Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דור אקשטיין ביקורות: הפרגון מדבר בעד עצמו

דור אקשטיין ביקורות: הפרגון מדבר בעד עצמו

עבודה נכונה מובילה לתוצאות. עם השנים, נראה כי השיטה איתה עובד אקשטיין, מאמן תזונתי ומומחה לחיטוב הגוף, עובדת ללא כל דופי. אי אפשר להתעלם מהפרגון של המתאמנים, הדואגים לפרסם את הצלחותיהם בכל מדיה אפשרית, כשתמונותיהם מעטרות את השבחים. אפשר להבין את האושר והשמחה, שאיתם מגיעה גם תחושת הניצחון, ברגע שמגיעים ליעד שהוצב.  

Video Player is loading.

Current Time 0:00
Duration 4:08

Loaded: 2.89%

Stream Type LIVE

Remaining Time 4:08
1x

דור אקשטיין ביקורות בונות שרירים

במשך שנות עבודתו של דור אקשטיין על שיטתו הייחודית, גם הוא לא ציפה לקבל מבול של תגובות מהללות "דור בעצם עזר לי להתגבר על כל החסמים שהפריעו לי להצליח בתהליך. מצד אחד הוא דואג לאיבוד השומנים, תוך העלאת מסת שריר, ויחד עם זאת לא צריך להיות בצום ולסבול, וכן מותר לאכול מאכלים שאוהבים כמו פיצה ועוד". מציינת הילה שראתה תוך התמדה, את התוצאות שחיכתה להן. מתאמנים נוספים מעידים כי השיטה של אימונים שבועיים בזמן מוקצב, גרמו להם להתמיד "אני עובד ולומד, אין לי זמן לבלות את כל היום במכוני כושר ובאימונים. בשיטה של דור בה אני צריך מקסימום 3 אימונים, הצלחתי להתמיד וככה גם ראיתי תוצאות. פעם ראשונה שהצלחתי ככה". מסביר גיא, מתאמן שתוך זמן קצר הצליח להגיע ליעד.

דור אקשטיין ביקורת על התהליך של לירן דנינו 

"התנ"ך" של דור אקשטיין

בין שלל המפרגנים לשיטה המצליחה, נמצא גם האושיה התקשורתית לאון שניידרובסקי המוכר לנו מ"גולסאטר", האח הגדול, ומגיש בתוכניות שונות. כולנו זוכרים את לאון הקודם. לאון סיפר בעבר לתקשורת כי האכילה שלו הייתה רגשית. "אני אוכל כשאני עצוב, שמח, חרד, תמיד אני אוכל". סיפר. לדבריו התחיל לעבוד על הגוף כדי להרגיש מושך, והפניות לא אחרו לבוא. "התחלתי בתוכנית תזונה של דור אקשטיין, שהוא התנ"ך ורזיתי עשרה קילו. לא אוכלים שלוש שעות אחרי שקמים, בצהריים אוכלים חזה עוף עם ירקות ירוקים, ארוחת ביניים של ארבע פריכיות עם פרוסת גבינה צהובה 9% ובערב שלוש קופסאות קוטג' או טונה, או שמונה ביצים". שניידרובצקי ציין כי לאחר אימוני כוח אפשר לאכול את כל הדברים האהובים "" אחרי אימון כוח, ויש כאלה שלושה בשבוע, אתה יכול להעמיס, שזה אומר חמישה משולשי פיצה או מקדונלד'ס או חמישה רולים של סושי, וזה מדהים. אתה מחכה לאימון כי אתה יודע שאחריו אתה יכול לאכול. ופתאום יש לי קוביות, ואני מבין בשרירים ובחלבונים ובהעמסות". סיכם.

השינוי של ליאון בחודשיים וחצי.
מקור: העמוד הרשמי של דור אקשטיין

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גם סבא וסבתא התגייסו עמותת מטב יזמה סדנה ייחודית לסבים וסבתות שהנכדים שלהם מגויסים
מאז ה-7 באוק' כולנו נדרשים לפתח חוסן נפשי כדי לשרוד...
להרגיש טוב יותר עם איזון הגוף והנפש
לאורך השנים התפתח עולם בריאות הנפש ואנחנו יודעים עליו הרבה...
בתי החולים בדרום ירימו את הכפפה? בעקבות מותו הטראגי של החייל שנדבק בפטרייה בעזה- קריאה בארגון "חברים לרפואה" שהשתתף במאמץ הבאת התרופה הניסיונית ארצה: "לערוך בבית חולים בישראל את הניסוי בתרופה כדי שתהיה זמינה לטיפול מיידי בחיילים שנדבקים"!
בעקבות מותו המצער של חייל המילואים חנן דרורי הי"ד שנדבק...
מאילת לסורוקה: התלמידים המפונים משדרות בביקור חולים לחיילים פצועי המלחמה
יוזמה מרגשת - התלמידים המפונים משדרות יצאו מאילת לביקור פצועי...
בתי החולים בדרום ובשפלה מתכוננים לקליטת פצועי מלחמה ומזניחים את הכוננות לגל חורפי חדש של המגיפה?
התחלואה בקורונה בעולם ובישראל במגמת עליה, אך קיים חשש שבתי...
בזכות שיתוף הפעולה בין האגודה לבריאות הציבור לפרויקט יוסף: יותר מ- 1,000 מארזי מזון בריא למען מטופלים המתמודדים עם נכות נפשית, התמכרויות וקשיים בתפקוד חברתי
בעתות שגרה ועל אחת כמה וכמה בעת מלחמה, עמותת האגודה...
מגשי פירות
מגשי פירות
מגשי פירות הם פתרון מעולה לחגוג את החגים או כל...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
כ-150 פראמדיקים ואנשי רפואה מדרום הארץ השתתפו בכנס ייחודי לרפואה דחופה
כ-150 פראמדיקים של מד״א ואנשי רפואה מדרום הארץ השתתפו בשבוע...
חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי
חברת הסטארט אפ הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית בפארק המדע...