Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש מנעולן בבניין?

יש מנעולן בבניין?
תמונה באדיבות: pixabay

באר שבע היא בירת הנגב ולא בכדי. בה נמצאת אוניברסיטה גדולה ואיכותית המכשירה אנשי מקצוע רבים מדי שנה בשנה. תושבי הדרום הגרים בה נהנים מתנאים טובים ומרווחים ויש בה גם בתי עסקים לרוב כדוגמת מסעדות, מפעלי תעשייה, מוסכים ועוד. המשותף לכל המאפיינים של באר שבע הוא הבניינים הגדולים המצויים בה. על הרכוש שבתוך הבניינים הגדולים האלה מגנים מנעולים חזקים שכדי להתקין אותם או לפרוץ אותם יש צורך בעזרתו של מנעולן מקצועי.

אילו שירותים מציע המנעולן: 

בניגוד למה שמקובל לחשוב, מנעולן פורץ מנעולים בב"ש אינו מתעסק רק בפריצת מנעולים. אם תפנו אליו, תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים. אלה רק כמה מבניהם:

  • מחליפים את הצלינדר – הצילינדר הוא החריץ שדרכו מסובבים את המפתח, והוא זה שמאפשר את פתיחתה של דלת. צילינדר פגום עלול שלא להיפתח ולנעול את הדייר בפנים או בחוץ. מנעולן מקצועי יודע להתגבר במהירות על הבעיה ומציע את שירותיו האיכותיים בתחום.
  • תיקון ופריצת דלת – הדלת היא המפרידה בין הבית לבין העולם שבחוץ. כאשר יש בה בעיה והיא לא נפתחת או לא נסגרת כראוי, מרגיש האדם בחוסר הביטחון המתגנב לו לאטו. המנעולן המקצועי מוזעק למקום כדי לתקן את הדלת ולבדוק אם יש בעיה טכנית. כמו כן, לעתים הדלת מסרבת להיפתח והאדם מוצא את עצמו כלוא בפנים. במקרה זה הוא או שכניו מזעיקים מנעולן אשר יגיע כדי להושיע.
  • פורצים כספת – בסיפור מפורסם של או הנרי התחבא פורץ כספות ידוע מפני המשטרה. אך כאשר ילדה קטנה נעלה את עצמה בתוך כספת, נאלץ הפורץ האגדי לחשוף את יכולותיו בנוכחותו של שוטר, תוך הסתכנות במאסר. פריצת כספת היא עניין מורכב השמור למקצוענים. אז אם אתם צריכים להוציא ממנה מסמך חשוב ושכחתם את הקוד, כדאי לקרוא למנעולן.

מה לומדים בקורס מנעולנות

כדי לקבל הסמכה של מנעולן, על מנעולן פורץ מנעולים בב"ש לעבור קורס מיוחד. במסגרת הלימודים בקורס נחשף המנעולן לנושאים רבים ומגוונים: נתינת שירותי פריצה במצבי חירום, זיהוי של סוגי המפתחות השונים, שכפולי מפתחות ושכפול רב בריח, דרך פריצה של דלתות העשויות מפלדה, הפעלת קוד לכספות, מפתחות תואמים ועוד.

בוחרים את המנעולן

צריכים להתקין מנעול עמיד לכספת החדשה? נתקעתם מחוץ לבית עם הקניות של הסופר? מנעולן פורץ מנעולים בב"ש הוא האדם שיוכל לסייע לכם בעת צרה. אך לפני שאתם מחייגים את המספר הראשון שעולה לכם בראש, כדאי לבחור את המנעולן המתאים. ואם אינכם רוצים להתמודד לבד עם בעיות בפתיחת הדלת בשעת לילה מאוחרת, כדאי שתמצאו את המנעולן המקצועי ותשמרו את מספר הטלפון שלו. אם אין לכם ניסיון בחיפוש מנעולנים, כדאי לפנות לאתרי האינטרנט השונים ולחפש את המנעולן המתאים לכם ביותר. כמו כן, תמיד תוכלו לשאול את החברים הקרובים לכם ביותר ולאסוף המלצות.

תמונה באדיבות: pixabay

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
פינוקים שכל אישה תשמח לקבל
מי מאתנו לא מכיר את התחושה הזאת שאנחנו רוצים לפנק...
ייחודיות והתאמה אישית בקולקציות האופנה
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...
איך בוחרים מסגרת הולמת לתמונה
לא כל בני האדם חובבי תמונות משובעים, אבל גם בין...
עיצוב ופונקציונליות ללא פשרות בהתאמה אישית
מטבח חוץ הוא אחד הפתרונות הפופולריים ביותר להעצמת חווית הבישול...
רשת מחסני השוק, תשיק בתחילת יולי את הסניף ה- 68 שלה בהשקעה של מיליוני שקלים במתחם מסחרי חדש בעיר דימונה
זהו הסניף השני בעיר של הרשת והוא יפתח בשכונת ממשית...
איזה מזגן באמת יתאים לבית שלכם?
אם יש משהו שכולנו יודעים לומר על ישראל, זה שאי...
כל מה שרציתם לדעת על ארונות הזזה לבית
תמיד חלמתם על היום שבו יהיו לכם ארונות הזזה איכותיים...
אוהבים לשמח אחרים- הנה הכתובת שלכם
אם אתם מזן האנשים הנדיר יחסית, זה שאוהב ומתרגש פשוט...