Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינות אוכל בכל עיצוב, לכל חלל בבית

פינות אוכל בכל עיצוב, לכל חלל בבית
קרדיט אפריל פינות אוכל בע"מ

אחד מהמקומות האהובים ביותר על משפחות רבות, זוהי פינת אוכל. פינת אוכל היא בדרך כלל המקום סביבו מתכנסים בני הבית בין אם לארוחות, להכנת שיעורים, או סתם על מנת לשוחח על עניני היום. ישנו מגוון רחב של פינות אוכל, יש בצורות שונות, צבעים שונים, גדלים שונים וחומרים שונים. כל פינת אוכל היא עולם ומלואו, וכל אחד יבחר את זו המועדפת עליו ומתאימה בדיוק לו. בחירת פינת אוכל תעשה על פי קריטריונים של החלל בו היא תמצא, שילוב של הצבעים של הבית ושל האזור בו היא תמוקם, וכן על פי הגודל הנדרש לכם. במאמר זה נסביר לכם איך לבחור את פינת האוכל המושלמת עבורכם, בין היא ממוקמת במטבח, או שאולי יש לכם מקום ייחודי לפינת אוכל.

קרדיט אפריל פינות אוכל בע"מ

מיקום פינת האוכל

בשוק כיום ישנו מגוון רחב של פינות אוכל, יש בשלל דוגמאות, עיצובים, מחומרים שונים, וכמובן גדלים. פינת אוכל חייבת להיות מקום מזמין, בעלת נראות אסתטית שתשתלב עם כלל הריהוט בבית ובעיקר זה הנמצא באותו חלל בו היא תוצב. באם החלטתם להציב את פינת האוכל במטבח, חשוב שהיא תתאים לגודל החלל שבדרך כלל הוא לא גדול, ולא תחסום את המעבר ואת ההתניידות החופשית במטבח, בו תמיד יש תנועה. כמו כן יש להתאים את הצבעים לצבעי ארונות המטבח, השיש ועוד. באם החלטתם להציב את פינת האוכל בחלל אחר בבית, למשל זה המיועד לפינת אוכל והנמצא בסמוך לסלון, גם אז יש למצוא פינת אוכל שתתאים לגודל החלל, שהצבע והעיצוב יתאימו לכלל הריהוט שמסביב. למשל אם הנכם חובבי עץ וונגה ואולי יש לכם בבית ריהוט בצבע זה, תוכלו לבחור פינת אוכל בצבע זהה או שאולי תבחרו בצבע שהוא ניגודי, שיעניק השלמה ויחד עם זאת ניגודיות שתבליט את היופי של כל רהיט ורהיט. גם החומר ממנו עשויה פינת האוכל, הוא חלק חשוב שיש לקחת בחשבון. יש האוהבים עץ, יש האוהבים שילוב של עץ ומתכת, כל אחד והעדפותיו. 

עיצוב מושלם ופרקטי

כאשר אנו באים לתכנן את עיצוב פינת האוכל, יש לחשוב גם על הנוחות. יש להתאים את גובה הכיסאות לשולחן, לדאוג למרווחים בין הסועדים שלא תהיה תחושת צפיפות, ויש להחליט אם תרצו פינת אוכל שהיא יחידה אחת שלמה או שאולי שולחן שנפתח לכמה גדלים שונים, דבר שמתאים מאוד למי שאוהב לארח. פינות אוכל נמכרות בצורות שונות, יש אובליות, יש עגולות, יש מלבניות ויש מרובעות. על מנת שתדעו מה נכון עבורכם, יש למדוד את החלל אליו פינת האוכל מיועדת. כמובן שלכן אחד מאתנו יש וויז'ן באיזו צורה הוא רוצה את פינת האוכל. לאחר מכן יש לוודא מהו גודל הכיסאות והאם יש להם מקום באותו החלל. ניתן לקנות פינות אוכל מוכנות וניתן גם לבצע עיצוב עצמי של פינות אוכל. הכל תלוי בבחירת הלקוח. לקוחות רבים מעדיפים לבצע עיצוב עצמי, הם באים עם השראה אותה הם מציגים למעצבים. לחברה מנוסה יש את כל הידע והניסיון על מנת להעניק בסיום התהליך את פינת האוכל המתאימה ביותר ללקוח ולדרישותיו, לכן מומלץ לפנות לחברה אשר תעצב לכם פינת אוכל כאוות נפשכם. חברת "אפריל פינות אוכל" נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום, ומתמחה מעל ל 40 שנה בעיצוב פינות אוכל וכן גם כיסאות. החברה עובדת עם לקוחות פרטיים, גלריות שונות וכן מעצבים. צוות החברה ישמח להעניק לכם שירות. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...