Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית ערד באמצעות החברה הכלכלית תפתח מאיץ עסקי לסיוע לעסקים בזמן הקורונה

עיריית ערד באמצעות החברה הכלכלית תפתח מאיץ עסקי לסיוע לעסקים בזמן הקורונה
Credit: Pixabay

עיריית ערד באמצעות החברה הכלכלית הודיעו הבוקר על פתיחת מאיץ לעסקים בעיר במטרה לסייע לעסקים המקומיים שנפגעו מהקורונה. המאיץ אשר יפתח בתחילת חודש פברואר ויימשך 8 חודשים, יעניק לבעלי עסקים סיוע ממשי בניהול העסק, בשיווק ומכירות וישלב תכנית עבודה ממוקדת לעסקים לתוצאות מיידיות תוך ליווי ותמיכה לעסקים לאורך כל התכנית.

ניסן בן חמו, ראש העיר ערד: "פתיחת המאיץ העסקי בערד מצטרפת לשורה של פעילויות לחיזוק המגזר העסקי בעיר. לצד המענקים הממשלתיים והסיוע הכלכלי, אנו רואים חשיבות רבה במתן כלים ניהוליים פרקטיים שיחזקו את העסקים ויסייעו לפיתוח הכלכלי של האזור".

 בימים בהם המגזר העסקי בישראל עובר טלטלה וחוסר יציבות, הודיעה עיריית ערד על פתיחת מאיץ עסקי לעסקים מערד המציע ליווי עומק, אימון עסקים ומתן כלים פרקטיים לניהול עסק במציאות משתנה. המאיץ בערד נולד במטרה לקדם פיתוח כלכלי מקומי וליצור תשתית לשיתוף פעולה בין בעלי העסקים, העירייה והקהילה מתוך הבנה שאלו חשובים להישרדות העסקים במיוחד בעקבות משבר הקורנה. במסגרת המאיץ עשרות עסקים מערד יעברו תהליך עסקי ממוקד ומדיד במהלכו ילמדו כיצד מגדילים בעקביות את העסק, ייהנו מקהילה עסקית חזקה וישאבו ידע ממומחים בתחומים מגוונים. במהלך התוכנית ישתתפו בעלי העסקים במפגשים קבוצתיים חודשיים עם המאמן לעצמאות עסקית נדב בנג'ו, שיסיע לבעלי העסקים לחזק מיומנויות הכרחיות כמו פיתוח עסקי, תכנון, מכירות, פיננסים, שיווק וניהול לקוחות. בנוסף המשתתפים ייהנו משעות ייעוץ פרטניות לעסק עם המאמן המקצועי אחד על אחד לשיחה על היעדים, המטרות והאתגרים. לאורך התוכנית בעלי העסקים ישתתפו בסדנאות והרצאות מקצועיות, אירועי נטוורקינג בהתאם למגבלות התו הסגול ומפגשים עם מומחים מקצועיים מטעם מעוף דרום והשפלה (זרוע השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה).

הילה צחי, מנכ"לית החברה הכלכלית בערד: "ערד התברכה בבעלי עסקים יצירתיים, נחושים שמוכנים לעבוד קשה ולהצליח. אנחנו בחברה הכלכלית שמחים להיות בית לבעלי עסקים, ולסייע להם בליווי, הכוונה והכשרה. אני רוצה להודות לשותפים לתהליך – למעוף סניף דימונה והנגב המזרחי, לסוכנות היהודית וכמובן לעיריית ערד שמובילה את תהליכי הפיתוח הכלכלי בעיר.  אני מאחלת הצלחה לבעלי העסקים, תהליך פורה ומשמעותי" .

במקביל לפתיחת המאיץ, מובילה העירייה בשיתוף החברה הכלכלית, תוכניות סיוע והכשרות דיגיטליות נוספות לבעלי עסקים בעיר.  בין התוכניות שפועלות כיום הענקת ייעוץ מקצועי לתיירנים בסבסוד עירוני מלא להכרת תחום הפרסום הדיגיטלי. מחלקת התיירות הצטרפה לפלטפורמת הטיולים הדיגיטלית Wishtrip דרכה משווקת העירייה את מוקדי התיירות השונים ללא כל השקעה כספית מצד התיירנים עצמם. בנוסף, הקימה מחלקת התיירות אתר ייעודי לתקופת הקורונה, בו פירוט העסקים שעומדים בתו התקן הסגול.

נדב בנג'ו מאמן בשיטת עצמאות עסקית מוביל את האימונים המקצועיים והאישיים במסגרת המאיץ: "במציאות של היום לאף עסק אין את הפריבילגיה להיות לא רווחי. כל מי שהגיע למאיץ נכנס עכשיו למחנה אימונים, הולך לעבוד קשה ולהשקיע אבל גם לעבור תהליך משמעותי ולראות תוצאות. פיתחנו את המאיץ בגרסתו הנוכחית כדי לתת לבעלי העסקים מקסימום השפעה בזמן מוגבל, אנחנו רואים את הפוטנציאל המטורף של העסקים בערד. אין לי ספק שמי שייקח את התהליך ברצינות לא רק יחזיק את הראש מעל המים, אלא ינצל את המומנטום ויצמיח את העסק שלו למעלה לאורך זמן".

תכנית המאיץ העסקי הינו מודל אימונים משולב לעסקים שפותח על ידי נדב בנג'ו, מומחה בניהול וייעוץ עסקי. המודל מיושם מתחילת משבר הקורונה בהצלחה רבה במועצה האזורית רמת הנגב ובקרוב גם במועצות אזורות נוספות.

Credit: Pixabay
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אז איפה אתם בחגים? רק בערד!
פסטיבל הצחוק השני של ערד "צחוק והעיר הקטנה" עם מיטב הסטנדאפיסטים...
שמחה וחסון - נפתח פסטיבל ערד ה- 40
פסטיבל ערד ה-40 נפתח השבוע עם מופע מרהיב וסוחף של...
״לפעמים חלומות מתגשמים״ במלאת שנה לפטירתו של האמן הענק צביקה פיק ז״ל, פסטיבל ערד מציג מופע מחווה בהפקה מקורית עם הזמרת שרי ואמני ערד
יום שני, 21.8.2023 בשעה 19:00 באולם דולב – ערד הכניסה חופשית - יש...
אירועי אדמדבר 2023 ערד - חוזרים ובענק!
המדבר הוא המקום המושלם להתחבר לטבע. אירועי אדמדבר (שילוב המילים...
זיכרון בתחנה: עובדי ומתנדבי מד״א בערד שמעו את סיפור חייו של רב סמל איתמר אליה ז״ל
ביום א', פגשו עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום מתחנת מד״א...
עושים חיים במהירות הבזק אירוע הטבע ביו-בליץ נחל כידוד - ערד 2023
סיורים וסדנאות | בוטניקה | צמחי מרפא | ארכיאולוגיה |...
עושים חיים במהירות הבזק אירוע הטבע ביו-בליץ נחל כידוד - ערד 2023
סיורים וסדנאות | בוטניקה | צמחי מרפא | ארכיאולוגיה |...
צבעי ארגמן מלוא העין: גביעונית הלבנון – פרח נדיר והמבשר האמיתי של האביב מציג מופע פריחה מרהיב במרבדים עם אלפי פרחים באזור יתיר ותל ערד
חובבי הפרחים הנדירים ייהנו בימים אלה ממופע פריחה קצר ועוצמתי...
תחרות "שיר לערד" במסגרת אירועי 60 שנה לעיר
למעלה מ-120 שירים התקבלו מכל רחבי הארץ לתחרות "שיר לערד",...
מרכז המיון הקדמי "שאלר" מתחדש ב-2 מכשירי רפואיים: מכשיר רנטגן ומכשיר אולטראסאונד חדישים, שיאפשרו קריאה ופענוח מרחוק
המכשירים נרכשו בזכות שיתוף פעולה מדהים בין הרשויות ערד, תמר,...