Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השקעה בנדל"ן- יתרונות מול חסרונות

השקעה בנדל"ן- יתרונות מול חסרונות
קרדיט - Canva

במיוחד לאור האינפלציה ישנה בארץ כבר שנים והרצון למצוא אפיק השקעה שיהיה משמעותי ומניב, רבים פונים אל ההשקעה בנדל"ן. להשקעה בנדל"ן אכן יש יתרונות. עם זאת, חשוב לא לרכוש נכסים להשקעה בכל מחיר ולשקול היטב את הדברים. היתרונות שישנם בהשקעה בנדל"ן הם קודם כל שמדובר בנכס פיזי. לאדם שקנה דירה יש דירה ביד בה יוכל להשתמש גם לצרכיו ולצרכי משפחתו אם ירצה בכך. יתרון נוסף הוא שבבדיקת מחירי הנדל"ן נראית עליה מתמדת במחיר במשך שנים כך שערך הנכס עולה. עם זאת, יש גם דברים שיש לקחת בחשבון כמו המחיר הגבוה. בניגוד לאפיקי השקעה אחרים בהם ניתן להשקיע גם סכומים קטנים יחסית, השקעה בנדל"ן מיועדת למי שבאמת יכול להרשות זאת לעצמו. אם העסקה נעשית תוך לקיחת משכנתא כבדה בריבית גבוהה יתכן שהעסקה אינה משתלמת.

איך לבחור את הנכס אותו תרכשו?

כאשר מדברים על נכסים להשקעה, המושג הוא כללי מאוד וכולל סוגים שונים של נכסים: למגורים או נכסים מסחריים, נכסים בשטח שונה, החל מדירת חדר ועד בניין משרדים גדול. הנכס יכול להיות באזורים שונים, מה שמשנה את מחיר ההשקעה אך גם את הסכום השוטף שתרוויחו בעקבות השכרתו. נכסים יכולים להיות חדשים לגמרי או נכס שיש לשפץ אותו ולכלול את הוצאות השיפוץ כחלק מההשקעה. לכן, אם אתם שוקלים השקעה בנדל"ן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים בתחום בכל היבט, בהיבט הפיננסי, המשפטי, מתווך שיוכל לחוות דעה לגבי כדאיות הרכישה לפי הביקוש לשכירות של דירות מסוג זה באותו אזור.

להשקיע בנדל"ן בעזרת מומחים בתחום

כאמור, השקעה בנדל"ן היא מורכבת ודורשת התייעצות ועבודה שוטפת עם בעלי מקצוע המבינים בנושא וחיים אותו על בסיס יומיומי. מתווך בעל ניסיון רב יוכל למצוא עבורכם נכסים להשקעה שיוכלו להתאים לציפיות שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. איתור הנכסים יתבצע גם בעזרת הקשרים הענפים שיש לו בתחום, במיוחד אם הוא פעיל באותו אזור בו אתם מחפשים נכס.  מעבר לאיתור הנכס המתווך יביא לכם מידע רלוונטי בצורה הטובה ביותר. ישאל עבורכם את השאלות הנכונות ויביא מקסימום מידע כמו גם הגעה לעסקה טובה יותר מול הצד השני. אם ברשותכם מספר נכסים אותם יש לנהל באופן שוטף, בחרו מתווך שגם מנהל נכסים כך שעבודתו איתכם תהיה לטווח ארוך.

יעל אדמוב היא מתווכת נדל"ן בעלת ניסיון רב בליווי עסקאות של קניית נכס להשקעה. היא מלווה את הקונה בכל הקשור לבחירת הנכס המתאים ואף מציעה שירות של ניהול נכסים המתבצע אף הוא באופן מקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה חשוב לדעת לגבי עריכת ייפוי כוח מתמשך?
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. כל אחד ואחת...
איך מתכוננים למעבר דירה במרכז
איך שלא נסתכל על זה, מעבר דירה זה עסק מורכב....
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...