Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פותחים אתר מכירות? הנה כמה בדיקות שאתם צריכים לעשות.

פותחים אתר מכירות? הנה כמה בדיקות שאתם צריכים לעשות.
צילום iCLIPART

אז הבנתם שרשת האינטרנט היא הערוץ השיווקי הטוב ביותר למוצרים שלכם והחלטתם לפתוח חנות כזו. פתיחת חנות אינטרנטית היא עסק לכל דבר, עסק שמצריך השקעה של זמן וגם לא מעט השקעה של כסף (אם כי ברוב המקרים עלויות התפעול יהיו נמוכות יותר מאשר חנות פיזית) רגע לפני שאתם רצים קדימה, רגע לפני שאתם מסתערים על הרשת עם המוצרים שלכם יש כמה בדיקות שאתם צריכים לעשות כמו גם פעולות שונות שיבטיחו לכם נקודת פתיחה טובה יותר. הנה כמה מהבדיקות הללו שכדאי לכם לאמץ בכדי לעשות את זה בצורה נכונה ומקצועית:

  • אילו מוצרים אתם מוכרים והאם הם נמכרים באינטרנטמכירה באינטרנט מתחילה עם החלטה על המוצרים שיימכרו ובחינה רלוונטית של המצב ברשת. האם המוצרים שלכם נמכרים ברשת? אם לא, מה הסיבה לכך? האם בגלל שאי אפשר למכור את המוצרים הללו באינטרנט או בגלל שאף אחד לא חשב על זה קודם ויש לכם "אוצר" ביד? אם הם נמכרים, באיזו כמות הם נמכרים? כמה ביקוש יש להם?
  • סקירה של המתחרים – לכל עסק ולכל מוצר כמעט יש מתחרים אך השאלה היא מי המתחרים שלכם ומה ערך המוסף שאתם יכולים להביא לעומתם אם בכלל. כך לדוגמא אם אתם רוצים למכור צעצועים של מותג מסוים אך יש רשתות צעצועים גדולות ומוכרות שמוכרות את אותם המוצרים במחירים שלא תוכלו להציע, אולי כדאי לכם לחשוב שוב על המוצרים הללו.
  • רמת תחרות – באינטרנט כולם נמצאים במקום אחד – בתוצאות החיפוש בגוגל. אתם חייבים לבחון את רמת התחרות של מה שאתם עומדים למכור, האם היא גבוהה והאם יש מתחרים רבים מה שישליך על מאמצי השיווק שלכם כמו גם על הוצאות השיווק.
  • השקעה בפרסום העסק והמותג – מכירה באינטרנט מצריכה פרסום של העסק והמותג, היא מצריכה נוכחות תמידית בדרכים שונות ומצריכה העצמה שלכם ושל המוצרים שלכם בכל דרך שהיא. זה דורש לא מעט השקעה הן אנרגטית והן כספית ואתם חייבים להיות מוכנים לכך מראש ולעשות את החישובים והשיקולים שלכם להוצאות הללו מול כדאיות שלהן.
  • לעבוד עם המומחים בתחום – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ואל תחפשו את הזול ואת קיצורי הדרך. כמו בכל תחום גם בתחום זה יש מומחים, מומחים לעיצוב, מומחים לכתיבה, מומחים לשיווק ומומחים אחרים. השקעה במומחים ועשייה נכונה ומקצועית תסלול לכם את הדרך להצלחה, וגם אם היא דורשת מכם להכניס את היד לכיס כדאי שתשקלו את זה בחיוב.

הכנה נכונה תחסוך המון בהמשך

חכו רגע לפני שאתם רצים ותעשו את הדברים בצורה נכונה. אל תמהרו והימנעו מעצות של מומחים מפוקפקים, בחרו אנשי מקצוע טובים והשקיעו בפתיחת החנות ובניהול שלה והפירות יגיעו עם הזמן.

צילום iCLIPART
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...