Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנית האקסלרטור " Whizz" אשקלון מבית מעוף-טק, בחרה את 13 היזמים שישתתפו במאיץ

תכנית האקסלרטור  " Whizz"  אשקלון מבית מעוף-טק, בחרה את 13 היזמים שישתתפו במאיץ
באדיבות מעוף

ועדת בחירת המיזמים לאקסלרטור הטכנולוגי " Whizz " באשקלון, במסגרת מעוף-טק, תכנית האקסלרטורים הטכנולוגיים של משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, בחרה השבוע 13 מיזמים שנמצאו מתאימים לקריטריונים.  בין המיזמים – מערכת מודולרית לעיצוב הבית, פיתיון מיוחד לקיצור זמן הדייג, , מתקן להעברת חולים אביזר המאפשר לליקויי ראייה לקרוא מסמכים ועוד.

אקסלרטור אשקלון
באדיבות מעוף

לאחר שהודיעה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים על הקמה של 20 אקסלרטורים טכנולוגיים ברחבי הארץ, התכנסה וועדת בחירת המיזמים של " Whizz "  –  האקסלרטור הטכנולוגי ליזמים תושבי אשקלון והסביבה, כדי להחליט על המיזמים שישתתפו בתכנית. אקסלרטור "Whizz" באשקלון ינוהל על ידי מעוף סניף אשקלון ובשיתוף יפעת לייבוביץ וערן בן יהודה מחברת פרזנטנס שנבחרו לנהל את המאיץ.

היזמים שנבחרו יזכו לליווי והכשרה מקצועית במסלול יחודי, שיארך כחצי שנה, במסגרתו יתקיימו למעלה מ- 20 מפגשים, ויכלול תמיכה וליווי אישי, מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים ויזמים מנוסים, הכנת תכנית שיווק, סיוע בגיוס כספים ועוד. במהלך התכנית, ישתתפו היזמים באירוע DemoDay מרכזי בהשתתפות משקיעים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים ונציגים של קרנות ואקסלרטורים מהתעשייה הישראלית. באירועים יקבלו המשתתפים את ההזדמנות להציג באופן אישי את המיזמים שלהם.

לטובת היזמים שלא נבחרו להשתתף בתכנית, הודיעה הנהלת מעוף באיזור הדרום כי תפתח בחודשים הקרובים סדנה, שתספק ידע וכלים מקצועיים כיצד להציג רעיונות ומיזמים חדשים, במטרה לאפשר להם סיכויים טובים יותר באקסלרטורים הבאים.

אקסלרטור אשקלון
באדיבות מעוף

חזי שגיא, מנהל מעוף סניף אשקלון: " אני מברך את היזמים שנבחרו על ידי הועדה והתקבלו לאקסלרטור הטכנולוגי הגדול באשקלון. זה תמיד שובה את הלב לראות יזמים צעירים ויזמות צעירות, חוקרים, מפתחים והופכים רעיונות למציאות. הנבחרת של אקסלרטור "Whizz" הם חוד החנית של האזור אשר מציעים מיזמים מהפכניים שישפיעו על חיינו בעתיד".

בין המיזמים שנבחרו: מוצר רפואי שמאבחן סרטן עור בשלבים המוקדמים, מערכת שתאפשר עיצוב מודלורי של הבית באמצעות הזזת קירות ורצפות, אפליקציה שתציע לתיירים מידע על אירועים מקומיים, אפליקציה – מרקט פלייס בתחום שירותי הביוטי, אביזר שמאפשר לליקויי ראיה לקרוא מסמכים, אפליקציה שתחבר בין יהודים ברחבי העולם באמצעות ארוחות משותפות, אפליקציה לכרטוס חיצוני לאוטובוס ושיכול לשפר את נתיב הנסיעה, פיתיון אשר מהמם את הדג ובכך מקצר את זמן הדייג ומונע סבל לדג ועוד.

" Whizz " הוא אחד מבין 20 אקסלרטורים שונים שהוקמו ברחבי הארץ, במטרה ליצור סביבה מקדמת יזמות טכנולוגית, גם במקומות רחוקים גיאוגרפית. האקסלרטורים יוקמו במסגרת תכנית מעוף-טק. בעתיד אף מתוכנן לקום אקסלרטור ייעודי למשרתי מילואים פעילים. בכל מחזור מוזמנים יזמים מקומיים להציע רעיונות ומיזמים במטרה לקדם ולעודד יזמות טכנולוגית בפריפריה. אקסלרטור Ga2Tech בקרית גת  אקסלרטורEilat food-tech  באילת  ואקסלרטור "The Hive" כבר יצאו לדרך.

יש לציין כי ההשתתפות באקסלרטור אינה כרוכה במתן אחוזי אחזקה, בתשלום או תמלוגים, אלא בנכונות וברצון המיזמים להשקיע את מירב מרצם במיזמיהם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...