Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עשרות משפחות מצבא קבע נרשמו לפרויקט המגורים החדש בערד

עשרות משפחות מצבא קבע נרשמו לפרויקט המגורים החדש בערד
קרדיט- עיריית ערד

מנהלת המגורים של צה"ל בשיתוף פעולה הדוק עם עיריית ערד שיווקה 70 בתים צמודי קרקע בשכונת רננים בערד. 60 משפחות כבר נרשמו לפרויקט, רובן מבסיס נבטים הסמוך לעיר. למעלה מ 600 יחידות דיור נבנות כיום בעיר, בתנופת נדל"ן שלא היתה כמוה במשך עשרות שנים.

עשרות משפחות מצבא קבע נרשמו לפרויקט המגורים החדש בערד
קרדיט- עיריית ערד

פרויקט המגורים החדש בערד של מנהלת המגורים של צה"ל, מסתמן כהצלחה גדולה. לפני כשלושה שבועות בלבד יצא הפרויקט לשיווק וכבר עשרות משפחות, הן מקרב היישוב והן מחוצה לו, החליטו לרכוש בית בפרויקט זה.

פרויקט המגורים החדש בערד מיועד לאנשי הקבע ולכוחות הביטחון. הפרויקט כולל 70 בתים צמודי קרקע בגדלים של 110-180 מ"ר, 4-6 חדרים על שטח של 420 מ"ר, בשכונת רננים הבוקשת כיום בערד. תגי המחיר שהוצמדו לבתים אלה נעים מ 980,000 ₪ לדירת 4 חדרים ועד ל 1.45 מיליון ₪ לדירת 6 חדרים. מחירים אלה בהחלט מושכים את תשומת הלב, כאשר אליהם מצטרפת כל המעטפת הבנקאית, הכלכלית, הבנייה, הליווי והפיקוח על החברה המפתחת, שאותה מספקת מנהלת המגורים של צה"ל.

לפני פחות מחודש קיימו מנהלת המגורים, מנהל מעבר דרומה של משרד הביטחון ועיריית ערד כנס חשיפה לפרויקט המגורים החדש. בכנס הוצגו כל נתוני הפרויקט כגון, תכניות הבתים, העלויות, ההלוואות האפשריות, התמורה להשקעה בדיור בפרט ובמגורים בערד בכלל, עם כל יתרונותיה הכלכליים, הקהילתיים, רמת החינוך הגבוהה לילדים ועוד.

במהלך השבועות האחרונים נרשמו לפרויקט כ- 60 משפחות והן החלו בתהליך רכישה מול מנהלת המגורים ואגף כוח אדם בצה"ל. ההרשמה ליתרת הבתים (10 בלבד) תסתיים בסוף החודש (כל הפרטים באתר מנהלת המגורים של צה"ל), ואז תיפתח ההרשמה לגופי ביטחון נוספים.

בעיריית ערד מברכים על ההצטרפות הצפויה של עשרות משפחות חדשות לעיר. ראוי לציין כי פרויקט זה של מנהלת המגורים לא יצא לפועל למעלה מעשר שנים, משום שתנאי השיווק לא הבשילו, הביקוש לנדל"ן היה מועט ומצב הרוח העירוני לא עודד תושבים ומשקיעים לרכישת בתים. בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי מאוד בעיר לאור שינוי במצב התעסוקה, צמיחה בענף התיירות, זכייה עירונית בפרס חינוך הארצי, השקעות גדולות בשיפוץ ושדרוג מוסדות חינוך, פארקים ומבני ציבור. השינוי העירוני הוביל לצמיחה ממשית בשוק הנדל"ן בעיר. כיום נבנות מעל 600 יחידות דיור ברחבי העיר, מחירי הנכסים עלו בעשרות אחוזים, היא טובה למשקיעים על פי כל העיתונות הכלכלית, והיד עוד נטויה עם בנייה עתידית של שכונה חדשה בצידה המערבי של העיר. פרויקט המגורים החדש של אנשי הקבע בשכונת רננים הוא הדובדבן כיום של תנופת הבנייה העירונית.

ראש עיריית ערד, עו"ד ניסן בן חמו: "פרויקט מגורים חדש הוא תוצר של עבודה משותפת בין מספר גורמים בעירייה, בעיר ומחוצה לה. זה המקום להודות לאנשי מנהלת המגורים של צה"ל, שהאמינו בעיר ובתושביה וזה המקום להודות גם למנהלת מעבר דרומה, לרשות מקרקעי ישראל מחוז דרום ולמשרד השיכון מחוז דרום על עזרתם הרבה ועל התגייסותם לעניין. ההתעניינות הגדולה בפרויקט מוכיחה שערד חוזרת להיות במרכז הבמה. העיר כיום חזקה, איכותית ובכל יום שעובר היא עושה עוד צעד כלפי מעלה. אמרתי זאת לפני שנים ספורות ואחזור על כך שוב, זה הזמן לקנות נכס ולעבור לגור בערד".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...