בשבוע שעבר הגיעו שבע נציגות בכירות ונציג בכיר מ"קול מנורה מבטחים", מרכז המכירות והשירות בבאר שבע, לסדנת מאמני מכירות במלון לאונרדו. את הסדנה הנחה המנטור ניר דובדבני, שהעביר למשתתפים כלים מקצועיים ופרקטיים להעצמת נציגי המכירות והשירות בחברה. בתום הסדנא שארכה שלושה ימים, קיבל כל אחד מהמשתתפים תעודה פורמלית של מאמן מכירות.
חיים טביבי מנהל מכירות במנורה מבטחים סיפר: ״חשוב לנו להעניק לעובדים שלנו את הטוב ביותר ולכן אנו משקיעים בפיתוח העובדים בהיבט המקצועי עד כמה שניתן. נאחל למאמני המכירות החדשים הצלחה רבה, יש להם תפקיד מאתגר ואנו מאמינים בהם וביכולות שלהם.״
