Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבוע את העתיד שלכם בעצמכם

לקבוע את העתיד שלכם בעצמכם
קרדיט Canva

לכל אדם שמורה הזכות להחליט על עתידו ועל עתיד נכסיו, למי יוריש אותם, וכיצד לעצב את חיי יורשיו בעזרת הצוואה שלו. אם אתם רוצים להימנע מכל ההסתבכויות של יורשים בעקבות עריכת צוואות שאינן מנוסחות היטב או שאינן מותאמות לערכים הבסיסיים שלכם, הגיע הזמן לדאוג לעריכת צוואה מותאמת אישית לפי הערכים שלכם אשר תמנע סכסוכים מיותרים במשפחה. רק צוואה שמנוסחת וערוכה כהלכה על ידי עורך דין צוואה בירושלים שיודע ומתעדכן באופן שוטף בדגשים שחייבים להיות בצוואה חוקית תהיה תקפה וגם אם ינסו לתקוף אותה בבית המשפט היא לא תתבטל. זה דבר חשוב מאוד שקובע את המשמעות של הצוואה שלכם שמשקפת את הרצון האמיתי שלכם, גם אם יהיה לא מקובל על היורשים או אלה שחשבו שהם זכאים לירושה. על מנת להיות בטוחים שהצוואה מנוסחת נכון חשוב לבחור במשרד עורכי דין מנוסה ומוסמך לכך כמו משרד עו"ד איתמר ארנסט, שמעניק שירותים אלה כבר שנים רבות.

לקבל צו ירושה כחוק

לא תמיד מה שנראה ליורשים בישראל הוא אכן לשון החוק. יש בחוקי הירושה תנאים וסייגים שמבטיחים שצוואה תהיה תקפה ותעמוד בדרישות החוק ולכן יש יורשים או טוענים לירושה שמנסים לערער עליה לפעמים. זה כרוך כמובן גם בבעיות המשפחתיות שנגררות שנים ובגללן מנסים לסגור חשבונות, ולכן רצוי שרק עו"ד ירושות יטפל הן בעריכת הצוואה והן בקבלת צו קיום הצוואה שיהיה תקף ולא יוכל להתבטל בגלל התנגדויות לא מוצדקות. זה מחייב הרבה מאוד דיסקרטיות ואמפתיה כשעוסקים בתחומים רגישים כאלה ולכן חשוב מאוד שיהיה גם אמון ביניכם לבין משרד העו"ד. כשהוא יערוך עבורכם את הצוואה על פי הערכים המשפחתיים שלכם ועל פי האינטרסים הכלכליים שלכם, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות, וכך תזכו לשקט נפשי.

להחליט גם מי יטפל בכם

קורה לא פעם בשנים האחרונות שאנחנו שומעים על מצבים שבהם אנשים מאבדים את כושר קבלת ההחלטות בחייהם, או בניהול מצבם הבריאותי או הפיננסי. לאנשים אלה מאפשר החוק לקבוע מראש מי יהיה זה שיוכל לעשות זאת על סמך ייפוי כוח מתמשך שנערך מראש כאשר האדם עדיין מסוגל להחליט עבור עצמו. הבחירה בדרך כלל במי שיהיה מיופה כוח הינה למי שהם נותנים בו אמון. באמצעות עו"ד ייפוי כוח מתמשך מטפלים בכל מה שקשור לכך כדי שכאשר תצטרכו להפעיל את ייפוי הכוח המתמשך, הוא יופעל באופן חלק ללא תקלות וללא בירוקרטיות מיותרות, ובכלל לחסוך את הפניה וההגעה לבית המשפט. לאחר הפעלת ייפוי הכוח המתמשך, כל הגופים הפיננסיים והרפואיים יכירו בכך ויאפשרו למי שקיבל ייפוי כוח לטפל בכם כראות עיניכם בצורה הטובה ביותר. כדי לשמוע יותר על ההליך הזה מומלץ להתייעץ עם משרד עו"ד איתמר ארנסט, שמטפל בלקוחותיו בכל הנושאים הרגישים האלה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....