Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור מארזי חג שיתאימו לכל הצוות?

איך לבחור מארזי חג שיתאימו לכל הצוות?
קרדיט לתמונה: avivpirsum.co.il

משנה לשנה, כבעלי עסקים וארגונים המעסיקים עובדים מעולים, שנבחרו על ידכם בפינצטה, מלאכת בחירת המתנות לעובדים הופכת מורכבת יותר בשל ההיצע הגדול שקיים בשוק ואולי גם הרצון שלכם לא להתפשר ולהעניק את המתנה המושלמת. השמחה שבנתינה ובקבלת מתנות היא אוניברסלית, והיא מתרבה בחגים משמחים ומשפחתיים כמו חג פסח. אתם בטח מקדישים מחשבה רבה לנושא כיצד לבחור מארזי שי לפסח עבור העובדים שלכם. במקרה זה תוכלו לקבל השראה ובחור מארזים ממותגים מיוחדים בקטלוג המתנות של אביב פרסום.

כך תעריכו את העובדים שלכם

ברגע שאנו מציעים מתנה לעובד, הם חווים תחושת הערכה, המניעה אותו לבצע ביצועים טובים יותר ולהקדיש יותר אנרגיה, זמן ומאמץ עבור המשרד. זהו הקשר בין מתן מתנות לפסח לעובדים לבין הגברת היעילות והפרודוקטיביות שלהם. אם נתחיל לתגמל את הצוות שלנו על בסיס קבוע, לא רק שהם יעבדו קשה יותר, אלא שהם גם ישקיעו יותר בהצלחת העסק, מה שיוביל בסופו של דבר לצמיחה של העסק שלכם.

בחירת מתנות שישפיעו לטובה

מה הן בעצם מתנות טובות, ואיך לבחור אותן כדי לשמח את העובדים שלכם? שמן זית, ממרחים, ריבות, יין וקפה או תה איכותי הם כולם דוגמאות מצוינות למתנות שימושיות שיתקבלו בהערכה על ידי הצוות שלכם. אמנם לא לכל הפריטים הללו יש מקום בשולחן החג, אבל יין הוא חובה לפסח. יתר על כן, המארז חייב להיות ייחודי ומסקרן; אחרת, הוא מעביר את המסר לעובדים שהושקע מעט מאמץ בבחירתו וכי הוא נבחר ללא הקדשת תשומת הלב הרצויה. וודאו כי מדובר במתנה העשויה מחומר איכותי, אחרת העובדים שלכם יזכו לחוויה שלילית בקבלת המתנה ובשימוש, ולפני בחירת המתנה יש לברר את הצרכים והרצונות של העובדים. יש אנשים, כמו אלה שיש להם משפחות, יעריכו מתנה הקשורה לבידור משפחתי, בעוד שאחרים, כמו הצעירים, יתרגשו לקבל מגוון מכשירים אלקטרוניים. קופסת השי המקוריות של אביב פרסום ישמחו כל עובד לקראת חג האביב. ניתן לתת מתנות נהדרות לפסח על ידי ביצוע השלבים הבאים:

מוצר יקר יותר אינו בהכרח טוב יותר עבור העובדים שלך, לכן חשוב להגדיר תחילה תקציב כדי שלא בסופו של דבר תתפזרו או תוציאו מעבר למתוכנן. שימו את האיכות במקום הראשון במקום העלות. בררו מראש מה הם היו רוצים לקבל כמתנה לפסח. מכיוון שלכל עובד יש את הטעם וההעדפות שלו, סביר לצפות למגוון רחב של תגובות מהצוות שלכם, אבל דבר זה פותח בפניכם מגוון אופציות מקוריות למתנה. נסו להמציא משהו באמת ייחודי ומרתק שהצוות יקבל במתנה. השפעת המתנה מוגברת בגלל אלמנט ההפתעה. השקיעו יותר והוסיפו מגע משלכם. בחירת המתנות המושלמות דורשת השקעה משמעותית של זמן ואנרגיה. אנשים הם הנכס היקר והחיוני ביותר של החברה, לכן תנו להם את מה שמגיע להם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למי אימון אישי בעזרת קאוצ׳ר יכול להתאים?
רבים מאיתנו נתקלים בלא מעט קשיים במהלך החיים. זה יכול...
מה חשוב לדעת לגבי עריכת ייפוי כוח מתמשך?
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. כל אחד ואחת...
איך מתכוננים למעבר דירה במרכז
איך שלא נסתכל על זה, מעבר דירה זה עסק מורכב....
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...