Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שבט נשים: בשורה חדשה בתחום התעסוקה בירוחם

שבט נשים: בשורה חדשה בתחום התעסוקה בירוחם
באדיבות ארץעיר

תוכנית ייחודית של ארגוןTribe  – טרייב פלטפורמה להעצמה, בשיתוף ארגון ארץעיר ומרכז הדמנות ירוחם תכשיר עשרים נשים מירוחם כמעצבות אתרים על פלטפורמה של WIX, ובסיום ההכשרה תעניק להם התמחות בשכר ותעסוקה. קרן גוז לוין מנהלת תחום תעסוקה בארגון ארץעיר: יש פה הזדמנות לחברות ממרכז הארץ להרוויח הון אנושי מוכשר מהפריפריה ולקחת חלק במשימה הלאומית של צמצום פערים חברתיים."

בשורה חדשה בתחום התעסוקה בירוחם
באדיבות ארץעיר

הקורונה לימדה אותנו שאפשר לעבוד גם מרחוק, וזוהי ההזדמנות לעשות שינוי תפיסה במודל התעסוקה הנוכחי, אשר כיום מציע משרות איכותיות בעיקר באזור המרכז. ארגון ארץעיר מציע מודל חדש להנגשת הזדמנויות תעסוקתיות איכותיות בפריפריה, והשבוע נפתח פיילוט ראשון מסוגו של המודל בירוחם, בתוכנית Tribe פלטפורמה להעצמה להכשרת מעצבות אתרים.

טרייב הוא ארגון חברתי המעניק לנשים הכשרה ותעסוקה בתחום עיצוב ובניית אתרים, ומשמש בעבורן פלטפורמה מעצימה לצד בניית קהילה תומכת המייצרת שייכות ומעטפת חברתית. המסלול לא דורש ידע בתכנות או הכרות עם מחשב, והוא כולל ארבעה חודשי הכשרה, לאחריהם ארבעה חודשי התמחות בשכר על פי פרויקטים ובסיומם הבוגרות יועסקו בטרייב סטודיו ממתחם העבודה שבירוחם.

התוכנית, שהינה שיתוף פעולה של ארגון ארץעיר, טרייב פלטפורמה להעצמה, מרכז הזדמנות ירוחם, מועצה מקומית ירוחם, קרן נס, קרן סמואלי, קרן בראווארד, קרן יפה לונדון יערי ויוזמת עובדים ביחד, נועדה לייצר הכשרה ותעסוקה בתחום בנייה ועיצוב אתרים כמו גם חשיפה לתחום הטכנולוגיה והאונליין, חקירה ובנייה של חוזקות לטובת מיצוי יכולות ובניית קהילת נשים תומכת ומעצימה. המשתתפות בתוכנית יקבלו את כל מה שיצטרכו כדי לצאת לדרך החל ממחשב נייד ועד לחלל עבודה חדשני.

בשורה חדשה בתחום התעסוקה בירוחם
באדיבות ארץעיר

קרן גוז לוין מנהלת תחום תעסוקה בארגון ארץעיר: "בארץעיר אנחנו מנסים לשפר את איכות החיים בפריפריה. אנחנו מבינים שהתעסוקה זה הבסיס ומאמינים שלכל אחד יש זכות לתעסוקה איכותית. לצורך כך צריך מגוון של הזדמנויות תעסוקתיות וזה מה שחסר בפריפריה לכן שמחנו לחבור לטרייב פלטפורמה להעצמה ולגייס עוד שותפים על מנת להביא את בשורת התעסוקה מרחוק לדרום. משרות איכותיות רבות יכולות בקלות להתאים למודל העסקה מרחוק, ולהציע תעסוקה איכותית לאנשים בפריפריה שלא רוצים או יכולים לבלות שעות בכבישים. יש פה הזדמנות לחברות ממרכז הארץ להרוויח הון אנושי מוכשר מהפריפריה ולקחת חלק במשימה הלאומית של צמצום פערים חברתיים."

טלי סימונס, מייסדת שותפה ומנכ"לית טרייב פלטפורמה להעצמה "אנחנו רואים שעולם העבודה החדש ובמיוחד במקצועות ההייטק זקוקים לעובדים מסוג חדש: עובדים עם מוח גמיש, מוטיבציה גבוהה ורצון לשייכות. אלו הן התכונות המרכזיות במשתתפות שלנו. את כל שאר המרכיבים כמו ידע, ניסיון ותמיכה בתהליך אנחנו מספקים. ובסוף אנחנו מקבלים את העובדות הכי טובות שמעסיק יכול לבקש.  החזון שלנו הוא להכניס למרכז העשייה בתחום הטכנולוגיה והאונליין, נשים שעד כה היו בשוליים של החברה וחיכו להזדמנות לממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בהן."

טל אוחנה, ראשת העיר ירוחם: "ירוחם נמצאת בתהליכי פיתוח כלכלי מואצים, שמטרתם גיוון תעסוקתי, מבוסס טכנולוגיה. אנחנו רואים במיזם טרייב הזדמנות משמעותית לנשים מוכשרות, מכל הקהילות, לעבודה שיש בה יצירה וחשיבה, אפיקי צמיחה ושכר ראוי. תודה לכל השותפים שהביאו ליציאה לדרך."

בשורה חדשה בתחום התעסוקה בירוחם
באדיבות ארץעיר
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...