Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתאמן ולראות שיפור בכל מדד

להתאמן ולראות שיפור בכל מדד
קרדיט - Canva

אורח החיים המודרני שלנו אינו מאפשר לנו לנוע הרבה אם אנחנו רוצים לעמוד ביעדים שלנו והגוף סובל מחוסר התנועה הזה ולא רק בהשמנת יתר או משקל לא תקין. אימונים הם הדרך הטובה ביותר להחזיר לגוף את הכושר והיכולות הגופניות כפי שנועדו להיות, כיצור שחייב להיות בתנועה. שיטות רבות של אימון מבטיחות לאנשים ניסים ונפלאות אבל לא כולן מצליחות לשלב גם תרומה נוספת לגוף בעזרת אלקטרודות שמחוברות לגוף, שולחות פולסים חשמליים לשרירים ומגרות אותם לתגובה שמשפרת את מצבם. אימון ems הפך להיות שיטה מועדפת על רבים בגלל התוצאות הנהדרות שהוא מעניק לגוף כאשר הוא מקבל פעם בשבוע את הגירוי החשמלי הזה בזמן תרגול למשך כעשרים דקות, והתוצאות הנהדרות נמשכות כל השבוע. לשיטה קוראים EMS –  Electrical Muscle Stimulation ופירושה גירוי שריר על ידי אות חשמלי שמחקה את האות החשמלי שהמוח שולח לשריר ולמערכת העצבים ומשפר את התוצאות הגופניות. אודליה כהן מאמנת מוסמכת לשיטה זאת מציעה לכם את האימונים כדי לשפר כל מדד בגוף, כולל חיזוק הגוף, הפחתת משקל על ידי שיפור המטבוליזם, החלמה מפציעות וטיפול בכאבי שרירים.

איך אימון תורם לירידה במשקל?

אימונים מורכבים מאימונים אירוביים ואנאירוביים. בזמן שאימונים אירוביים ממונים על חיזוק סבולת לב ריאה ושריפת קלוריות נקודתית בלבד, אימונים אנאירוביים בונים מאסת שריר לטווח ארוך, והיא זאת שממשיכה לשרוף קלוריות בקצב משופר הודות למטבוליזם יעיל יותר וצריכה קלורית גבוהה יורת של רקמת שריר. אימוני כוח לירידה במשקל נחשבים לאימונים הטובים ביותר שיש להם מטרות נוספות כמו חיטוב הגוף ובניית שריר ליבה מחוזקים שמשמשים מעין מעטפת פנימית חזקה שמשפרת גם את היציבה ושיווי המשקל וגם קואורדינציה הודות להתנהלות טובה יותר במרחב. זה בדיוק מה שהופך כל אימון למקדם הרזיה מובטח כאשר הוא נעשה בקביעות ובהתמדה.

בניית שריר משפרת את המצב הגופני

כשאתם חזקים יותר אתם נעים מהר יותר, גמישים יותר, מסוגלים להחזיק מעמד בכל מטלה ויכולים גם לעשות הרבה יותר באופן כללי הודות לכוח השרירים. נוסף על כך, בניית שרירים מבטיחה לכם התייעלות מטבולית יומית הודות למאסת השריר שבניתם ויחד עם חומרים שהמוח משחרר בזמן האימון וגורמים לרגיעה, שביעות רצון ומצב רוח טוב, המצב הכללי שלכם משתפר והאופטימיות גוברת. במצב כזה לא רוצים לקלקל את ההישגים שעבדתם עליהם ולכן ההרזיה המתמדת נמשכת כל הזמן. המאמנת המוסמכת אודליה כהן מאמנת אתכם על פי מצבכם ויכולותיכם לשיפור מצבכם ומשקלכם התקין.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה חשוב לדעת לגבי עריכת ייפוי כוח מתמשך?
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. כל אחד ואחת...
איך מתכוננים למעבר דירה במרכז
איך שלא נסתכל על זה, מעבר דירה זה עסק מורכב....
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...