לקבוע את העתיד שלכם בעצמכם

לקבוע את העתיד שלכם בעצמכם
קרדיט Canva

לכל אדם שמורה הזכות להחליט על עתידו ועל עתיד נכסיו, למי יוריש אותם, וכיצד לעצב את חיי יורשיו בעזרת הצוואה שלו. אם אתם רוצים להימנע מכל ההסתבכויות של יורשים בעקבות עריכת צוואות שאינן מנוסחות היטב או שאינן מותאמות לערכים הבסיסיים שלכם, הגיע הזמן לדאוג לעריכת צוואה מותאמת אישית לפי הערכים שלכם אשר תמנע סכסוכים מיותרים במשפחה. רק צוואה שמנוסחת וערוכה כהלכה על ידי עורך דין צוואה בירושלים שיודע ומתעדכן באופן שוטף בדגשים שחייבים להיות בצוואה חוקית תהיה תקפה וגם אם ינסו לתקוף אותה בבית המשפט היא לא תתבטל. זה דבר חשוב מאוד שקובע את המשמעות של הצוואה שלכם שמשקפת את הרצון האמיתי שלכם, גם אם יהיה לא מקובל על היורשים או אלה שחשבו שהם זכאים לירושה. על מנת להיות בטוחים שהצוואה מנוסחת נכון חשוב לבחור במשרד עורכי דין מנוסה ומוסמך לכך כמו משרד עו"ד איתמר ארנסט, שמעניק שירותים אלה כבר שנים רבות.

לקבל צו ירושה כחוק

לא תמיד מה שנראה ליורשים בישראל הוא אכן לשון החוק. יש בחוקי הירושה תנאים וסייגים שמבטיחים שצוואה תהיה תקפה ותעמוד בדרישות החוק ולכן יש יורשים או טוענים לירושה שמנסים לערער עליה לפעמים. זה כרוך כמובן גם בבעיות המשפחתיות שנגררות שנים ובגללן מנסים לסגור חשבונות, ולכן רצוי שרק עו"ד ירושות יטפל הן בעריכת הצוואה והן בקבלת צו קיום הצוואה שיהיה תקף ולא יוכל להתבטל בגלל התנגדויות לא מוצדקות. זה מחייב הרבה מאוד דיסקרטיות ואמפתיה כשעוסקים בתחומים רגישים כאלה ולכן חשוב מאוד שיהיה גם אמון ביניכם לבין משרד העו"ד. כשהוא יערוך עבורכם את הצוואה על פי הערכים המשפחתיים שלכם ועל פי האינטרסים הכלכליים שלכם, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות, וכך תזכו לשקט נפשי.

להחליט גם מי יטפל בכם

קורה לא פעם בשנים האחרונות שאנחנו שומעים על מצבים שבהם אנשים מאבדים את כושר קבלת ההחלטות בחייהם, או בניהול מצבם הבריאותי או הפיננסי. לאנשים אלה מאפשר החוק לקבוע מראש מי יהיה זה שיוכל לעשות זאת על סמך ייפוי כוח מתמשך שנערך מראש כאשר האדם עדיין מסוגל להחליט עבור עצמו. הבחירה בדרך כלל במי שיהיה מיופה כוח הינה למי שהם נותנים בו אמון. באמצעות עו"ד ייפוי כוח מתמשך מטפלים בכל מה שקשור לכך כדי שכאשר תצטרכו להפעיל את ייפוי הכוח המתמשך, הוא יופעל באופן חלק ללא תקלות וללא בירוקרטיות מיותרות, ובכלל לחסוך את הפניה וההגעה לבית המשפט. לאחר הפעלת ייפוי הכוח המתמשך, כל הגופים הפיננסיים והרפואיים יכירו בכך ויאפשרו למי שקיבל ייפוי כוח לטפל בכם כראות עיניכם בצורה הטובה ביותר. כדי לשמוע יותר על ההליך הזה מומלץ להתייעץ עם משרד עו"ד איתמר ארנסט, שמטפל בלקוחותיו בכל הנושאים הרגישים האלה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן