כל מה שרציתם לדעת על סלקל לתינוק

כל מה שרציתם לדעת על סלקל לתינוק
קרדיט - Canva

כל הורה יודע שהוא יעשה הכל בכדי לשמור על הבטיחות של התינוק שלו ולהעניק לו את כל מה שחשוב וצריך לאיכות חייו, להתפתחות תקינה ועוד. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג עבורם לתינוק שנולד הוא מושב בטיחות מתאים ואיכותי שיאפשר להסיע אותו ברכב בבטיחות הראויה. גם סלקל לתינוק וגם מושב בטיחות רלוונטיים להסעת תינוקות בטוחה. אם אתם מתחילים לברר על סלקל ושואלים את עצמכם מה ההבדל בינו לבין מושב בטיחות שרלוונטי לתינוק בגיל 0, במאמר הבא תקבלו את כל המידע.

מה צריך לדעת על סלקל לתינוק

הסלקל הוא מושב אשר נוצר בצורה ייעודית לתינוקות כאשר הוא מתאים מאוד למבנה הגוף הקטם שלהם ועוטף אותם בצורה קרובה וטובה. הוא מציע ניידות טובה וקל ונוח להוציא אותו מהרכב. יחד עם זאת, הוא מותאם באופן ספציפי לתינוקות קטנים ולכן, ניתן להשתמש בו לפרק זמן קצר יחסית, עד משקל מסוים או עד שהתינוק בן שנה. לעומתו, מושב בטיחות אשר מותאם לתינוק הוא משולב וניתן להשתמש בו גם נגד כיוון הנסיעה ולאחר מכן גם בכיוון הנסיעה. הוא משמש ליותר זמן וכן כל מושב בטיחות יהיו הנחיות ברורות לגבי גיל ומשקל רלוונטיים לשימוש. החיסרון של מושב הבטיחות הוא שהוא גדול יותר ותינוק קטן עלול להיבלע בו. גם אם מצרפים למושב הבטיחות מתאם שהמטרה שלו היא לגרום לו להיות קטן יותר עבור התינוק, הרי שהוא עדיין יראה גדול ומסורבל עבור תינוק בן יומו או תינוק בן כמה חודשים. מעבר לכך הוא מסורבל ולא קל להעביר אותו בין רכבים. ניתן לומר כי סלקל לתינוק מהווה את הפתרון האידיאלי מבחינת ניידות, מבחינת עטיפת התינוק ומבחינת נוחות שהוא מקנה.

כיצד רוכשים בצורה נכונה סלקל לתינוק?

הנה כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק טרם רוכשים סלקל לתינוק: ראשית כל, חשוב מאוד לוודא שהוא עומד בתקן הישראלי, האירופאי או האמריקאי. אם רוכשים סלקל מאתר אינטרנט כלשהו, חשוב שתוודאו כי לא נעשה ריקול על הדגם המדובר בארץ או בעולם. מעבר לכך, יש צורך להשתמש בצורה נכונה בסלקל בהתאם להוראות המצורפות בחוברת. יש לשים לב היטב להתאמתו של הסלקל לגיל, משקל ועוד. כמובן שיש צורך להחליט האם מעוניינים בסלקל עם בסיס או בלי בסיס. על אף ששניהם בטוחים באותה מידה, הרי שכדאי לבחור את הסלקל אשר מתאים לנוחות האישית שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן