Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמים סוף לקרחת

שמים סוף לקרחת

גברים רבים בארץ ובעולם סובלים מהתופעה המטרידה של נשירת שיער. חלקם משלימים עם העניין ואף מגלחים את כל צדי הראש כדי ליצור אחידות, ואחרים מסתירים את הקרחת בעזרת כובע או פאה וחולמים על ימים עברו, שבהם עוד היה להם שיער שופע. היום ניתן להפוך את החלום למציאות ולהחזיר את השיער שאבד. זאת משום שלמרבה המזל, קיימות שיטות טכנולוגיות חדשניות ומפותחות להשתלת שיער איכותית המתאימה לכל מי שהאסתטיקה חשובה לו.

שמים סוף לקרחת

התקרחות גברית – ממה היא נגרמת?

התקרחות גברית עלולה לפקוד גברים ברחבי הארץ עד גיל 70. קיימות שתי סיבות עיקריות להיווצרותה של ההתקרחות. הסיבה הראשונה היא תורשה גנטית. אם האב התחיל להקריח בגיל 30, סביר להניח שגם הבן יתחיל להקריח בהגיעו לגיל הזה. הסיבה השנייה קשורה להורמון הגברי טסטוסטרון. התוצר של ההורמון הזה הנקרא דיהידרוטסטוסטרון והוא מצוי ברמות מוגברות בקרב גברים המתחילים לסבול מהתקרחות. תוצר זה גורם לצמיחת שערות דקיקות וקצרות בהרבה ומעביר את זקיקי השיער לשלב המנוחה.

כיצד ניתן להשיב את השיער האבוד?

קיימות שיטות רבות שבאמצעותן מנסים הגברים להעלים את הקרחת שלהם. דרך אחת היא שימוש בתכשירים כמו תמיסת מינוקסידיל שאותה מרססים על האזור הקריח פעמיים ביום בערך. קיימים גם כדורים אשר מעכבים את האנזים אשר אחראי על התוצר דיהידרוטסטוסטרון דוגמת פינסטריד. אחת השיטות היעילות והמוכחות ביותר היא השתלת שיער לגברים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

משתילים שיער בשיטת FUE EDGE

למלחמה בתופעה כמו נשירת שיער פנים רבות, אך אחת השיטות שהוכחו כיעילות באמת היא השתלת שיער FUE EDGE. מטופל הבוחר להשתיל שיער בשיטה זו נהנה מכמה יתרונות משמעותיים:

  • משתילים זיקים בודדים – בשיטות שונות נוהגים להשתיל קבוצות של שיער במקום השיער החסר. בשיטת FUE EDGE משתילים זיקים אחדים של שיער השומרים על התכונות הגנטיות הטובות שלהם וגורמים לצמחיה מחודשת של השיער.
  • המראה המושלם – שיטת השתלה זו מעניקה לגבר מראה איכותי יותר: השיער הצומח הוא שופע ובריא בזכות הצפיפות הגבוהה של הזקיקים.
  • אינו כרוך בכאבים – אם יש צורך להוציא זקיקי שיער במטרה לשתול חדשים, שיטת FUE EDGE מאפשרת לעשות זאת ללא כאבים או פצעים על גבי הקרקפת.
  • השתלה מגיל צעיר – ניתן להשתמש בשיטה כבר מגיל 25 ומעלה, והיא מתאימה במיוחד לגברים המקריחים מוקדם.
  • שיטה משתלמת – למרות השכלולים הטכנולוגיים הרבים שלה, FUE EDGE אינה יקרה בהשוואה לשיטות אחרות הקיימות בשוק.

השתלת שיער על הדרך

מי לא אוהב לצאת לטיול לחו"ל ולהירגע מעט מהלחץ האינטנסיבי הסובב אותנו מעת לעת בחיי השגרה הישראליים. טורקיה היא אחד יעד נופש נפוץ ולא בכדי. ראשית, מדובר במדינה קרובה מבחינה גיאוגרפית, כך שהדרך אליה אינה ארוכה. שנית, יש מה לעשות בטורקיה. ניתן להצטרף לשייט קיאקים, לבקר בפארק מים או לצפות בהופעות מרהיבות של כיכר הטקסים באיסטנבול. ואם לא די בכך, הרי שדווקא בטורקיה מצוי מרכז גדול להשתלת שיער, ובו ניתן לבצע את הפרוצדורה ולחזור לארץ עם מראה רענן יותר. משום כך, ישראלים רבים פונים לבצע השתלת שיער בטורקיה וליהנות, בין השאר, מטיול בלתי נשכח בחו"ל.

לא טסים לטורקיה לבד

מעוניינים להסתיר את הקרחת? רשת המרפאות Fullhead מציעה לכם השתלות שיער בשיטות חדשניות כמו FUE EDGE וכן השתלות נוספות לשיער גוף, בהתאם לטכנולוגיות הקיימות כעת. הסניפים של Fullhead ממוקמים בכמה אזורים בטורקיה. אדם המעוניין בהשתלת שיער, מזמין בית מלון לתקופה של כ-3 ימים ומתאם עם החברה לגבי תאריך ההשתלה. המטופל מקבל ליווי צמוד לאורך כל הדרך, ובמידת הצורך גם תרופות ומשחות להרגעת העור לאחר הטיפול.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...