מכירות דרך הסושיאל מדיה זו אפשרות שפתוחה לכל בעלי העסקים, לא משנה באיזה נושא העסק. בעוד שמקדמי אתרים מיישמים באופן יומי את האפשרות הזאת של מכירה דרך ערוצי סושיאל, בעלי עסקים לאט לאט מתחילים להכיר את העולם הזה ולחדור לשווקים הפוטנציאליים שמתאימים לעסק שלהם. מלבד שיפור המכירות והגדלת הקהל, מכירות דרך סושיאל מדיה מסייעות לכם, בעלי העסקים, לשפר משמעותית את המערכת היחסים שלכם עם הלקוחות בעסק. קראו בפוסט הקרוב כיצד תוכלו לעשות זאת.
1.תבינו איך להניע למכירות דרך סושיאל מדיה
מכירות דרך רשתות חברתיות זאת אומנות שבה אתם לומדים כיצד למצוא, להבין, להתחבר ולמכור לקהל פוטנציאלי וכמובן גם לשפר את מערכת היחסים עם הלקוחות. חשוב מאוד להעביר תוכן ענייני לקהל, לפרט על הנקודות שכואבות לו ואיך אתם פותרים אותן עבורו ורק אז להציע את המוצר או השירות שלכם. ניסיון למכור לקהל ללא הכרה וללא התאמה אישית עשוי לפגוע במערכת היחסים שלכם.
2.הגדילו את הרשתות החברתיות
דרך מעולה לתת ביטחון לקהל שלכם ולשפר את היחסים שלכם כמות או כעסק היא לצבור כמות גדולה של קהל ברשתות החברתיות. אמנם בעבר היה נהוג לחשוב שככל שכמות הקהל קטנה יותר כך השירות הוא אישי יותר והלקוח יותר מרוצה אבל זה לא בהכרח נכון. גולשים רוצים לראות שהעסק או המותג שהם מקיימים איתו אינטראקציה הוא פעיל ומוצלח ויש עוד גולשים כמוהם שרוכשים מהם או לפחות מתעניינים בשירות של העסק (Social Proof).
3.תלמדו להקשיב
כדי להשאיר את הקהל שלכם הכי מרוצה שיש אתם צריכים להקשיב לו. מלבד המענה שמאוד מומלץ לתת בכל מדיה חברתית שבה אתם נמצאים, אתם צריכים להיות ערים למגמות שהלקוחות שלכם והקהל שלכם לוקח בהם חלק ולהגיב בהתאם. לדוגמא: העלאת תוכן רלוונטי שקשור לאירוע מסוים שקרה באותו השבוע ואתם יודעים שחלק מהקהל שלכם קשור לאותו אירוע – מהלך מהסוג הזה יקרב משמעותית את הקהל למותג ויגרום לאנשים להתחבר למותג ובהמשך אולי גם לרכוש ממנו.
4.ליצור מעורבות עם מטרה מסוימות
אני יודע שהתוכן שאתם יוצרים לוקח ממכם זמן ותקציב ואתם מצפים שכל פוסט שעולה לאוויר יניב מקסימום מעורבות ובהמשך גם המרות. תהיו סבלניים. לא כל תוכן שתפיצו יגרור את המעורבות לה ציפית ומומלץ מאוד להתרכז בייצור מעורבות לתוכן מרכזי ולא לנסות לעניין בכוח את הגולשים ברשתות החברתיות שלכם. כדי לשמור על מערכת יחסים תקינה עם הקהל שלכם אתם צריכים להבין שלמרות שהם מחוברים למותג הם יתחברו רק לחלק מהדברים שתפרסמו ולא לכולם.
5.בצעו מדידה וניטור להכל
הדרך הטובה ביותר למדוד הצלחה לפעולות שאתם מבצעים בעסק, כולל פעולות שמטרתם לחזק את מערכת היחסים עם הקהל, היא לבצע מדידה מדויקת של הביצועים שלכם. כל תוכן שאתם מעלים צריך להיות מנטור והביצועים שהוא הניב חייבים להיות מדודים היטב כדי שתוכלו להבין כיצד הוא השפיע על הקהל וכמובן כיצד הוא השפיע על העסק.
לסיכום
לחזק את מערכת היחסים עם הקהל שלכם זה תהליך מתמשך וזה לא קורה ביום אחד. חברת האחסון EasyCloud יחד עם משרד השיווק פיאלקוב דיגיטל כתבו עבורכם את הפוסט כדי להסביר לכם כיצד ניתן לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות וקהל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. זהו תהליך מתמשך והתוצאות הסופיות יכולות להיות מעולות עבורכם אם תשקיעו בקהל שלכם.