Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה חשוב לבחור עורך דין פלילי נכון?

למה חשוב לבחור עורך דין פלילי נכון?
קרדיט - Canva

תחום הפלילים לא מאפשר לכם יותר מדי מרווח זמן ופעולה ברגע שאתם נחשדים בפלילים ומזומנים לחקירה או נעצרים. ברגע שבו אתם מחליטים על ייצוג אתם קובעים מי יגן עליכם וסומכים על הידע והניסיון שלו שיצליח לחלץ אתכם מהבעיה הזאת. אי אפשר לתמרן יותר מדי משום שבכל רגע עורך דין פלילי מומלץ חייב לקבל החלטות ולענות נכון על מנת לחלץ אתכם ממעצר או לתדרך אתכם לקראת חקירה. אם מוגש נגדכם כתב אישום אתם בוודאי חייבים לקבל את ההגנה הטובה ביותר שעומדת לרשותכם, משום שבכך מותנה האם יצליחו לבטל את כתב האישום נגדכם, האם לרכך את סעיפיו ואיך לייצג אתכם בבית המשפט. כל העבודה הזאת, הצעד הנכון מבחינתכם ובחינת הראיות שמצויות בידי המשטרה והפרקליטות נגדכם היא ההבדל שבין ייצוג הולם לבין ייצוג שלא יכול לעזור לכם כשתצטרכו. עורך הדין פיני בסיס הקדיש שנים רבות לסיוע והגנה על לקוחותיו בתחום הפלילים והוא מציע לכם את כל הידע והניסיון שלו בתחום זה.

עורך הדין שלכם להגנתכם

הגנה על לקוח מתחילה מהרגע שהוא פונה לעזרת עורך דין פלילי ומתחיל לקבל את הייעוץ המשפטי שיכול לעזור לו לפני חקירה. במקרה שהוא מזומן לחקירה ואחר כך נעצר, או נעצר מיד ואז נלקח לחקירה, עורך דין מעצר טוב יוכל לנסות לשחרר אתכם על ידי ייצוג שלכם בבית המשפט כדי להציג ראיות שמנקות אתכם מכל קשר ביניכם למקרה או בשכנוע השופט שאין צורך במעצר מלא כדי לטפל בתיק שלכם. בשלב שלפני הגשת כתב האישום נגדכם יש עוד דברים שהוא יכול לעשות למענכם לפי הגורם המטפל בכם, משטרה, פרקליטות או מח"ש, ולכל אחד מהם נהלים שיכולים לעזור לכם בדרך לביטול כתב אישום או ריכוכו. עורך הדין שלכם עובד על השגת ראיות שמפריכות את טענות התביעה ומציג זאת בבית המשפט בדרך הטובה והנכונה יותר מבלי שהשופט יפסול את אופן החקירה שלו.

בחירת עורך דין נכון

יש אין ספור שלבים ומקום שבו עורך הדין שלכם יכול לפעול בשלל הכלים שיש בידיו כדי לעשות את כל זה ולהכין את התיק שלכם במקביל למקרה של משפט. המיומנות והניסיון שלו באים לידי ביטוי בדיוק ברגעים האלה שבהם נדרשת חשיבה אחרת ומקצועיות של עורך דין פלילי שמגן על הלקוחות שלו בנחישות וביצירתיות, כשזה נדרש. עורך הדין פיני בסיס מגן על האינטרסים של לקוחותיו כבר שנים רבות כדי להוביל אותם לתוצאות הטובות ביותר מבחינתם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....