Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסיבות בגינן שיטת אינויזליין ליישור שיניים היא הטיפול האורתודונטי הטוב ביותר

הסיבות בגינן שיטת אינויזליין ליישור שיניים היא הטיפול האורתודונטי הטוב ביותר
קרדיט לתמונה: FREEPIK

בימינו, הרבה יותר אנשים מודעים לחיוך שלהם, וחולמים על חיוך יפה ואסתטי עם שיניים ישרות. למרבה המזל, השיטות המודרניות ליישור שיניים שזמינות היום בשוק הדנטלי, מאפשרות לכם להשיג שיניים ישרות בקלות ובנוחות רבה יותר מתמיד. בעבר, השיטה האורתודונטית היחידה ליישור שיניים בפלטת מתכת. אבל הכול השתנה כאשר בשנת 1997 נוסדה הטכנולוגיה של יישור שיניים שקוף ונשלף, ללא סוגרים וללא חוטי מתכת.

אם גם אתם תוהים מה כל כך נהדר בגשר שקוף אינויזליין, הנה הסיבות המרכזיות בגינן שיטה זו  היא הטיפול האורתודונטי הטוב ביותר.

יישור שיניים באינויזליין מניב תוצאות דומות לפלטת המתכת המסורתית. למעשה, המנגנון להזזת השיניים למקומן שבו משתמשת השיטה ליישור שיניים שקוף, דומה מאוד למנגנון המשמש את פלטות המתכת המסורתיות. אבל:

  • בעוד שהפלטות המסורתיות משתמשות בסוגרים ובחוטי מתכת כדי להפעיל לחץ על השיניים, גשר שקוף אינויזליין משתמש בקשתיות שקופות מפלסטיק כדי להפעיל בדיוק את אותו סוג של לחץ.
  • בעוד שהפלטות המסורתיות מהדקות את חוטי המתכת לשיניים כדי להזיז אותן למקומן, הקשתיות הן אלה שמניעות את השיניים לשלב הבא.
  • הקשתיות השקופות של אינויזליין יעילות לא רק ביכולת שלהן להזיז את השיניים אלא גם ביכולת לתקן מגוון של בעיות שיניים אחרות. השימוש באינויזליין מאפשר לתקן שיניים עקומות, צפופות, חופפות, או מרווחות מדי. ניתן להשתמש הקשתיות השקופות גם כדי לתקן בעיות מנשך שונות, ומבלי שניתן יהיה להבחין בהן.
  • החומר השקוף והדק שממנו עשויות הקשתיות של אינויזליין, מתאימות בדיוק לקווי המתאר של החיוך שלכם. כאשר הקשתיות השקופות הללו מכסות את השיניים, הן הופכות כמעט לבלתי נראות, וצריך להתבונן ממש מקרוב כדי לראות אותן.
  • החומר השקוף שממנו עשויות הקשתיות, מציע לא רק דיסקרטיות אלא גם מרקם חלק ונעים. המשמעות היא שגשר שקוף אינויזליין לא ישפשף את החלק הפנימי של הלחיים והשפתיים, כפי שזה קורה עם פלטות מתכת מסורתיות. בנוסף, ההתאמה המדויקת והצמודה של הקשתיות מבטיחה שהן גם לא יגרמו לגירוי של החניכיים.
  • יישור שיניים באמצעות אינויזליין מציע הליך קל. כל שעליכם לעשות זה לכסות את השיניים בקשתיות במשך 22-20 שעות ביממה, ולשלוף אותן מהפה רק כדי לאכול, לשתות, לצחצח את השיניים במברשת שיניים ולנקות אותן בחוט דנטלי. בהליך זה צריך להחליף את סט הקשתיות כל שבועיים בערך. יהיה עליכם להגיע למרפאת השיניים כדי שהרופא יוכל לעקוב אחר התקדמות תזוזת השיניים ולתת לכם את סדרת הקשתיות הבאה.
  • משך הטיפול באינויזליין קצר כמעט בחצי ממשך הטיפול בפלטות המסורתיות, ונמשך בין 12 ל-18 חודשים. יחד עם זאת, אורך הטיפול הספציפי יהיה תלוי בתנאים הייחודיים שלכם. אינויזליין חוסך לכם זמן גם בכך שהוא דורש מכם להגיע פחות פעמים למרפאת השיניים. למעשה, עם אינויזליין יש פחות פגישות עם רופא השיניים, והפגישות שאליהן צריך להגיע הן בדרך כלל מהירות כי אין צורך בהתאמות כמו במקרה של יישור שיניים עם פלטות מסורתיות.

לבסוף, למרות שההתקדמות הטכנולוגית שיפרה להפליא גם את תכונות הפלטות המסורתיות ליישור שיניים, עדיין השימוש בהן אינו אידיאלי. לעומתן, יישור שיניים שקוף באינויזליין, מבטל רבים מההיבטים השליליים המאפיינים את השימוש בפלטה המסורתית, והוא מציע: נוחות רבה יותר, יכולת לנקות היטב את השיניים ולשמור על היגיינת פה טובה, אין סיכון לפציעות בפה, אפשר לשלוף את הקשתיות מהפה בקלות, ההליך הטיפולי קצר יותר, והכי חשוב, ההליך דיסקרטי ואינו נראה לעין!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....