Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מעבירים כסף לחול דרך הבנק?

איך מעבירים כסף לחול דרך הבנק?
קרדיט: Pixabay

בהעדר ניסיון וידע פונים רוב הישראלים אל הבנק בן מתנהל החשבון שלהם לטובת ביצוע פעולות פיננסיות. חלקם יגלו לאחר תקופה שהם משלמים עמלות גבוהות שלא לצורך בעוד אחרים לא יידעו לעולם שקיימת אפשרות זולה יותר ובטוחה לא פחות להעברת כספים לחול. העברת כספים לחול דרך הבנק אינה בהכרח המשתלמת ביותר. השוואת מחירים מהירה תגלה לכם כמעט תמיד שהצעות של חברות פרטיות שעוסקות בהעברת כספים לחול משתלמות הרבה יותר. שיחת טלפון אחת מהירה אל חברה פרטית שמבצעת העברות כספים כולל המרה עשויה לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים.

העברת כסף לחול דרך הבנק עם קוד סוויפט

בנקים בכל רחבי העולם מבצעים בכל יום העברות כספים שדורשות המרת מטבע חוץ על פי שערים משתנים. העברת כסף לחול עם קוד סוויפט נחשבת לבטוחה, מהירה ויעילה. השימוש הקוד סוויפט נהוג בבנקים בכל רחבי העולם. קוד סוויפט בנוי מסדרת מספרים שכוללת גם את הקוד של הבנק המעביר וגם את הקוד של הבנק שמקבל את הכסף. זוהי מערכת מוצפנת באמצעותה ניתן לוודא את קבלת הכסף בחו"ל. נציין שהעברת כספים לחול דרך הבנק עם קוד סוויפט נחשבת ליקרה. אם אתם מעבירים כספים לחול באופן קבוע דרוש לכם מסלול העברה אטרקטיבי יותר.

מה זה שיק מטבע חוץ?

העברת מט"ח לחול  דרך הבנק אפשרית גם באמצעות רכישת שיק מטבע חוץ. שיטה זו נחשבת זולה יותר אך גם איטית ובעלת רמה אבטחה נמוכה יותר בהשוואה אל העברה מבנק לבנק עם קוד סוויפט. העברת מט"ח לחול עם שיק מטבע חוץ דורשת זמן רב היות והשיק נשלח אל היעד בחול בדואר. קיימת סכנה לאבדן של השיק בדואר או לגניבה של המעטפה. חשוב להבהיר שהשיק רשום למוטב בלבד כך שלא ניתן לפדות אותו במקרה של גניבה. טווח הזמן להגעת השיק ליעדו היא שבוע עד חודשיים.

עמלות העברת כספים לחול דרך הבנק

העברה של כספים באמצעות הבנק כרוכה בתשלום עמלה כאשר העמלה היא למעשה תשלום בעבור שירותי הבנק. העמלה הראשונה שיש לשלם היא עמלת העברה, גובה העמלה יהיה לרוב 0.175% מהסכום עד 0.35% מהסכום. התמקחות שלכם עשויה להפחית את העמלה למינימום. אם אתם מבצעים העברת כספים לחול באופן קבוע כדאי להתמקח לתשלום עמלה מינימלית. עמלה נוספת שיש לשלם היא עמלת המרה מהמטבע המקומי (שקל חדש) למטבע היעד. גם בעבור עמלה זו כדאי להתמקח מול הבנק במטרה לשלם עמלה מינימלית או לא לשלם עמלת המרה כלל.

מחפשים את הדרך להעביר כסף לחו"ל בלי לשלם עמלות גבוהות ומבלי להמתין זמן רב או להסתכן? חברת Top Rate מתחייבת לשירות אמין, מקצועי, יעיל ומהיר במחירים אטרקטיביים. חייגו עכשיו אל חברת Top Rate להעברת הכסף עוד היום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה חשוב לדעת לגבי עריכת ייפוי כוח מתמשך?
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. כל אחד ואחת...
איך מתכוננים למעבר דירה במרכז
איך שלא נסתכל על זה, מעבר דירה זה עסק מורכב....
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...