Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דרושים: יזמים חברתיים

דרושים: יזמים חברתיים
נגריה קהילתית מיזם פעיל בירוחם צילום: כיל

יזמים חברתיים – התפקדו!

בתאריך 26.4.18 יתקיים כנס נגב לקהילות לשנת 2018 של כיל כחלק מתכנית 'חושבים עושים'. הכנס יתקיים בירוחם ותושבי כל הנגב מוזמנים להציע פרויקטים, שיתופי פעולה, ומיזמים חברתיים לשיפור פני הנגב וליצירת קהילות שונות בדרום. יש לכם רעיון? עדיין לא מאוחר להירשם ואולי הרעיון שלכם יזכה למימון ובמה בכנס.

לכבוד כנס הקהילות, שיתקיים בתאריך 26.4.18 בירוחם, כיל במסגרת תכנית 'חושבים עושים' מזמינים את תושבי הנגב להציע הצעות לשיפור המרחב הציבורי וליצירת מיזמים חברתיים. הרעיונות שיבחרו על ידי וועדת שיפוט, המורכבת מנציגי הערים והישובים, יכולים אף לזכות במימון וליווי להגשמת הפרויקט.

חברת כיל פרסמה קול קורא לתושבי הנגב ובו הזמינה להציע תוכן להרצאות קצרות, סדנאות, יוזמות חברתיות וכל דבר אחר הקשור לקהילה וקיימות בנגב. בנוסף בקול הקורא מוזמנות גם להקות מהנגב להציע שיתוף פעולה עם להקות אחרות, בעדיפות מישובים שכנים, ולקבל במה בכנס להופעה משותפת.

ניתן להציע רעיונות באתר הכנס עד ה-11.3. עשר היוזמות שיעברו את הסינון הראשוני, יקבלו זמן במה בכנס ויציגו את הרעיונות שלהם בפני הקהל. חמשת המיזמים שיבחרו על ידי הקהל יקבלו מימון וליווי של כיל לביצוע הפרויקט.

העגלה בירוחם צילום: צורית שטרן

שלומית הוך-גרונוול, רכזת תכנית 'חושבים עושים' סיפרה על התכנית לכנס: "לכנס יש כמה מרכיבים – הרצאות קצרות בסגנון 'טד' של יזמים וארגונים, מרחב השראה פתוח עם סדנאות ומיצגים אומנותיים של המנהיגים שפועלים במרחב, ובנוסף בימת היזמים הפתוחה. על הבמה יעלו ההצעות השונות לפרויקטים חברתיים והקהל יבחר מי יהיו המיזמים, עד חמישה, שיקבלו מימון וליווי. את הכנס יחתום הפנינג ענק עם פעילויות לכל המשפחה, בימת מוזיקה, שוק איכרים מקומי ועוד".

ארז קמה, מנהל קשרי קהילה כיל, הסביר על חשיבות הכנס: "מטרת כנס נגב לקהילות 2018 היא לייצר פעילות ושותפויות חברתיות בנושא קהילה וקיימות הנעשית על ידי התושבים עצמם, בשיתוף הרשויות והישובים השונים. כיל, כחברה הפעילה בנגב, רוצים לקדם ערכים של קהילתיות, אכפתיות ופיתוח יישובי הנגב.  כבר היום בירוחם אפשר להבחין במרחב הציבורי בשינוי האדיר שפרויקט 'חושבים עושים' יצר בעיר. המטרה שלנו היא  לראות דברים דומים גם בשאר יישובי הדרום ולהמשיך ולחזק את ישובי הנגב והקהילתיות שאנחנו חלק ממנה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
סניף 69 לרשת מחסני השוק: יושק בתחילת ספטמבר בהשקעה של מיליוני שקלים בעיר ערד
סניף הדיסקאונט של הרשת ישתרע על שטח של כ- 2,500...
מועצה אזורית הערבה התיכונה: משרד האנרגיה יפתח תשתיות חשמל ויקדם מיזמים פוטו-וולטאיים בשיתוף חברת החשמל רשות החשמל וחב' נגה במרחב הערבה התיכונה
בהמשך למגמת הממשלה לייצר עד שנת 2030 30% מהחשמל בישראל...
העצמה נשית בנתיבות: מכבי שירותי בריאות קיימה סדנאות ייחודיות לנשים לאחר לידה
מכבי שירותי בריאות ערכה בשיתוף פעולה עם עיריית נתיבות ופורום...
חדשנות ותקומה בנגב
מעין קיטרון מנהלת מו"פ ערבה תיכונה וצפונית- תמר נפגשה עם...
משרד הביטחון, מנהלת תקומה, צה"ל והמועצה האזורית חוף אשקלון ערכו פיילוט לתפיסת ביטחון חדשה בישובי עוטף עזה, הכוללת את חיזוק ההגנה הפיזית בישובים, חיזוק כיתות הכוננות, מענה טכנולוגי משלים הכולל אמצעי תצפית, התראה ועוד
הפיילוט מתבצע במקביל בחמישה ישובים סמוכי גדר בעוטף עזה ויורחב...
חזנוב בא לעיר: 50% הנחה עד סוף אוגוסט במתחם הטיפוס בב"ש; בחמישי הקרוב חזנוב מגיע לטפס עם הנוער מבאר שבע
רשת מתחמי הטיפוס פרפורמנס רוק מציעה להורים וילדים פעילות ספורטיבית...
לאחר שהות ממושכת של חברי קהילת 'ניר יצחק' במלון יו ספלאש מרשת פתאל, עשרות משפחות יחזרו לגור בקיבוץ שבעוטף, קבוצה נוספת תעבור יחד לקיבוץ משאבי שדה וחלק מהמשפחות יישארו לגור בחבל אילות וביישובים שונים ברחבי הארץ
אמש, יום ראשון ה- 11/8, ערכה הקהילה אירוע פרידה מרגש...