Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפתיעו את העובדים בנופש אחר לגמרי

הפתיעו את העובדים בנופש אחר לגמרי
קרדיט - Canva

חופשות מרוכזות בחו"ל או במקומות נבחרים בישראל הן כבר נפוצות מאוד במיוחד בחברות שיש בהן תרבות עבודה כזאת שמתבססת על דאגה לרווחת העובד. פינוקים כאלה הפכו להיות נפוצים גם אצל מי שאינו עובד בהייטק והציפיות של עובדים לדאוג להם לפחות להנחות ביציאה לנופש יכולות להתממש בדרך אחרת. אפשר לארגן להם חופשת צ'ופר נהדרת עם פעילויות ועם תנאים מצוינים שאפשר להשיג לחברות הודות להיכרות של חברת ההפקות עם הספקים השונים ועם האפשרויות בענף התיירות. הפקת חופשות היא חלק מהעבודה ואפשר להציע לכם גם הפקת חופשה מההתחלה כולל מקומות מוצעים, והן להצטרף בשלב שאחרי הזמנת החופשה כדי להציע לכם אירועים והפעלות שונות שיהפכו כל נופש חברה בחו"ל לחוויה בלתי נשכחת וייחודית ביותר. הכל ייעשה בתיאום ציפיות ואפיון נכון שלכם ושל העובדים שלכם, מה הם אוהבים לקבל ולחוות ואיך אפשר להפתיע אותם בחופשה נעימה שתיזכר לזמן רב. חברת קסטיליה הפקות בע"מ מציעה לכם את החופשות הטובות ביותר שאפשר לצאת אליהן ביחד כל החברה, עם הפעילויות הכי מהנות.

לנפוש גם בישראל

הצעות רבות לבילויים בישראל למטרת נופש חברה איכותי מתמקדות באתרי יוקרה וזה נכון לגבי מי שרוצה לפנק את העובדים שלו, ולהציע נופש יוקרתי ונוח. אפשר למצוא נופש כזה בישראל באתרים ייחודיים שאינם בהכרח מלונות יוקרה בלבד אלא גם בווילות נופש מיוחדות או באתרי גלמפינג מקסימים שישראל כבר משופעת בהם. הצעות רבות לנופש כזה כוללות גם פעילות רבה כמו ספורט וטיולי שטח, סדנאות שונות והרבה מאוד תנועה ותזזיתיות כדי לנצל את העובדה שיוצאים מהמשרד על מנת להתאוורר ולהתרענן. בפעילות כזאת אפשר להציע הרבה יותר אפשרויות שנוחות לחברה וגם מאתגרות את העובדים בפעילות מרתקת על פי קונספט או נושא, או פשוט ליהנות מחופשה נינוחה בלבד.

אירוע חברה מסוג אחר לגמרי

אירועי חברה מתאפיינים במטרות שונות בכל פעם, כאשר יש חגיגיים ורשמיים יותר ויש כאלה שהם משוחררים וקלילים יותר. בכל הפקת אירועי חברות בודקים את המטרה ומתאימים לה את אופי האירוע שמתאים לה, מיקום ואולם, קונספט ונושא שהם הקו המנחה של כל מה שתקבלו באירוע. ההפקה מתאימה את האווירה ואת רוח האירוע לכל קהל שאתם מכוונים אליו במחשבה מדויקת על כל מה שיקבלו באירוע. החברה מתמחה באירועים שונים שהם גם אירועים ייצוגיים, אירועי תדמית ואירועים עסקיים, אירועים לעובדים ואירועים להשקות ולמטרות רשמיות. חברת קסטיליה הפקות בע"מ מציעה לכם שירותי הפקה מגוונים לכל אירוע חברה שאתם מתכוונים לערוך ורוצים בהצלחתו המלאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....