Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דירות גן למכירה בתל אביב ובחיפה

דירות גן למכירה בתל אביב ובחיפה
קרדיט תמונה לחברת יוסי אברהמי

קרדיט: יוסי אברהמי

חברת "יוסי אברהמי" מציעה דירות גן למכירה בפרויקט הדגל שלה בחיפה – טורקיז וגם בשניים משלושת הפרויקטים המובילים שלה בתל אביב. כמו תמיד חווית המגורים המפנקת והעשירה מתחילה מהמיקום המדהים של הפרויקטים בין אם בשכונת כוכב הצפון בתל אביב או במרכז העיר או בחלקו המערבי של רכס הכרמל ובסמיכות לים. בכל הפרויקטים יש דגש על שירותי קהילה מתקדמים ונגישות לצירי תנועה מרכזיים באזור כגון כביש 4, כביש 2, מנהרות הכרמל בחיפה, דרך פרויד ותחנת הרכבת.

דירות גן למכירה בתל אביב ובחיפה
קרדיט תמונה לחברת יוסי אברהמי

דירות גן של יוסי אברהמי בתל אביב ניתן למצוא בפרויקט הפילהרמונית ברחוב ש"י עגנון 28 ובפרויקט VIEW ברחוב מרדכי בנטוב 5. בחיפה פרויקט טורקיז ממוקם בחמדה 1, נאות פרס. סמוך לפרויקט "טורקיז" נמצאים מרכזי תעסוקה והיי טק רבים ומרכזי תרבות, בילוי ופנאי מהמובילים בישראל. הפרויקט מורכב משלושה מתחמים מרהיבים בשם טורקיז קלאסיק, טורקיז בוטיק וטורקיז פרייבט VIP, בתכנונו של האדריכל סמי טיטו. המתחמים כוללים שטחים ציבוריים מעוצבים ומתוכננים בקפידה, חדרי כושר מתקדמים, חדרי דיירים מפנקים, מבואות כניסה מפוארות עם חללים גבוהים ומעליות מהירות וכמובן דירות גן מתוכננות להפליא. פרט לדירות הגן ניתן למצוא בפרויקט גם דירות 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים ולופטים. 

חברת "יוסי אברהמי" היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות במשק הישראלי עם ניסיון של כ-40 שנה בפרויקטי דיור מובילים שנבנו במיקומים מרכזיים. זה הזמן לרכוש דירת גן בחיפה ולהצטרף לטורקיז ולהנות מסביבה אורבנית מפנקת לצד הכחול של הים והירוק של הכרמל. 

המתחם הראשון "טורקיז CLASSIC" והמתחם השני "טורקיז  BOUTIQE" כוללים חדרי כושר מאובזרים , חדרי דיירים ושטחים ציבוריים מטופחים. הדירות מאופיינות במפרט טכנולוגי עשיר הכולל מערכת פיקוד המאפשרת שליטה מרכזית במיזוג האוויר, התאורה ומערכת החשמל. הדירות במתחם כוללות מרפסות שמש גדולות,  מטבחים ממותגים וחלונות עם זכוכית כפולה לבידוד רעש וחום. הבניינים מחופים שיש עשיר וכוללים לובי מפואר. 

המתחם השלישי "טורקיז VIP" הוא מתחם סגור ויוקרתי הכולל דירות גן יוקרתיות ומפוארות במיוחד. במתחם יבנה ספא עם סאונה רטובה וסאונה יבשה ומלתחות, חדר כושר מאובזר וחדשני, מרתף יינות וחדר דיירים עם מערכת קולנוע ביתית. הדירות יכללו מפרט טכני עשיר, הכולל מערכות מתקדמות לשליטה על מערכת המולטי מדיה והרמקולים וכן מערכת בית חכם לשליטה מרכזית על התאורה, מיזוג האוויר והתריסים החשמליים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....
שכונה חדשה-פארק חדש: הסתיימו עבודות הפיתוח בפארק המרכזי בשכונת נאות הדרים
כחלק מפיתוח שכונת נאות הדרים הממוקמת בצידה הדרום מזרחי של...
משרד הביטחון מאיץ את העבודות להקמת קריות המודיעין והתקשוב של צה"ל בנגב
מנכ"ל משרד הביטחון בסיור בבאר שבע: "הערך האסטרטגי והמבצעי של...
ממשיכים בהריסות המבנים ביישובי העוטף לאחר השלמת הריסות המבנים הציבוריים בקיבוץ בארי החלו השבוע בהריסות בתי המגורים שנפגעו ב -7 באוקטובר
קבוצת טלאור כראדי שנבחרה לבצע את עבודות הריסות המבנים ביישובי...
מיהו מפקח בניה ומהו תפקידו?
אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בכל פרויקט בניה הוא מפקח...
איך לעצב קליניקה טיפולית בצורה נעימה?
בשעה טובה אתם מקימים את הקליניקה שתמיד רציתם שתהיה לכם?...
גלו ליקויי בנייה בכל מקום ובכל עת
בשנים האחרונות, אזור הצפון הפך למוקד משיכה עוצמתי לזוגות צעירים,...
האם השקעה בנדלן היא השקעה בטוחה?
בעולם ההשקעות, משקיעים תמיד מחפשים את ההשקעה הבטוחה והמשתלמת ביותר....
כל הסיבות להשקיע בעיצוב פנים
בין אם יש לכם בית פרטי ובין אם אתם גרים...