השבוע, מרכז המכירות "קול מנורה מבטחים" בבאר שבע הודיע על השקת תכנית עתודה ניהולית. העתודה, הכוללת שבעה מפגשים, תעניק לראשונה הזדמנויות קידום ופיתוח לנציגי מכירות מצטיינים, שאותרו כבר בתחילת דרכם המקצועית כמי שעתידים להשתלב בתפקידים ניהוליים במטה החברה


לרוב ניתן לראות בארגונים שונים קורסי פיתוח מנהלים שמעניקים הכשרות וליווי מקצועי למנהלים ולדרגים הבכירים בארגון, אך ב"קול מנורה מבטחים" זיהו את הצורך לקדם גם את נציגי המכירה שנמצאים בתחילת דרכם המקצועית ולהעניק לכולם הזדמנות לאופק תעסוקתי.
העתודה הניהולית שנפתחה השבוע במרכז המכירות בבאר שבע תוקדש לפיתוח מיומנויות מקצועיות וניהוליות, כדי לממש את הפוטנציאל של הנציגים הנבחרים כבר בתחילת דרכם בחברה. בעתודה משתתפים נציגי ונציגות מכירה מצטיינים, שיקבלו במהלך העתודה כלים מקצועיים והכשרה להמשך קידום בתפקידים בכירים בחברה. העתודה כוללת שבעה מפגשים מקצועיים וליווי אישי לכל אחד מהמשתתפים מבכירי החברה.
חיים טביבי, מנהל תחום שיווק ומכירות במנורה מבטחים: "עתודה זו היא הבעת אמון במשאב האנושי הכל כך ייחודי בבאר שבע והדרום. העתודה הניהולית נולדה מתוך אג'נדה של "קול מנורה מבטחים" לאפשר ולעודד קידום ופיתוח עובדים מתוך הארגון. כבר היום יש עובדים רבים שהתחילו את דרכם כנציגי מכירות ב"קול מנורה מבטחים" והשתלבו בתפקידי ניהול בחברה ובעקבות ההצלחה החלטנו למסד את התהליך לכדי עתודה ניהולית בה בזמן קצר יחסית עובד יכול לרכוש ידע וניסיון שיאפשר לו להתקדם בחברה".
טביבי מוסיף: "דוגמא שאנחנו גאים בה היא טל בן יוסף, שהחלה את תפקידה כנציגת מכירות לפני כשנתיים וחצי ובמהלך התקופה קודמה לתפקיד בכירה, סיימה לימודי שיווק פנסיוני וכיום היא מתכננת פנסיונית בחטיבה העסקית של באר שבע והדרום. כמו טל יש דוגמאות רבות נוספות של נציגי מכירה שהשתלבו בתפקידי ניהול. אנו מאמינים שלכל עובד יש הזדמנות לאופק תעסוקתי משמעותי".