח ולא יראו כלום, ועם אילוסטרייטור תוכלו לעשות את זה.

למה ללמוד דווקא היום אילוסטרייטור?

אז למה לכם ללמוד דווקא היום אילוסטרייטור? כי היום אילוסטרייטור כמו גם תוכנות גרפיות אחרות יכולות לספק לכם אין סוף עבודה. אתם יכולים לעבוד כמעצבים גרפיים בהמון חברות ומשרדים ויכולים גם לספק את השירותים שלכם כעצמאיים. היום הכול ויזואלי ויש דרישה לעוד ועוד מעצבים גרפיים, ואילוסטרייטור זו תוכנת הדגל של המעצבים הגרפיים. יש רבים שלומדים אותה אבל לא משנה כמה כאלו יהיו, היא תמשיך להיות מבוקשת והמקצוע ידרוש עוד ועוד מעצבים גרפיים.

כתחביב או כמקצוע

עכשיו כשאתם יודעים מה זה אילוסטרייטור אתם יודעים שזו תכונה שאפשר ללמוד כתחביב אבל יותר מזה, היא יכולה להפוך למקצוע של ממש. כולנו צריכים לעצב דברים ולהפוך אותם ליפים וויזואליים יותר, ואילוסטרייטור היא זו שתעשה את זה. תוכלו לעשות עבודות באמצעותה ותוכלו לעצב דברים, ותוכלו להתחיל ולקחת על זה כסף ולא מעט. פעם, בשביל ללמוד ולרכוש מקצוע היה צורך בכמה שנים של לימודים אך היום זה שונה לגמרי. היום כל מה שצריך זה חודשים בודדים ואפשר לרכוש מקצוע עם המון ביקוש, מקצוע שיש בו אין סוף עבודה ורבים רוצים להיות חלק ממנו. להיות מעצב גרפי זה מכובד, מעניין ומכניס וגם אתם יכולים להיות כאלו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...