Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכרויות לגרושים: טיפים מועילים

הכרויות לגרושים: טיפים מועילים
קרדיט לתמונה: Pixabay

אז מה תעשו אחרת כשתחזרו לסצנת ההיכרויות בשלב מאוחר יותר בחיים? מומחים מדרגים את הגירושין כאירוע חיים מלחיץ ביותר, וברור שסיום הנישואין יכול לגרום לכם לחשוב מחדש על שאתם יודעים על אהבה, ולפעמים גם על עצמכם. אבל זה לא אמור למנוע מכם למצוא אושר עם אדם חדש. להיפך, לפי המומחים גירושין כשאתם בשנות ה-40 או ה-50 לחייכם, אתם יכולים לשפר את איכות מערכת היחסים העתידית שלכם.

הנה כמה טיפים חשובים המיועדים לאנשים המחפשים אתר המתמקד בהכרויות לגרושים:

התקשרות

המומחים מציינים שתחושת התאווה היא דרכו של הטבע להערים עלינו כדי שנבחר להתקשר ולהתחבר. לכן, השתמש גם בתבונה שלכם, למשל לגבי מי אתם, או את מי לכלול ברשימת בני הזוג המתאימים לכם ואת מי לא. כשאתם חוזרים לעולם הדייטים אחרי מערכת יחסים מונוגמית ארוכת שנים, ובמיוחד אם זו הסתיימה רע, אפשר להבין את הכמיהה שלכם לרומן מלא ניצוצות והתרגשויות. אבל אל תזלזלו בעובדה שזו יכולה להפוך לדעיכה איטית.

אנשים אחרי גירושין, נוטים לחשוב שכימיה בוערת היא הדבר שעליהם לחפש. אבל זה לא בהכרח נכון. כימיה, במיוחד עבור נשים, יכולה להתפתח עם הזמן כך שיכול לעבור זמן עד שזו תתחיל לצמוח.

חשוב שתהיו במצב שבו באמת התגברתם על האקס ואתם מוכנים לצאת לדייטים. אם אתם לא מפסיקים לדבר או לחשוב על האקס – בין אם אתם משבחים או שונאים אותו – ייתכן שעדיף לקחת לעצמכם עוד קצת זמן כדי לעבד את הרגשות שלכם לפני שתחזרו לסצנת ההיכרויות.

בדייט הראשון קחו את הדברים לאט

כשאתם מחפשים את מערכת היחסים הבאה שלכם, כדאי לשקול כל צעד בקפידה. כל אחד יכול ליצור קשר ולמהר להגיע לאינטימיות, אבל מערכת יחסים מהנה באמת דורשת לעתים קרובות תקשורת טובה והרגשה של בטחון עם בן הזוג. כשאתם מבקשים ממישהו לא להאיץ את הדברים, זה מאפשר לכם ללמוד רבות על האופי ועל המניעים שלו.

הזהרו מכול מי שנראה מושלם מדי

אנשים שסיימו מערכת יחסים רצינית, צמאים לחיבה ולקרבה יותר מתמיד. ולמרות שתחושות אלה הן טבעיות לחלוטין, הן יכולות לגרום לכם להתנהג כקורבן. שימו לב: מהו אחד הדגלים האדומים שלדייט שלכם אין כוונות טובות? שהוא ללא רבב!

אולי זה נשמע לכם מנוגד לאינטואיציה, אבל כשאדם מרעיף מתנות, מסמס או מתקשר ללא הרף, דוחף להתחייבות מהירה, מבטיח הבטחות מדהימות או רוצה להיות האדם היחיד בחייכם, יתכן שמדובר באדם שרוצה לשלוט בכם.

כדי להגן על עצמכם, דאגו לבדיקות מציאות קבועות. בקשו מחברים קרובים ובני משפחה להציע פרספקטיבה מבחוץ למצבה של הזוגיות החדשה שלכם.

לשרטט את מפת היחסים

הידיעה איפה הייתם ולאן אתם רוצים להגיע, חיונית למערכות יחסים לא פחות מאשר לטיולים או לקריירה. לכן, הסתכלו על מה עבד או לא עבד בעבר, כולל החלק שלכם בפרידה, ונסו לזהות את המטרות החשובות לכם.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.shovavim.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....