Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טבעות אירוסין סוליטר – הבחירה המושלמת!

טבעות אירוסין סוליטר – הבחירה המושלמת!
צילום עמיעד טאוב

אתה ובת הזוג שלך כבר יוצאים זה זמן מה, ואתה מתחיל לחשוב באופן חיובי על הצעת הנישואין הקרבה ובאה. הגיע הזמן, לכל הדעות, לקנות לבת הזוג שלך טבעת אירוסין, טבעת יפהפייה שתשמש אותך כאשר תציע לה נישואין.

אין בחורה שלא מחכה לרגע הזה, ולא סקרנית לדעת כיצד תיראה הטבעת המלכותית שאותה תענוד על אצבעה, כסמל לאירוסיה. אם אתה מתלבט באיזו טבעת אירוסין לבחור, הרשה לנו להציע לך את האופציה הקלאסית ביותר – טבעות אירוסין סוליטר, שאמנם אינן נועזות או מפתיעות – אבל הן מתאימות באופן נפלא לכל כלה באשר היא.

צילום עמיעד טאוב

טבעות אירוסין סוליטר

טבעות אירוסין סוליטר הן טבעות האירוסין הקלאסיות, שכולנו מכירים מימים ימימה. כולנו ראינו אותן אצל ההורים ואצל הסבתות, כולנו נתקלנו בהן בסרטים ובסדרות טלוויזיה, וכולנו רואים אותן מציצות מכל חנות תכשיטים יוקרתית. טבעות האירוסין סוליטר הן טבעות יהלום במראה קלאסי, כלומר טבעות עגולות שבמרכזן יהלום אחד בולט. היתרון של הטבעות הללו הוא שהיופי שלהן הוא, כאמור, קלאסי – הן לעולם לא יוצאות מן האופנה, ולא משנה מהי אופנת הלבוש באותה תקופה – הן תמיד מתאימות לבגדים ונראות נפלא: אלגנטיות, יוקרתיות, מושלמות. כלה אשר מקבלת טבעת אירוסין סוליטר יכולה להיות בטוחה שגם בעוד 10 שנים, 30 שנה ואפילו 50 שנה – הטבעת שלה עדיין תהיה יפה ומרשימה בעיניה ובעיני הסביבה שלה.

איך בנויה טבעת האירוסין?

טבעות אירוסין סוליטר עשויות מזהב – כיום לעיתים קרובות מייצרים אותן מזהב לבן דווקא, אשר משתלב בצורה נאה יותר וקלאסית יותר עם היהלום, אך ניתן בהחלט למצוא גם טבעות אירוסין מזהב צהוב. במרבית המקרים מדובר בטבעות פשוטות יחסית, ללא עיטורים מיוחדים או עיצובים מפתיעים. זאת מכיוון שהדגש המרכזי על הטבעות הוא דווקא על היהלום הגדול שבמרכז הטבעת. כיום ישנן טבעות משודרגות מעט, כמו טבעות שבהן יהלום אחד מרכזי גדול, ולצידו מספר יהלומים קטנטנים אשר מקשטים את הטבעת עצמה. חשוב לדעת שאף על פי שמדובר בטבעות אירוסין קלאסיות ופשוטות יחסית, הרי שניתן למצוא אותן בעשרות ואף מאות דגמים וסגנונות, כך שכל כלה יכולה למצוא לעצמה טבעת אירוסין סוליטר שנראית נפלא על האצבע שלה, ושמעניקה לה מראה יוקרתי ומרשים.

מה צריך לדעת כשרוכשים טבעות אירוסין סוליטר?

חשוב מאד לזכור שכאמור, החלק העיקרי בטבעת הוא היהלום. לכן ניתן לפעמים להתפשר על טבעת מסוג שונה, כמו למשל טבעת דקה יותר, על מנת להוזיל בעלויות, אך חשוב לבדוק שהיהלום עצמו הוא יהלום איכותי. מומלץ לרכוש יהלום בעל קריטריונים טובים של צחות, קראט, צבע ועוד. בנוסף, חשוב לוודא שאתם מקבלים עם הטבעת גם תעודה גמולוגית, אשר מעידה על מקוריותו של היהלום ועל היותו אמתי – ולא זיוף. חשוב לדאוג גם לקבל תעודת אחריות על הטבעת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
פינוקים שכל אישה תשמח לקבל
מי מאתנו לא מכיר את התחושה הזאת שאנחנו רוצים לפנק...
ייחודיות והתאמה אישית בקולקציות האופנה
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...
איך בוחרים מסגרת הולמת לתמונה
לא כל בני האדם חובבי תמונות משובעים, אבל גם בין...
עיצוב ופונקציונליות ללא פשרות בהתאמה אישית
מטבח חוץ הוא אחד הפתרונות הפופולריים ביותר להעצמת חווית הבישול...
רשת מחסני השוק, תשיק בתחילת יולי את הסניף ה- 68 שלה בהשקעה של מיליוני שקלים במתחם מסחרי חדש בעיר דימונה
זהו הסניף השני בעיר של הרשת והוא יפתח בשכונת ממשית...
איזה מזגן באמת יתאים לבית שלכם?
אם יש משהו שכולנו יודעים לומר על ישראל, זה שאי...
כל מה שרציתם לדעת על ארונות הזזה לבית
תמיד חלמתם על היום שבו יהיו לכם ארונות הזזה איכותיים...
אוהבים לשמח אחרים- הנה הכתובת שלכם
אם אתם מזן האנשים הנדיר יחסית, זה שאוהב ומתרגש פשוט...